20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Director of Football?  (Lest 8206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Director of Football?
« Svar #15 på: 24. Jan. 2006, 10:17 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Siste fra TheTimes

Souness?s comments would appear to contradict that, although Shepherd is yet to make any positive public statement regarding his employee. ?I popped into the stadium for a cup of coffee and a brief chat with the chairman,? Souness said. ?It was all very amicable. We spoke about the match on Saturday and he told me he was supportive of me and behind me. It was all very positive and upbeat. I?m absolutely fine.?

faen.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #16 på: 24. Jan. 2006, 10:45 »
men et deilig tap for cheltenham til helga kommer nok til å snu holdninga til shepherd dramatisk

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #17 på: 24. Jan. 2006, 20:50 »
Å hald kjeften!!!

Tape i FA-cupen skal ikkje skje!!!

Petty attitude!

Shearer sin siste sesong. Ikkje berre skal den bli spolert av ein udugeleg manager, men også av udugelege fans som ønsker tap for klubben i si jakt på meir banneordgrunnlag mot Souness.

Mannen blir ikkje sparka før sommaren, uansett kor mange tap Newcastle går på. Desverre. Face it! Be a fan, DAMNIT!

Blir sååååååååååååååååå forbanna!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #18 på: 25. Jan. 2006, 00:17 »
Amen for deg Morten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #19 på: 25. Jan. 2006, 01:04 »
å ville tape i fa cupen er bare sjukt

eg kan sjønne folk vil ha han sparka og me skal tape kamper for at d ska sje men hold dåke jaffal til pl kampa fa cupen kan me vinne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #20 på: 25. Jan. 2006, 16:40 »
Nei. Vi kan ikke vinne FA-cupen. Det er ren og skjær galskap å tro noe annet. Du lurer bare deg selv. Og du blir så enormt mye mer skuffet når du selv må innse at det ikke kommer til å skje.

Newcastle United vinner IKKE FA-cupen 2006. Det kan jeg sette alt jeg eier og det jeg holder kjærest her i verden, foruten NUFC, på.
Jeg kan gladelig satse 50000 kroner på at vi ikke vinner FA-cupen. Fordi jeg vet jeg ikke kommer til å tape de 50000.

Derfor ser jeg heller at vi ryker ut nå, får sparket Souness, og kan redde stumpene av sesongen og begrenser tapet mest mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Director of Football?
« Svar #21 på: 25. Jan. 2006, 21:09 »
Hva slags odds gir du på det veddemålet da? Det er først da det blir interessant. Er du sikker nok, gir du god nok odds. Kanskje det er noen som vil ta et veddemål mot deg.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #22 på: 25. Jan. 2006, 21:26 »
Sitat fra: "Mack"
Hva slags odds gir du på det veddemålet da? Det er først da det blir interessant. Er du sikker nok, gir du god nok odds. Kanskje det er noen som vil ta et veddemål mot deg.

Jeg er ingen odds-type. Sånt har jeg ikke peiling på. Jeg forholder meg til allerede fastsatte odds. Jeg setter ikke oddsen sjøl. Det blir utenfor min forstand.

plebbster

• Gjest
Director of Football?
« Svar #23 på: 25. Jan. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "Mack"

Jeg kan vedde et medlemsskap her på siden at vi ikke vinner FA-cupen. Er du med på den?  :wink:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #24 på: 25. Jan. 2006, 22:48 »
Selv håper jeg at det blir uavgjort og omkamp blir utfallet nå på lørdag.

Jeg vet at det er absurd å håpe på noe annet enn seier, men for meg (og mange andre) er situasjonen nå så uholdbar at de midler som finnes må tas i bruk for å bli kvitt Souness.

Og som det også påpekes her i tråden: dersom vi slår ut Cheltenham på lørdag - og Souness forblir i stolen - vil vi uansett bli slått ut lenge før finalen.

Tipper dessuten at Souness gamlber på Emre og Parker på lørdag. Spørsmålet er hvor lenge de holder før de slår opp skadene igjen... Det normale er som kjent 1. omgang. Souness kan klage så mye på skader han bare vil, men fy faen hvor mye han har lagt opp til det selv! Dessuten er det også betimelig å trekke frem Mark Hughes som var sjokkert over hvor dårlig trent Blackburn var da han overtok. Nei, folkens. Alt - absolutt alt - går i sirkler og henger sammen. Souness er ondskap satt i system, og jeg vil gå svært langt i forhold til resultater for å få ham ut.

Det verste av alt er at han lurer folk til å tro at det er fred og harmoni på SJP. Aldri i verden om det er basert på virkeligheten. Freddy Shepherd har - til tross for mediastormen - ikke gitt sin støtte til Souness på mangfoldige uker. Senest på lørdag kveld nektet Shepherd å kommentere Souness ovenfor The Times. Men så lenge feiten holder kjeft, kan Souness hevde hva han vil i pressen; noe motsvar får han jo ikke! Souness fremstiller det som at han i 10 minutter fikk klapp på skulderen av Shepherd i går... Jeg tipper sannheten er en annen, ganske annen!

Hvorfor sitter for eksempel ikke Souness ved siden av Shepherd på tribunen lengre?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #25 på: 25. Jan. 2006, 22:50 »
Jeg vil tro alle skjønner at Sheperds tillit til Souness er mildt sagt tynnslitt for øyeblikket...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #26 på: 26. Jan. 2006, 16:00 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg vil tro alle skjønner at Sheperds tillit til Souness er mildt sagt tynnslitt for øyeblikket...

Joda. Men så lenge vi har et øøøøørlite håp, så vil han nøle med å sparke Souness. Og heller håpe at han glemmer lønnsslippen og går frivillig (noe alle vet at ikke kommer til å skje). Derfor tror jeg ikke det holder med uavgjort og omkamp. Jeg tror vi må tape, for at Souness skal være historie.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #27 på: 26. Jan. 2006, 16:04 »
Sitat fra: "Jarle"

Og som det også påpekes her i tråden: dersom vi slår ut Cheltenham på lørdag - og Souness forblir i stolen - vil vi uansett bli slått ut lenge før finalen.

Det er lenge til finalen.
Det er absurd og håpe på at me ryker ut av Cupen som er våres håp denne sesongen.
Ligaen er spolert eit par tap I ligaen ekstra for Souness avgang er 10X gonger betre enn Exit i Fa cupen. Tykkjer eg dao.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #28 på: 26. Jan. 2006, 16:21 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Jarle"

Det er lenge til finalen.
Det er absurd og håpe på at me ryker ut av Cupen som er våres håp denne sesongen.
Ligaen er spolert eit par tap I ligaen ekstra for Souness avgang er 10X gonger betre enn Exit i Fa cupen. Tykkjer eg dao.

La meg spørre deg veldig enkelt: er FA Cupen din håp for Newcastle i år? Har du virkelig tro på at årets Newcastle kan gå helt til topps i Englands jeveste Cup som alle lagene satser på?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Director of Football?
« Svar #29 på: 26. Jan. 2006, 17:04 »
Sitat fra: "chickenman"

La meg spørre deg veldig enkelt: er FA Cupen din håp for Newcastle i år? Har du virkelig tro på at årets Newcastle kan gå helt til topps i Englands jeveste Cup som alle lagene satser på?

Tja, har vel ikke akkurat troen, men har håpet.

Syntes det er latterlig at folk som er Newcastle supportere sitter å håper på tap mot Cheltenham. Med et skadefritt lag (som vi begynner å bli nå) så tror jeg vi kan hevde oss bra i FA cupen.

håper vi vinner hele dritten sånn at dere kan spise deres egne ord!! :D