20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Et av de virkelige gigant møtene i årets PL. Dette er de to klubbene jeg holder som favouritt til å ta andreplassen i årets PL. SitatDu store allpakka Du burde blitt annsatt som ekspertkommentator hvis det tipser går inn United var ganske heldige som fikk med seg seieren i dag. Usportslig av Rooney som sendte ballen til innkast da Liverpool spilte ut ballen pga skadet Man U spiller...
Du store allpakka Du burde blitt annsatt som ekspertkommentator hvis det tipser går inn United var ganske heldige som fikk med seg seieren i dag. Usportslig av Rooney som sendte ballen til innkast da Liverpool spilte ut ballen pga skadet Man U spiller...
United var ganske heldige som fikk med seg seieren i dag. Usportslig av Rooney som sendte ballen til innkast da Liverpool spilte ut ballen pga skadet Man U spiller...
ManU har nok en utskiftningsprosess på gang, og ser man på alle de som har vært innom midtbanen deres nå kan det se ut som om det sliter litt med dette. Fletcher er kanskje en middelmålighet ennå, men det er en spiller jeg har stor tro på. Kan bli en ny Keane eller Scholes og kan fort bli en ny kaptein på Old Trafford tror jeg.
Ronaldo derimot er jeg veldig skeptisk til, god men altfor oppskrytt. Han er flink med ballen men i 8 av 10 tilfeller går han for lenge og mister ballen. Jeg har selvsagt ikke den statistikken svart på hvitt men jeg tror de fleste skjønner tegninga. Ronaldo ville jeg ikke hatt på laget. I dagens ManU skal altfor mye gå gjennom han og han går seg bort altfor mye, og poeng hentes som kjent av at kamper vinnes og kamper vinnes av å score flere mål enn motstanderen scorer på deg og da er ikke Ronaldo alltid veldig hensiktsmesig å ha på laget etter min mening.
Liverpool mangler en måltyv ja, men nå har Crouch scoret endel de siste kampene (iallfall i romjulen), og det kan jo hende at de har noe på gang der også. Men det gjenstår å se. Om ikke annet ser jeg ikke bort ifra at Liverpool kanskje gjør noe med det "problemet" i sommer. I verste fall kan det fort gå utover oss, men det får vi ta da det evt. blir aktuelt....