20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA youth cup  (Lest 10871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
FA youth cup
« på: 18. Jan. 2006, 15:54 »
Idag møter U18 laget Sheff Wed borte. Avspark er klokken 20:00 og Newcastle stiller med følgende lag.

NUFC: Krul, Cowan, Deverdics, Cavener, Huntington,Marr, Troisi, Doninger, Carroll,  LuaLua, Critchlow.
Benken: Terrell, Forster, Reay, Morris, Godsmark.

Newcastle møtte onsdagslaget i November hvor de vant 4-1 hjemme. Newcastle vant 8-7 på straffer over Stoke i 3. runde, hvor det var 0-0 etter ekstraomganger.

Vinneren av dagens kamp møter Brentford borte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #1 på: 18. Jan. 2006, 15:56 »
Ok. Mange spennende navn her. Er det noen som har fulgt med her i det siste og som kan si noe om utviklingen til f.eks Krul, Huntington og LuaLua?
Carr har altfor få landskamper for England!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #2 på: 18. Jan. 2006, 16:33 »
Lua-Lua er jo bare 15 år, og lillebroren til Lomana :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
FA youth cup
« Svar #3 på: 18. Jan. 2006, 17:36 »
Digger storebroren, så da digger jeg vel lillebroren også :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #4 på: 18. Jan. 2006, 17:38 »
Fy faen.....vi skulle mye heller ha beholdt Lua-Lua enn Ameobi......fyren er jo helt vanvittig raskt, håper broren er like kjapp i beina :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #5 på: 18. Jan. 2006, 20:28 »
Lua Lua spiller fram Carroll som gir Newcastle ledelsen etter 6 min.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: FA youth cup
« Svar #6 på: 18. Jan. 2006, 21:19 »
1-1 etter 50 min

Noreng

• Gjest
FA youth cup
« Svar #7 på: 18. Jan. 2006, 21:24 »
Send PM når kampen er over, Asbjørn!. Så skal jeg legge inn resultatet!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #8 på: 18. Jan. 2006, 21:27 »
Australske Troisi gir Newcastle ledelsen etter 65 minutter. Dermed 2-1 til Newcastle.

Noreng

• Gjest
FA youth cup
« Svar #9 på: 18. Jan. 2006, 21:31 »
Håper virkelig at Troisi blir i lenge i klubben. Han er nå U18 lagets toppscorer. Han har et stort potensial!

Noreng

• Gjest
FA youth cup
« Svar #10 på: 18. Jan. 2006, 21:34 »
Sitat fra: "Rolfern"
Ok. Mange spennende navn her. Er det noen som har fulgt med her i det siste og som kan si noe om utviklingen til f.eks Krul, Huntington og LuaLua?

Huntington er den som har vært beste av disse, med Krul på andreplass. LuaLua er ganske ny i troppen egentlig. Har ikke spilt så mange kamper enda.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #11 på: 18. Jan. 2006, 21:59 »
Newcastle vant 2-1 :-)

Noreng

• Gjest
FA youth cup
« Svar #12 på: 24. Jan. 2006, 21:24 »
Sitat fra: "Christian"
Dette er min rank over kven som vil slå til først av U18 spelarane:
1. Walton
2. Huntington
3. Troisi( har virkleg slått til etter overgangen i sommar)
4. Edgar
5. Lua Lua
6. Krul

Eg trur desverre dei andre har minimal sjangs til å slå igjenom

Dessvere, men det er feil. Walton spiller på resservelaget

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
FA youth cup
« Svar #13 på: 24. Jan. 2006, 22:13 »
det gjør krul og hunty og

Noreng