20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glem Anelka!  (Lest 4832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #15 på: 18. Jan. 2006, 16:00 »
Sitat fra: "kesse"
Stemmer det... tenkte feil. Men er fortsatt ikke negativ til tanken.

Jeg grøsser bare ved tanken. Det vil ikke hjelpe Luque noe å reise til Tyrkia. Det vil ikke hjelpe han å tilpasse seg PL det.
På ingen måte.

Og Anelka vil jeg helst ikke se. Ihvertfall ikke på bekostning av bedre spillere, som både Shearer, Owen og Luque er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #16 på: 18. Jan. 2006, 16:31 »
Sant.

Men det ville kunne hjelpe oss med å score noen mål igjen, pluss ikke være helt avhengig av Owen på topp til enhver tid, slik vi er nå.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #17 på: 18. Jan. 2006, 16:35 »
Luque ut, Anelka inn?
18.01.2006, kl. 14.22

Fenerbahce skal ha tatt initiativ til å snakke med Newcastle om muligheten for å bytte Albert Luque med Nicolas Anelka.

Foreløpig har ingen av partene villet kommentere dette.

Leste dette på Newcastle.no. Står også noe her http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_958110,00.html

Vetikke hvor troverdig dette er. Vetikke heller ikke hva jeg føler om den saken dersom det er sant... Personlig hadde det egentlig vært greit for meg pga:

- Vi får en spiss noe vi absolutt trenger.
- Luque har slitt i PL, Anelka vet vi alle hva står for.
- Jeg syntes Zoggy er en så god spiller, og jeg syntes det er synd hvis han  må slite benk til fordel for Luque på venstre kanten. Dessuten hadde vi hatt O'brien som backup.
- Kanskje vi hadde fått Anelka pluss en liten slump penger som vi kan bruke på å bolstre opp forsvaret litt.http://
Jeg håper da inderlig at dette ikke skjer! Jeg vil ha Luque på SJP.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #18 på: 18. Jan. 2006, 16:38 »
Ja, jeg vil egentlig det jeg også!! Har digga han i flere år... Men nå begynner jeg bare å syntes synd på gutten. Tror det er ganske tøft for han i England egentlig! Får håpe han blir, og at han blir bedre og bedre til han er der vi vet han kan være!!:)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #19 på: 18. Jan. 2006, 16:58 »
Herregud Luque er verdt mykje meir enn Anelka. :o

Skal ha ein god slump Pund ekstra i dealen jaffal 8)  8)  8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Glem Anelka!
« Svar #20 på: 18. Jan. 2006, 17:37 »
Vil så absolutt ikke la Luque gå! Det ville nok vært et stort feilskritt av oss!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #21 på: 18. Jan. 2006, 21:54 »
Ja, jeg vil egentlig det jeg også!! Har digga han i flere år... Men nå begynner jeg bare å syntes synd på gutten. Tror det er ganske tøft for han i England egentlig! Får håpe han blir, og at han blir bedre og bedre til han er der vi vet han kan være!!:)
Helt enig! Jeg og har lagt merke til Luque når han spilte i Deportivo, da tenkte jeg '' Det hadde vært praktfullt å ha en rask teknisk spiller som Luque på SJP for å lage litt fart og spenning''. Da han signerte for Newcastle hoppet jeg i taket av glede, så hvis Souey bytter han mot Anelka så går jeg personlig og fyrer til den stygge skotten!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Glem Anelka!
« Svar #22 på: 20. Jan. 2006, 17:56 »
Those who miss Nicolas Anelka's whining will be pleased to know that apparently Newcastle are interested in bringing the temperamental French striker back to England for £6m. Graeme Souness is looking to add to his spending - already over £30m this season - to prize the former Man City striker away from his beloved Fenerbahce, according to The Daily Mirror. Souness will be looking to give Fenerbache an I.O.U though - as the Toon kitty is apparently empty and Freddy Sheppard doesn't seem eager to put anymore of his cash in the clubs transfer funds at the moment.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg