20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233176 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1515 på: 14. Sep. 2006, 10:46 »
Noen som har sett Gravesen sine første kamper for Celtic? Etter min mening velger jeg nesten å geni-erklære den mannen etter at vi ikke hentet Gravesen. Fy faen han har tapt seg, mener faktisk Butt er bedre.

Må svelge i meg dette, veit jeg var den som bedrev horeri når det gjaldt å hente han hit for noen uker siden..

Mener vi burde vente enda litt for å se hvordan ting forandrer seg. Det er fortsatt ingen krise, og hvis forsvaret vårt finner formen slik de gjorde før sesongslutt ser jeg positivt på ting.

Hvem vet? Knaskje Campell får tilbake konsentrasjonsvanskene sine? Kanskje Woody blir skadet slik Owen er? Kanskje Gravesen fortsetter å suge slik han har åpnet for Celtic? Skal ikke se bort ifra at alt dette kan skje, og hva er ROeder da? Da er han plutselig helt igjen, det er det som irriterer meg litt. En manager i Newcastle kan være hatet, men slår vi f.eks Arsenal så er han faen meg helt, parader i gatene osv? Skjerpings! De kampene vi har spoilt til nå har vi EID, alle sammen(borsett fra 2.omg mot Villa muligens), vi er bare ikke effektive nok, sånn er det bare. Men det kommer 8)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 14. Sep. 2006, 12:12 »
Enig Romance
Flirte godt i går når jeg så de "Graverende" feilene han klarte å gjennomføre mot Manure...
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 14. Sep. 2006, 12:15 »
Sitat fra: "Romance"

Hvem vet? Knaskje Campell får tilbake konsentrasjonsvanskene sine? Kanskje Woody blir skadet slik Owen er? Kanskje Gravesen fortsetter å suge slik han har åpnet for Celtic? Skal ikke se bort ifra at alt dette kan skje, og hva er ROeder da? Da er han plutselig helt igjen, det er det som irriterer meg litt. En manager i Newcastle kan være hatet, men slår vi f.eks Arsenal så er han faen meg helt, parader i gatene osv? Skjerpings! De kampene vi har spoilt til nå har vi EID, alle sammen(borsett fra 2.omg mot Villa muligens), vi er bare ikke effektive nok, sånn er det bare. Men det kommer 8)

Hvorfor blir han helt hvis det skjer?? Finnes det ikke andre forsvarspillere vi kunne ha kjøpt?? Det er ingen som er forbanna fordi vi ikke hente Cambell eller Woody. Men vi er forbannet fordi vi ikke henter forsvarsspillere, noe som gjør at Bramble får starte idag igjen!!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 14. Sep. 2006, 18:48 »
Vi prøvde jo det! Huth, Knight osv.. Men inegn av de var interessert..

Men allikevel hører man mest om hvor forbanna alle er fordi vi ikke hentet Woody og Campbell.. Misforstå meg rett, jeg er enig at det hadde vært digg med de 2, men det finnes faktisk en GRUNN til at ting ble som det ble. Roeder gjorde en vurdering der og da. Woody er mye skadet og Campbell har tapt seg ENORMT. For alt vi vet er det bare tilfeldigheter som skal til for at Campbell har spilt bra igjen.. Men om det er ene og alene hans bragd at Pompey ikke har sluppet inn er jeg ikke sikker på..

Vi får se, jeg mener hvertfall at vi skal gi Roeder litt spillerom, greit han dreit seg ut, men herregud, for alt vi vet faller Woodys bein av i neste kamp også sitter vi igejn med lønninga og nok en stjerne på benken.. Jeg tror helt ærlig ikke at Roeder og Fat Fred satt og kastet kron og mynt om vi skulle hente de eller ikke....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 14. Sep. 2006, 19:05 »
Jeg syntes ikke det finnes et eneste godt argument for å ikke hente Woodgate. Hadde han blitt skadet hadde Real betalt lønningene, hadde han vært skadefri hadde vi hatt en klassestopper.

Vi prøvde oss på Huth og Knight ja. Men måten det ble gjort på var like latterlig som hele sommeren i seg selv.

Du er glad i uttrykket "for alt vi vet". Ja, for alt i vi vet så kan Woody spille seg tilbake på det engelske landslaget sammen med Cambell. Det blir kun spekulasjoner...

Men uansett om de flopper eller ikke, Roeder blir aldri en "helt" pga at han IKKE hentet inn de to i sommer. Eneste måten han kan bli helt på er gjennom de resultatene han kan vise til.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1520 på: 14. Sep. 2006, 19:56 »
Synes vi skulle hentet denne karen. Han kunnen nok vært en forsterkning til forsvaret vårt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 14. Sep. 2006, 20:08 »
Sitat fra: "Håvard"
Synes vi skulle hentet denne karen. Han kunnen nok vært en forsterkning til forsvaret vårt.

Nei, faen heller... Nå har vi nok av halvgode forsvarsspillere. Danny Mills er ikke god nok for oss! Vi må sikte oss inn på bedre spillere enn Mills om vi skal ha ambisjoner om Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 14. Sep. 2006, 20:11 »
Han er da en god squad-player! Og bedre enn Ramage. F.eks Tal Ben Haim er vel ikke så mye bedre?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 14. Sep. 2006, 20:37 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Sitat fra: "Håvard"

Nei, faen heller... Nå har vi nok av halvgode forsvarsspillere. Danny Mills er ikke god nok for oss! Vi må sikte oss inn på bedre spillere enn Mills om vi skal ha ambisjoner om Champions League.

Enig med Lerbakk her, til tross for at stallen vår sårt trenger flere forsvarsspillere. Har aldri hatt sansen for Mills, syns han er litt for grisete ofte. Tror heller ikke han hadde løftet forsvaret vårt nevneverdig. Men som Håvard igjen påpeker, vi har uansett ikke flust av forsvarere...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 15. Sep. 2006, 18:58 »
Hehe var jo bedre enn forslaget om Henchoz i alle fall!
Men nei, han er ikkje bedre enn det vi har fra før.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 16. Sep. 2006, 14:15 »
Og Cambell fortsetter å storspille som vanlig for Pompey! :?  FØKK!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 16. Sep. 2006, 15:55 »
Selvsagt gjør han det! Han er jo en strålende stopper fortsatt! Alle veit vel det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 17. Sep. 2006, 19:06 »
Ja, alle vet det. Men vi kan ikke annet gjøre enn å se på at han storspiller for Portsmouth, også får vi se hvem som er best når Martins kommer på besøk!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon