20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1500 på: 03. Sep. 2006, 14:30 »
Manu sier ikke nei bare sånn uten videre til han fyren der ( vanskelig navn ). West Ham må ha juksa med et eller annet. Er sikker på at Corintians har krevd mer penger fra Manscum enn de gjorde med West Ham.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 06. Sep. 2006, 12:31 »
Nå ryktes det at vi skal legge inn et nytt bud på Viduka i Januar?! Faen Roeder, nå kommer du til å ha et halvt år på å se etter andre valg enn han tjukken der... Blir skuffa hvis vi lander han i 31 Januar ass!!! Heller Kerzakhov eller Collins John hvis vi først skal ha noe, kjøp ungt og lovende!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 06. Sep. 2006, 14:44 »
Faen,jeg vil ikke ha Viduka ass...LITT større ambisjoner enn det har vi vel?Og ikke kom med det drittpreiket "vi er en liten klubb,vi kan ikke få stort bedre spillere" for det er vi,noe de siste års transfers beviser. Kjøper vi Viduka henger jeg meg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 06. Sep. 2006, 14:54 »
Så hyggelig. Heng deg da.

Nei seriøst. Jeg er heller ingen stor tilhenger av at vi skal kjøpe Viduka, men hvis det er mannen Roeder mener skal gjøre oss bedre, vel så får det være. Det er ikke mange gode spisser tilgjengelig i januar. Og Klose er uansett altfor mye for denne klubben. Roeder må få kjøpe de spillerne han mener vi har bruk for, så får vi heller se etter sesongen om det har vært særlig vellykket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 06. Sep. 2006, 15:28 »
Håper helt klart på andre enn Viduka. Men han er ingen dårlig spiller, og han ville uten tvil vært en forsterkning på topp hos oss. Han var svært god for boro forrige sesong, og ville nok kommet opp i et tosifret antall mål for oss.

Men jeg ser heller at vi kjøper inn en som er ung og lovende, men samtidig kan slå gjennom fort. Som Nugent feks...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 07. Sep. 2006, 08:59 »
Joakim -
Ser du lyst på alt?? har ikke sitt deg klage en gang så jeg kommer på...:P

Kjøpe 4 spisser til 15-20mil .. kjøp heller en til 15-20?? Klose
men er jo litt seint det nå
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 07. Sep. 2006, 14:09 »
Hadde vært fint om me hadde gjort det optimalt i UEFA og topp 4 i serien til januar, lurt Klose bort her da! Seff meir enn ønsketenking frå min side da...
Venter i spenning...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 07. Sep. 2006, 14:20 »
Sitat fra: "alop123"
Hadde vært fint om me hadde gjort det optimalt i UEFA og topp 4 i serien til januar, lurt Klose bort her da! Seff meir enn ønsketenking frå min side da...

hehe, ikke sant. Uansett mener jeg hørte noe om at Klose ikke tok sjansen på å velge bort Werder Bremen ettersom de spiller i Champions League. Uansett, er ikke så sikker på at Werder Bremen fortsatt er med i den gjeveste turneringen i Januar da de er i gruppe med både Barcelone og Chelsea. Kanskje tilogmed større sjanse for at Newcastle fortsatt er med i UEFAn en at WB er med i CL. Hvem vet, kanskje det kan få fart på saker og ting. Mere ønsketenkning altså... ;)

JonasG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 07. Sep. 2006, 15:40 »
Han kan vel uansett ikke spille UEFA cup for Newcastle dersom han kommer i januar, noe som er svært usannsynlig....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 07. Sep. 2006, 17:14 »
Sitat fra: "JonasG"
Han kan vel uansett ikke spille UEFA cup for Newcastle dersom han kommer i januar, noe som er svært usannsynlig....

Tror vi kunne fått mye ut av ham i Newcastle uansett. Men: jeg heller har ikke tenkt å sette penger på at Klose kommer til Newcastle for å si det sånn ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 07. Sep. 2006, 21:04 »
Jeg nekter å tro at det under noen omstendigheter er mulig å få Miroslav Klose til Newcastle United i løpet av sesongen 2006/07.
Tror nok dessverre ikke Glenn Roeder er mannen som kan lokke VMs toppscorer til Tyneside. Så Klose orker jeg ikke drømme om engang.

Jeg ser ikke direkte lyst på absolutt alt, Rissen. Men jeg velger å ha en positiv innstilling, istedet for å klage, klage, klage, klage.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 08. Sep. 2006, 14:26 »
Jeg mener Henchoz ville vært en grei nødløsning og 4. valg. Nå er han klar for Blackburn.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=414940&CPID=8&clid=5&lid=2&title=Henchoz+seals+Rovers+switch
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 08. Sep. 2006, 19:59 »
Hencoz ville kanskje vært en ok kriseløsning. Men jeg tror han vil tilføre Blackburns forsvar mer enn han ville tilført vårt. La nå manageren vår få gjøre som han tror er best. Så får vi se etter sesongen om det var så bra eller ikke.

Ja, jeg skulle gjerne sett at vi hadde kapret både Woodgate og Campbell, og jeg forstår ikke hvorfor ikke det var interessant for Roeder, men uansett, jeg gidder ikke mase for mye om det. Roeder tenker annerledes, så får vi se hva det gir oss.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 08. Sep. 2006, 21:56 »
Tror det er like greit at Henchoz havnet i Blackburn og ikke hos oss.
Han kunne selvfølgelig gitt oss litt mere bredde i forsvaret, men det er også det. Vi har unggutter i stallen som kan gjøre en vel så god jobb som backup som det Henchoz eventuelt kunne ha gjort, dermed ville det vært tullete å hente en spiller som Henchoz bare for å hente en mann.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 13. Sep. 2006, 22:21 »
Nei, Henchoz er ikke løsningen. Noe yngre ville vært å foretrekke? Anton Ferdinand?