20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1230 på: 31. Aug. 2006, 13:26 »
Jeg regner ikke med Rossi som et "kjøp" nå i sommer. Han skal være her til begynnelsen av Januar, og kan ikke spille mot United. Dette er ikke en signing, men et desperat forsøk på å kjøpe litt mer tid til å lete etter en ny spiss. Vi har gjort to kjøp i sommer, Duff og Martins. Nå trenger vi forsterkninger i FORSVAR!!!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 31. Aug. 2006, 13:32 »
Ja og det får vi, det må vi! Eller så ødelegger de klubben, kan ikkje selge en av våre beste spillere til en konkurrent! Milner kommer til å bli god han, og han jobber alltid når han spiller, blør for drakta!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 31. Aug. 2006, 13:41 »
Rossi får ikke spille UEFA-cup. Meningsløst.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 31. Aug. 2006, 13:41 »
Over 30 000 visninger siden 16 jan!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 31. Aug. 2006, 14:13 »
Viktig å hente spillere som ikke er mye skadet sies det.

So far at the Riverside Viduka has scored 13 goals in 26 starts for them. In that time the Smoggies have played 79 Premiership fixtures.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 31. Aug. 2006, 14:21 »
Sies at Boro lar Viduka gå om de selv får napp på Nugent. Southgate er en smart mann på overgangsmarkedet virker det som.

The only way Boro boss Gareth Southgate would allow Viduka to leave is if he tie up a deal for Preston striker David Nugent. Whiel such a deal is entirely possible, it remains to be seen whether it can be completed in time to beat the midnight deadline.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 31. Aug. 2006, 14:30 »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 31. Aug. 2006, 14:36 »
Akkurat det der høres ut som en absurd aprilsnarr
Oscillons From The Anti-Sun

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 31. Aug. 2006, 14:42 »
På pressekonferansen der Boro presenterte Woodgate og Huth sa Boro's president klart fra om at Viduka IKKE forlater klubben.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 31. Aug. 2006, 14:46 »
Tipper at Marlon Harewood blir presentert som ny spiller idag, etter at West Ham kjøpte Carlos Tevez, Harewood har vi jo forsøkt oss på før.

Eller kanskje Dean Ashton? Men jeg tviler på det...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 31. Aug. 2006, 14:50 »
Sitat fra: "Håvard"
Tipper at Marlon Harewood blir presentert som ny spiller idag, etter at West Ham kjøpte Carlos Tevez, Harewood har vi jo forsøkt oss på før.

Eller kanskje Dean Ashton? Men jeg tviler på det...

Det er mest sansynlig bare lån de to kommer på. Men det øker uansett sjansen for at West Ham kan være villige til å slippe en av sine andre spisser.
Evt. også at Reo-Coker forsvinner.
Oscillons From The Anti-Sun

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 31. Aug. 2006, 14:51 »
Sitat fra: "PhilippeA."

Det er mest sansynlig bare lån de to kommer på. Men det øker uansett sjansen for at West Ham kan være villige til å slippe en av sine andre spisser.
Evt. også at Reo-Coker forsvinner.

Lån med opsjon på kjøp trodde jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 31. Aug. 2006, 14:53 »
Men herregud da!! Tevez til WEST HAM??? Trodde han skulle bli neste stjerne til Chelsea jeg. Jaja, vi fikk Rossi på lån, mens WEST HAM fikk Tevez og Mascherano (kongespiller det og) på lån i et år med opsjon på kjøp.

FYFAEN!!!!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1243 på: 31. Aug. 2006, 14:53 »
NEi, me blir nok taper på overgangsmarkedet igjen. MArk Viduka kan me jo ikkej kjøpe, han er jo alltid skadet.

Milner går vel til Aston Villa. Syns ikkje han spilte noe bra mot Aston Villa, kanskje angst.....

Luque budet sa Roeder nei til, må faen selge han hvis et annet lag har lyst på han. Han passer ikke i PL uansett
Newcastlesupporter siden 1992

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 31. Aug. 2006, 15:01 »
Nei og atter nei.Dette kan bli en sesong der vi kommer på en 10-13 plass.Jeg skal ikke se bort i fra at Roeder mister managerjobben.Roeder er skyld i at vi ikke får innn nye spillere.Å helst forsvarsspillere.Da ikke på lån.Kan Roeder henter to spillere av løpet av dagen lurer jeg på?