20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1200 på: 31. Aug. 2006, 12:00 »
vannvakten Skrevet: Aug 31 08:43    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Går rykter om at Dave Nugent er på vei til medicalcheck nå

--> Hvor har du dette fra?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 31. Aug. 2006, 12:03 »
Vi gjør nok ikke dette om det ikke er et par spillere på vei inn. Isåfall ville dette være hårreisende. Uansett er det håpløst å selge Milner som storspilte for Villa ifjor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 31. Aug. 2006, 12:09 »
MARTIN O'Neill looks set to capture his second signing at Villa with the arrival of James Milner.

The Newcastle winger, who spent last season on loan at Villa Park, is believed to be close to sealing a £4million return.

For more on this story see later editions of today's Birmingham Mail.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 31. Aug. 2006, 12:10 »
Er dette mulig!??! Klubbene sikrer seg storspiller etter storspiller. Mens vi kvitter oss med vårt største talent og henter inn en Manshitter spiller på lån!?!? Hva er det som skjer med Newcastle!?

Er helt enig i det Åsmund sier. Hvorfor jobber ikke vi som gærninger med å kvitte oss med Luque, han har bevist ved flere anledninger at han ikke passer her i Newcast.e, men i stedet er det Milner som må gå. Herrejesus... Newcastle er blitt en tegneserie klubb med Fatty og Roeder i førersetet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 31. Aug. 2006, 12:17 »
Glenn Roeder hyller Fergie. Er det mulig sier jeg.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890532,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 31. Aug. 2006, 12:22 »
Latterlig. Newcastle jobber visstnok hardt med å sikre seg Viduka... Rossi og Vikuka. Dette er en bekreftelse på at vi ikke er en toppklubb lenger.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 31. Aug. 2006, 12:24 »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 31. Aug. 2006, 12:24 »
Forsvinner Milner og no, noe som han gjør, så må ha vi ha inn to nye spillere, kem skal erstatte Solano når han må ut etter 75 minutter? Dyer e jo skadet hele året!!
Vi bør bruke pengene vi får av Villa, og det bør faen ikkje være noe Viduka, kem i helvete e det som selger Milner et talent og kjøper en feit spiss! Viduka kan sikkert prestere i to sesonger til han, Milner har mange år framfor seg!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 31. Aug. 2006, 12:24 »
Sitat fra: "kesse"
Latterlig. Newcastle jobber visstnok hardt med å sikre seg Viduka... Rossi og Vikuka. Dette er en bekreftelse på at vi ikke er en toppklubb lenger.

Dessverre er det nok fakta ja. Må selge Milner for å få råd til tjukken Viduka. Ellers gikk Rossi fra Man Utd for å spille 1.lags fotball. Om vi får Viduka må han nok se langt etter det.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 31. Aug. 2006, 12:25 »
Nå nærmer det seg lukketid for transfers. Vi kan bare håpe vi har spillere i ermet, ellers er denne sesongen kjørt. Fint med Martins og Duff, og litt fint med Rossi på lån. Men fortsatt mangler vi klassespillere foran i Owens fraver (bredde) og bak tør jeg ikke snakke om en gang?

Blir newcastle denne sesongens store/enda større/største transfer-taper?

Klarer vi topp ti??
Who else...... Alan Shearer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 31. Aug. 2006, 12:26 »
Det mest komiske er faktisk at vi ikke har forsterket forsvaret vårt. Vi har 2 backer i stallen og 4 midtstoppere til 4 plasser i forsvaret.
På midtbanen har vi vel 11 spillere til 4 plasser. På spiss plass har vi nå 3 faste og en loaner til 2 plasser. Alle med litt vett ser at forsvaret vårt er så tynt at det faktisk er veldig KRITISK!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 31. Aug. 2006, 12:28 »
Sitat fra: "Leslie"
Forsvinner Milner og no, noe som han gjør, så må ha vi ha inn to nye spillere, kem skal erstatte Solano når han må ut etter 75 minutter? Dyer e jo skadet hele året!!
Vi bør bruke pengene vi får av Villa, og det bør faen ikkje være noe Viduka, kem i helvete e det som selger Milner et talent og kjøper en feit spiss! Viduka kan sikkert prestere i to sesonger til han, Milner har mange år framfor seg!

Milner ble sikkert imponert over Villa, da de slo oss i hælga, og satser på et lag med ambisjoner :cry: Vi er virkelig kommet i bakevja.... Noe sier meg at det ligger en viss M. O'Neill faktor til grunn også!
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 31. Aug. 2006, 12:28 »
Per i dag, har vi etter min mening ikke lag nok til topp 10. I år ser det ut til å bli knalltøft å hevde seg i PL. I år vil nok både West ham, Villa, Pompey, Everton og Bolton for alvor melde seg på i kampen om en plass i Europa. Når vi i tillegg legger til de 4 store pluss Tottenham. Da ser det ut til å bli veldig hardt.

En 10 eller kanskje 9 plass er realistisk?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 31. Aug. 2006, 12:30 »
Jeg stemmer helt seriøst for at Shearer gjør comeback!!!!!! :)

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 31. Aug. 2006, 12:31 »
Det eneste sikre er at vi trenger en stor spiss som kan vinne noe på hodet. De fire på midten og de på topp er evneveike i lufta.

Makan til uabalansert lag og tropp som Newcastle har skal man lete lenge etter. Åsmund illustrerer hvor hinsides det er. I tillegg blir det enda mer latterlig når du ser på startelleveren, og må konstatere - uansett hvordan man vrir og vender på det - at Newcastle offensivt normalt ikke ikke skal ha nubbesjanse i lufta mot spillere på 180 og høyere.

Jeg skal imidlertid gi Glenn Roeder og Freddy Shepherd tid frem til midnatt før jeg for alvor begynner å forbanne politikken til de to.