20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1185 på: 31. Aug. 2006, 09:23 »
Duff var da ikke en "prioritert" signering. Han ble plutselig tilgjengelig og vi hoppet på tilbudet. helt greit. Men hvor blir det av alle de andre vi har "jobbet med hele sommeren".

Bridge?? Ja, greit, her har de no jobbet iherdig.
Woodgate?? Ble plutselig tilgjengelig for en uke siden, ikke jobbet med å overtale han nå eller tidligere, valgte Boro.
Kuyt? Ikke aktuell ifølge Roeder.
Martins? Ble aktuell idet Inter kjøpte to nye spisser. Roeder påstår de har jobbet med han hele sommeren, eg tviler.
Gravesen? Ble aktuell idet han slo etter Robinho. Ikke jobbet med før det, og ikke jobbet bra nok med etterpå.

Så hva sitter vi igjen med? Hvor er alle disse spillerne som er jaktet på i hele sommer og som Roeder ikke vil avsløre identiteten på? På meg virker transferaktiviteten å være preget av tilfeldigheter og kem som plutselig blir ledige. Rossi er et slikt eksempel.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 31. Aug. 2006, 09:27 »
Problemet er bare at vi skulle ikke ha signert Duff når vi vet at vi ikke har så mye penger. Hva er vitsen med å hente en venstreving når det er der vi har best dekning ? Kjenner jeg blir varm...!!

Vi får krysse fingrene for at det kommer inn et par til helt på tampen. Selvom det sikkert blir et par lån til....

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 31. Aug. 2006, 09:40 »
Sitat fra: "vannvakten"
Alt er bedre enn Luque, den mannen eier jo ikkje talent eller arbeidsvilje

Talent har han da massevis av
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1188 på: 31. Aug. 2006, 09:43 »
Går rykter om at Dave Nugent er på vei til medicalcheck nå
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 31. Aug. 2006, 09:48 »
Sitat fra: "vannvakten"
Går rykter om at Dave Nugent er på vei til medicalcheck nå

Fra hvor??

Ellers har West Ham ordnet seg.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413252&CPID=8&clid=21&lid=3&title=Hammers+to+land+Corinthians+duo
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 31. Aug. 2006, 10:32 »
Ja, faens West Ham, de blir farlig i år de.. håper virkelig vi klarer topp seks i år, men eg tviler litt! Dave Nugent leste eg i går skulle til medical, men det var bare en fyr på ett engelsk forum som sa, han hadde ikkje noe link..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 31. Aug. 2006, 10:38 »
Perverst hvis West Ham sikrer seg disse.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 31. Aug. 2006, 10:53 »
Håper virkelig vi kjøper to til spillere no, siden vi bare har lånt en spiller fram til Januar, en til spiss med litt fysikk, Ameobi holder ikkje i ett helt år med skadene sine..og en midtstopper eller venstreback! Hent Upson, han presterer jo på PL nivå
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 31. Aug. 2006, 11:50 »
Milner får gå. Nå får det være grenser for hva vi kan tillate oss! Luque da? Hiv han på dør!

link

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 31. Aug. 2006, 11:52 »
Det er greit nok at vi er overbefolket på midtbanen, men man selger ikke det et at de største talentene man har i stallen. Man burde heller konsentrert seg om å få vekk spillere som Luque, Butt. Milner er jo fremtiden vår på høyre siden!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 31. Aug. 2006, 11:55 »
MILNER PÅ VEI TIL VILLA. HVA FAEN SKJER HER?????????????????? HVA BLIR NESTE????

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890502,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 31. Aug. 2006, 11:56 »
Sitat fra: "Asbjørn"
MILNER PÅ VEI TIL VILLA. HVA FAEN SKJER HER?????????????????? HVA BLIR NESTE????

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890502,00.html

Dette er helt utrolig! Her selger vi en spiller som er her for fremtiden. Hva har Solano i seg da? Maks denne sesongen! Faen dette blir bare mer og mer frustrerende!!!!!!!!!!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 31. Aug. 2006, 11:57 »
Alt går til helvete ser det ut som
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 31. Aug. 2006, 11:58 »
Det er greit nok at vi er overbefolket på midtbanen, men man selger ikke det et at de største talentene man har i stallen. Man burde heller konsentrert seg om å få vekk spillere som Luque, Butt. Milner er jo fremtiden vår på høyre siden!

Greit alle hadde kjøpt Duff for fem millioner pund, men om man tenker seg om så var det vel strengt tatt den posisjonen på banen vi hadde best dekning på fra før, Zoggie, O'Brien, Pattison, Luque og til dels Emre. Nå ser det ut som vi skal selge bort et av de største talentene vi har og den eneste utenom solano som gjør en god figur på høyre siden. Nei dette er tragisk.

Jeg vil gå så langt som å si at det eneste fornuftige Newcastle har gjort på overgangsmarkedet i år var å kjøpe Martins. Salgene har da vært på sin plass, alt utenom at de lot Chopra gå.

Skulle bare ønske at Roeder holdt sine ord og nektet og selge Milner som han så ofte har sagt. Er redd det er Fat Fred som spiller oss et puss IGJEN!
Syns faktisk det hadde vært mye bedre om vi for eksempel hadde solgt Emre!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 31. Aug. 2006, 11:59 »
Roeder har skrytt Milner opp i skyene ved flere anledninger denne sommeren , og sagt at det er uaktuelt å selge. Nå har det kommet nok løgner fra den kanten.