20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1170 på: 30. Aug. 2006, 22:36 »
Tipper at det ikke kommer noen, og får virkelig ikke håpe roeder punger ut £4-5 mill + milner for viduka, det er en katastrofe i mitt syn. Vi får bare håpe på det beste, men har hatt og har forsatt mine tvil.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 30. Aug. 2006, 22:39 »
jeg er kanskje naiv, men jeg har tro på at hvis man spille inn f.eks den forsvarsfireren vi har idag med Baba,Moore, Bramble og Carr så kan den bli stødig og sikker. Og strengt talt er det det man må satse på hvis ikke noen nye innkjøp kommer..  
Med tid pleier resultatene å komme, Bramble har jeg stor tro på, han har jo vært en av de beste spillerne i de seneste kampene.. Og Moore med god erfaring internasjonalt er også en habil spiller til å stable i sammen ett forsvar.. På backene sliter vi, det er jeg enig i.. Baba har kvaliteter i det å delvis stoppe motstandere og å slå halvveis gode pasninger opp, Carr har erfaringa og tildels noen offensive kvaliteter, bakover har jeg en følelse av at han blir litt ute av posisjon..
Men som sagt, med tiden kan alt skje;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 30. Aug. 2006, 22:43 »
Jeg er enig i at hvis vi ikke får inn noen nye, så er det viktig å finne en forsvarsfirer som vi kan bruke fast. Det virker i dag som om det er Taylor som må vike for Bramble og Moore, greit nok. Egentlig så er forsvaret vårt ganske så bra, men de gjør noen møkka feil, skikkelig slurv, som gjør at vi får mål i mot oss. Hovedproblemet vårt i forsvaret vårt er nok konsentrasjon, spesiellt når det gjelder Bramble. Og det burde jo være mulig å fikse på en eller annen måte!:) La oss håpe Roeder klarer det..!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 30. Aug. 2006, 22:45 »
enig der ja.. jeg tror at med tillit så kommer tryggheten som igjen leder til økt konsentrasjon , får håpe min teori funker i praksis :)
Bobby Robson:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 30. Aug. 2006, 22:51 »
Men er folket her inne klar over at etter Cambell har kommet inn i forvaret til Pompey så har de ikke sluppet inn et eneste mål!! Og han var for gammel og dårlig for oss.... Bra Roeder, bra.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 30. Aug. 2006, 22:55 »
står respekt av at Roeder ikke vil hente eldre forsvarsspillere, men jeg lurer på om det på dette tidspunktet ikke var videre klokt å ikke hente han.. hadde trengt en type som han, men vi må også huske på at Portsmouth har veldig høyt lønningsbudsjett, kan hende vi ikke kunne gi så mye lønn som Portsmouth kunne..
Bobby Robson:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 30. Aug. 2006, 22:57 »
Nekter å tro at NUFC som spyr ut høye lønninger ikke hadde råd til å lønne Cambell.

Men, uansett.

På Newcastle-online forumet går det rykter om at Rossi er på medical hos oss. Og at Woody ikke bestod den medisinske testen hos oss.. Aner ikke om det er hold i ryktene. Men jeg mener å huske at  Alan Oliver nevnte i en tidligere artikkel at Roeder hadde vurdert tanken ved å hente Rossi på lån.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 30. Aug. 2006, 22:59 »
husk på at Portsmouth er Chelsea junior:P

Rossi ja, regner med det er unggutten fra Manu det er snakk om.. har ikke sett han så mye, men har hørt at han er en spennende spisstype.. Interessant..
Bobby Robson:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 30. Aug. 2006, 23:07 »
Nå begynner ting å haste! Får vi Rossi på lån, så BRA! men hvor blir det av forsvarere?m Brabmle har hatt 4 år på å luke bort slurvefeilene sine!! det som kjennetegner en god stopper er at han sjelden gjør feil. det gjør bramble! han er god å ha i stallen, men ikke god nokk for å starte. vi har ikke råd til å tape poeng begrunn av han. mannen har jo evig tillit virker det som..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1179 på: 30. Aug. 2006, 23:29 »
Faen der glapp Huth for oss, gjekk te Boro.... Får vi noen spillere eller???

"Klose går til Newcastle for £12 mill", drømmeoverskriften min i mårå  :D
Newcastlesupporter siden 1992

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 30. Aug. 2006, 23:53 »
Jeg vet bare om en mann, som er en perfekt target man, er gratis, skorer mål for moro, elsker Newcastle og ville gått rett inn på laget.

ALAN SHEARER! Vær så snill, gjør comeback!!!  :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 31. Aug. 2006, 00:00 »
Som nevnt tidligere. Rossi er klar for Newcastle, lån frem til Januar. Ikke akkurat den "targetman" vi hadde trengt, men det er i hvertfall en spiss!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~890392,00.html

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1182 på: 31. Aug. 2006, 00:04 »
Alt er bedre enn Luque, den mannen eier jo ikkje talent eller arbeidsvilje
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 31. Aug. 2006, 07:15 »
Virker ikke som Roeder har noen som helst plan når han henter spillere. Nå bare venter jeg å høre at Rossi var Roeders andrevalg på listen.

Dette er FLAUT.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 31. Aug. 2006, 08:41 »
Som Asbjørn sier, så er det tydeligvis ikke noen plan her. Glenn Roeder driver en innkjøpspolitikk jeg ikke skjønner.

For hva skulle vi egentlig med Damien Duff når vi ser hvilke fatale svakheter vi har i laget? Duff ble kjøpt inn til en posisjon vi overhodet ikke trengte forsterkninger. Javel, han er bedre enn dem vi hadde og en av de beste i sin posisjon på balløya, men pengene burde blitt prioritert annerledes.

Blant annet har vi et forsvar som overhodet ikke holder mål. Celestine Babayaro, Titus Bramble og Stephen Carr er ganske enkelt på langt nær gode nok. Det så vi da Aston Villa - et mediokre lag omtrent uten brodd offensivt - kledde av Babayarao og Bramble på sine få offensive visitter forrige søndag.

Jeg er av den klokkeklare oppfatning av at et lag skal bygges rundt et defensivt fundament. Det defensive SKAL stemme først. Etter snart 16 år som Newcastle-supporter har jeg enda til gode å oppleve en manager som har en slik forståelse (Dalglish et lite unntak); de managerene holder tydeligvis kun til i toppklubbene.

Undres hvilken stall vi hadde hatt i dag om Freddy Shepherd hadde ansatt Martin O'Neill eller Gerard Houllier i våres...