20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1155 på: 30. Aug. 2006, 19:16 »
Ellers synes jeg £6 millioner for Huth var uhyggelig mye.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1156 på: 30. Aug. 2006, 19:40 »
Sies at Boro kun betaler halve lønna til Woodgate og slipper å betale noe lønn som helst om han blir skadet. De har også opsjon på kjøp. Snakk om gunstig avtale.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1157 på: 30. Aug. 2006, 20:04 »
Hvorfor signa ikke vi Woodgate? Den beste stopperen Newcastle har hatt i Premier League, og så går han til middelmådige Middlesbrough?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1158 på: 30. Aug. 2006, 20:10 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Hvorfor signa ikke vi Woodgate? Den beste stopperen Newcastle har hatt i Premier League, og så går han til middelmådige Middlesbrough?

Nok et tegn på manageregenskapene til Roeder.Dette er akkurat som politikere.Lover å gjøre det,men gjør de det nei da.Newcastle sin transferaktivitet kan ødelegges av Roeders manageregenskaper.Souness  var ikke flink med taktikk,men spillere det kunne han hente inn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1159 på: 30. Aug. 2006, 20:11 »
Veldig gunstig avtale, ser det ut til ja. Det liker jeg ikke. Oliver argumenterte med at vi måtte betale i dusinvis av millioner hvis Woody ble skadet. Hvordan er det da mulig at Boro slipper å betale en døyt?
Dette er idioti på høyeste nivå!

Jeg er 100% sikker på at vi hadde greid å kapre Woodgate, om vi hadde gått helhjertet inn for saken, og virkelig, virkelig ønsket hans tjenester.
Nå hadde det vært kjekt om du hadde dratt et ess ut av ermet, Roeder. Det vil hjelpe betraktelig for oss supportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1160 på: 30. Aug. 2006, 20:22 »
Vis jeg husker riktig hentet Souness 7 spillere sist sommer.Roeder har bare hentet 2 spillere.Kan Roeder få fram 3 spiller på en dag.Da er han god.Er vi heldig så kan vi få inn to spillere.Vi har ca 26 timer på oss.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1161 på: 30. Aug. 2006, 20:25 »
Sitat fra: "Joakim"
Veldig gunstig avtale, ser det ut til ja. Det liker jeg ikke. Oliver argumenterte med at vi måtte betale i dusinvis av millioner hvis Woody ble skadet. Hvordan er det da mulig at Boro slipper å betale en døyt?
Dette er idioti på høyeste nivå!

Jeg er 100% sikker på at vi hadde greid å kapre Woodgate, om vi hadde gått helhjertet inn for saken, og virkelig, virkelig ønsket hans tjenester.
Nå hadde det vært kjekt om du hadde dratt et ess ut av ermet, Roeder. Det vil hjelpe betraktelig for oss supportere.

Og det som også er idioti er at Boro nå har opsjon på å kjøpe han neste år, hvis han nå er kvitt skadene og Capello finner ut at han ikke trenger han. Det betyr vel at det er kun Boro som kan kjøpe han og at Real Madrid ikke kommer til å godta bud fra andre klubber. Faen, dette irriterer meg grenseløst og jeg fatter ikke at vi ikke kapret Woodgate. Men Roeder er og blir treig!!!

Men imorgen kommer det vel et bud på Klose, Gallas og Bridge også er all frustrasjon glemt!!
 :lol:  :lol:  :lol:

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1162 på: 30. Aug. 2006, 21:22 »
Ingen her vet hva som har skjedd i kulissene rundt overgangen til Woody. For alt vi vet kan Roeder og Fatty ha gjort alt de kan for at han skulle velge oss, men at Woody selv rett og slett dumpa oss for å få spille i klubben som han var supporter av som ung og i byen som han vokste opp i.

Men mest sannsynlig virker det som om vi rett og slett lot Boro få han pga lunken interesse fra vår side, og det er vanskelig å skjønne. Og enda vanskligere blir det å skjønne når ryktene sier at Boro har fått i stand en meget gunstig avtale med tanke på det økonomiske. Da kan man rett og slett stille seg spørsmålet om Roeder og Fatty ikke har skjønt alvoret i våre defansive problemer.
Jeg håper i det lengste at dette betyr at gutta boys har en jævla god plan b, og at vi signerer et par særdeles gode spillere i morgen. Men jeg må si jeg tviler. Jeg tipper vi (i bestefall) ender opp med denne Gomaa og en eller annen b-prega spiss som ikke skremmer noen. Da har vi satt oss selv i alvorlige problemer som kommer til å koste oss dyrt.
Skal bli utrolig spennende å se hva morgen dagen bringer i hvertfall.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1163 på: 30. Aug. 2006, 21:23 »
Så er det 26 timer og 33 minutter igjen. Tipper Roeder og Fat Fred kommer til å gjøre et par desperate forsøk i morgen, og jeg tipper de henter et par middels spillere bare for å PRØVE å gladgjøre fansen. Jeg tror jeg spyr.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1164 på: 30. Aug. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Ingen her vet hva som har skjedd i kulissene rundt overgangen til Woody. For alt vi vet kan Roeder og Fatty ha gjort alt de kan for at han skulle velge oss, men at Woody selv rett og slett dumpa oss for å få spille i klubben som han var supporter av som ung og i byen som han vokste opp i.

Men mest sannsynlig virker det som om vi rett og slett lot Boro få han pga lunken interesse fra vår side, og det er vanskelig å skjønne. Og enda vanskligere blir det å skjønne når ryktene sier at Boro har fått i stand en meget gunstig avtale med tanke på det økonomiske. Da kan man rett og slett stille seg spørsmålet om Roeder og Fatty ikke har skjønt alvoret i våre defansive problemer.
Jeg håper i det lengste at dette betyr at gutta boys har en jævla god plan b, og at vi signerer et par særdeles gode spillere i morgen. Men jeg må si jeg tviler. Jeg tipper vi (i bestefall) ender opp med denne Gomaa og en eller annen b-prega spiss som ikke skremmer noen. Da har vi satt oss selv i alvorlige problemer som kommer til å koste oss dyrt.
Skal bli utrolig spennende å se hva morgen dagen bringer i hvertfall.

Har nok vært lunken interesse fra Roeder. Han har avkreftet Woodgate rykter to ganger i sommer og det er ikke mye som tyder på at  han har vist stor interesse for verdensklasse stopperen. Roeder en tragedie på overgangsmarkedet??? Kan virke slik. Jeg mener faktisk at dette har vært et fantastisk overgangsmarked om man har ønsket å forsterke forsvaret. Woodgate, Lucas Neill, Huth, Campbell, Chimbonda og Bridge er spillere jeg hadde tatt i mot med åpne armer.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1165 på: 30. Aug. 2006, 21:41 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Liker ikke å si det, men kanskje Newcastle også har blitt et middelmådig lag :?  Får bare håpe at det skjer noe innen 26 timer. Hvis ikke blir ikke dette bra for å si det pent..

Men, vi skal huske for fort glade vi ble når Martins plutselig dukket opp.. Da var det jul i stua, så det skjer nok igjen! :lol:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1166 på: 30. Aug. 2006, 21:46 »
Noen gjøker som har lagt ut rykter på Newcastle-online forumet. Lucas Neill på vei for £3,5 millioner og Ashley Cole på lån fram til Januar. Selvsagt bare tull.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1167 på: 30. Aug. 2006, 22:01 »
Tja, vil ikke kalle Roeder en tragedie på overgangsmarkedet. Jeg tror desverre han har hatt veldig mye vanskeligere arbeidsforhold når det gjelder å handle inn nye spillere enn hans forgjengere hadde. Om grunnen til dette er at pengesekken rett og slett er bunnskrapt, eller om det er at Fatty har blitt skremt av Souness elleville sløsing på spillere som ikke har slått til og dermed er mer gnien av den grunn, er vanskelig å si. Men at pengene ikke har sittet like løst denne sommeren som de tidligere sommre er det liten tvil om. Derfor syns jeg heller ikke det blir riktig å kappe huet av Roeder sånn uten videre.

Roeder skal ha for at han helt klart ikke kjøper bare for å kjøpe. Souness gjorde det, og alle vet hvordan det gikk. Men det finnes alikevel en mellomting, og når vi har så store mangler i stallen som det vi har idag, så er det utrolig frustrerende å sitte på sidelinjen å se på at den ene etter andre av spillere som vi hadde trengt signerer for andre klubber uten at vi tilsynelatende løfter en finger en gang. Hva som er grunnen til dette er det ingen av oss som vet, men jeg frykter at økonomien er en av grunnene.

Men frustrerende er det uansett. Jævla irriterende er det. Men vi må bare klamre oss til håpet og håpe på at det skjer store ting imorgen, for det trenger vi hvis vi ikke skal ende opp som en middelhavsfarer.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1168 på: 30. Aug. 2006, 22:12 »
nå får vi ikke kappe hånden av Roeder etter bare noen måneder da folkens.. greit, han har ikke foreløpig hentet noen forsvarsspillere, som vi trenger.. Men så skal det sies at vi i fjor avsluttet sesongen glimrende med de samme forsvarsspillerne som vi har i stallen idag, dermed skal vi ikke være helt fullstendig avhengige av noen nye i forsvaret for å få en bra sesong..
I henhold til Roeder sine transfer-egenskaper så har jeg følgende å si: Det er ikke mange som kunne fått spillere som Duff og Martins til klubben, og det til en sum av 15 Mill Pund :shock:  Det er kjøp som det står respekt av.. så vi får vente i spenning frem til imorra, og blir det ingen kjøp får vi gjøre det beste ut av det.. :lol:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1169 på: 30. Aug. 2006, 22:34 »
Nå var det jo flere klubber som fikk godtatt sine bud på Duff, så det var ikke slik at Roeder og Newcastle fikk "nice price" på Duff. Men at han har hentet Duff og Martins er veldig bra, ingen tvil om det.

Men jeg mener det var feil å hente Duff hvis det betyr at vi ikke har penger til å styrke forsvaret. For det er bakover vi trenger folk, vi trenger også folk på topp. Vi trengte IKKE en ny mann på venstrevingen, selvom det er en klassespiller med navn Damien Duff.!

Jeg blir SVÆRT skuffet over Roeder og Newcastle denne sommeren hvis de ikke skjønner at vi trenger å styrke troppen ytterligere. De siste 5-6 kampene har vi vist at vi lekker som en sil bakover, det holder ikke hvis vi skal kjempe om en 6plass.

Per i dag ser det ut som om Boro faktisk har et svært slagkraftig lag med et av PL beste midtstopper par. Jeg tror Huth kan stråle når han får spille ved siden av sjefen sjøl.