20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1140 på: 30. Aug. 2006, 18:33 »
Man kan si hva mye rart om Souness, men han klarte i det minste å skaffe spillere. Roeder har virket nølende i hele sommer og fortsetter med nølingen selv når det er noen timer igjen av overgangsvinduet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 30. Aug. 2006, 18:37 »
Ja, jeg skjønner det ikke. Kan det være at vi har veldig dårlig med penger? Vi har ikke råd til å kjøpe Viduka engang, så vi må slenge med Milner i tillegg?

Vi har jo brukt en del penger på kjøp i sommer, men 15mp er ikke SÅ mye når vi er blitt lovet at Shearer og Owen sine erstattere skal komme. Hvis det virkelig er slik at vi kun har hatt 15mp å handle for, hvorfor i svarte svingende brukte vi da 5mp på Duff?! Venstreving var jo den posisjonen vi var sterkest i med Både Zoggy, Milner og Luque..!!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 30. Aug. 2006, 18:38 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 30. Aug. 2006, 18:47 »
Å bytte Milner med tjukke VIduka er jo helt absurd. Har Roeder tatt seg en knert for mye?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 30. Aug. 2006, 18:49 »
No begynner eg faktisk å tvile på om vi i det hele tatt får inn noen spillere før vinduet stenger... :shock:
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Noreng

• Gjest
« Svar #1146 på: 30. Aug. 2006, 18:51 »
Milner er yngre enn Viduka
Milner er bedre enn Viduka
Milner er mer sulten enn Viduka

Hvem vil bytte?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 30. Aug. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Noreng"
Milner er yngre enn Viduka
Milner er bedre enn Viduka
Milner er mer sulten enn Viduka

Hvem vil bytte?

Roeder tydeligvis.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 30. Aug. 2006, 18:52 »
lt;3 Newcastle <3

Noreng

• Gjest
« Svar #1149 på: 30. Aug. 2006, 18:54 »
Jeg blir tvers igjenom lei meg:

Unge lovende Diawara har signert for Charlton

Solide, gode Campbell tryglet om og komme hit, men nå storspiller han for Pompey

Woody dro til Boro, fordi han ikke følte seg velkommen her

Og nå vil han bytte Milner mot VIDUKA?
Roeder er dum.Enkelt og greit

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 30. Aug. 2006, 18:56 »
Sitat fra: "Doffi"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413189&CPID=8&clid=25&lid=2&title=Boro+seal+twin+transfer+coup

Jaja :( de rakk 2 spillere på 1 kveld kanskje vi rekker det i morra!

Greit nok, men de to har vært linket til Boro i flere dager nå. Hvem er det vi skal hente ut av det blå????? Vi kan håpe at Chelsea får seg en venstreback, men det ser mørkt ut. Om ikke Fat Fred og Roeder klarer å hente minst 2 kvalitetsspillere har de mistet all min respekt. Løgn er noe jeg ikke tolererer. Nå begynner jeg å bli urolig og smått forbannet.

Hverken Roeder eller Fat Fred har åpnet kjeften på 3 dager, og har ifølge Oliver slått av telefonenene. Feigt

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 30. Aug. 2006, 19:00 »
jo sant det.

serri , må vi spille med babayaro, moore og bramble frem til jul kan vi bare glemme alt som heter CL fotball!
lt;3 Newcastle <3

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 30. Aug. 2006, 19:00 »
Ikke for å være super-pessimist nå (men det er vanskelig nå om dagen), men jeg tipper at hvis Chelsea skulle fikse seg en ny venstreback og Bridge blir tilgjengelig, så tror jeg han går til et annet lag. Tottenham var jo ute etter han ifjor, det er de sikkert nå også...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 30. Aug. 2006, 19:05 »
If Alan Oliver of the Evening Chronicle is to be believed, Glenn Roeder reckons he is 99% certain of bringing in two more players before Thursday night's transfer window deadline.

Speaking in a post Villa match video on the Chronicle's website, Oliver said he had just spoken with Glenn Roeder who had told him he is "99% certain of bringing a defender and a striker in."

Whether this is true or not remains to be seen, but Roeder had previously said he was in "pole position with three signings" after the Villa game.

At present, no new players have followed Damien Duff and Obafemi Martins through the doors at St. James' Park, with not much longer to go.

The likes of Huth, Woodgate, Viduka, Nugent, Trezeguet, Mido, Gravesen have all been named as possible targets in recent days by the press, with the majority having since had their futures decided elsewhere.

Noreng

• Gjest
« Svar #1154 på: 30. Aug. 2006, 19:10 »
Stoler på Roeder her nå.. Håper bare vi får litt gode spillere da :lol:

En all-over forsvarer hadde vært noe