20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #975 på: 21. Aug. 2006, 13:33 »
jeg klarer ikke mer spenning!!!! :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 21. Aug. 2006, 14:11 »
ashley cole har visstnok blitt tilbudt til newcastle av arsenal

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=288044

hadde vært sykt da :lol:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 21. Aug. 2006, 14:12 »
Sykt dyrt hvertfall. :P Ville heller satset på Bridge.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #978 på: 21. Aug. 2006, 14:26 »
Ser vell ut som det kan ta enn 2-3 dager til før noen blir klare.Føles 14 år for meg nå

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #979 på: 21. Aug. 2006, 16:01 »
Noen som husker løftene om at det skulle komme en, kanskje to i forrige uke og uka før der? Hva er vitsen med å love sånt? Skulle nesten tro de var SV-politikere.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #980 på: 21. Aug. 2006, 16:09 »
Hehehehe, NUFC er akkurat som dagens regjering!!! :lol:  :lol:  :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #981 på: 21. Aug. 2006, 16:15 »
Så langt vil jeg ikke gå. Det kan jo hende Shepherd, Roeder og co får gjort noe fornuftig.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 21. Aug. 2006, 17:52 »
Det ser virkelig ut som Roeder har vært et geni på transfermarkedet hvis alt går etter planen. Han har da hentet Duff, Martins, Bridge og Gravesen = 4 verdensklassespillere. At Martins blir klar nå hersker det liten tvil om. Jeg gleder meg som en unge til Lørdag...

Noen som vet om Belfry sender kampen??

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #983 på: 21. Aug. 2006, 17:53 »
Er vel på søndag og det er tv-kamp ja!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 21. Aug. 2006, 18:03 »
Sitat fra: "Mack"
Noen som husker løftene om at det skulle komme en, kanskje to i forrige uke og uka før der? Hva er vitsen med å love sånt? Skulle nesten tro de var SV-politikere.

Nåja, uten at jeg skal gå inn på politikk, og iallfall ikke her, så stemmer ikke det helt.
Greitt nok at Roeder har sagt mye som har fått opp håpet hos mange, inkludert meg selv. Men han har vel strengt tatt ikke lovet oss så veldig mye som han ennå ikke har klart å holde?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 21. Aug. 2006, 18:04 »
Sitat fra: "EivindI"
Det ser virkelig ut som Roeder har vært et geni på transfermarkedet hvis alt går etter planen. Han har da hentet Duff, Martins, Bridge og Gravesen = 4 verdensklassespillere. At Martins blir klar nå hersker det liten tvil om. Jeg gleder meg som en unge til Lørdag...

Noen som vet om Belfry sender kampen??

HVIS alt går etter planen ;)

Og egentlig syns jeg at vi burde fått inn enda flere forsterkninger slik laget og troppen ser ut nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 21. Aug. 2006, 18:06 »
Martins ser ut til å komme. Hvis det er sant at Gravesen-budet er akseptert kommer antakeligvis han... Er mest i tvil om Bridge..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 21. Aug. 2006, 18:20 »
Martins ser ut til å komme. Hvis det er sant at Gravesen-budet er akseptert kommer antakeligvis han... Er mest i tvil om Bridge..

Det jeg ikke liker i den saken der er at det avhenger av noe annet først. Og vi trenger Bridge mer enn Arsenal trenger å selge Cole, og mer enn Chelsea trenger å selge Bridge.
Og dersom Roeder fant ut at denne De Cler i AZ Alkmar var god nok til å konkurrere om en plass i Newcastles start 11'er er det et "worst case scenario" om vi skriver 1.september og kun har Babayaro som venstreback fordi såpeoperaen om drakampen mellom Chelsea og Arsenal for Ashley Cole aldri tok slutt i tide.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 21. Aug. 2006, 18:24 »
Og spørsmålet blir også om Mourinho aksepterer å kun ha èn ordentlig venstreback i stallen, hvis også Gallas går... Er redd Cole går til Chelsea i en byttehandel med gallas, og Bridge ryker for oss....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 21. Aug. 2006, 18:26 »
Og spørsmålet blir også om Mourinho aksepterer å kun ha èn ordentlig venstreback i stallen, hvis også Gallas går... Er redd Cole går til Chelsea i en byttehandel med gallas, og Bridge ryker for oss....

Med andre ord bør vi kontakte AZ Alkmar for en overgang for De Cler? Hvis vi ikke skal være fornøyde med kun Babayaro som venstreback. Noe vi IKKE skal...