20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #960 på: 20. Aug. 2006, 21:26 »
Dyer er ikke avskrevet. Men å regne med at han spiller mer enn 10kamper vil være over optimistisk med tanke på de 3forrige sesongene.

Nei, jeg tror faktisk ikke 2millioner pund vil ha en dritt å si for Newcastle. Hvis Newcastle hadde vært i forhandlinger med Bremen om Klose så tror jeg ikke Sheperd hadde pakket kofferten å dratt fordi de krevde 2millioner mer enn det Newcastle bydde.

Men for all del, jeg ser poenget ditt. Midtbanen er den delen av laget som er best dekket, men det er her vi må regne med flest skader da flere av spillerne er kjent for å ryke ut i flere uker per år. Både Parker, Emre, Duff, Dyer er kjent for langvarige skadeopphold.

Angrepet vårt er det som er mest sårbart, med kun EN ren spiss i laget. Og vi trenger aller helst 2 nye. Men jeg tipper det kun dukker opp en.. Og det er ikke pga at vi sliter med penger, men rett og slett fordi vi har brukt for lang tid til å finne ut hvem vi vil ha.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #961 på: 20. Aug. 2006, 21:51 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Er dyer avskrevet som newcastle spiller siden han ikke nevnes?

Dere hører virkelig ikke etter. Tro det eller ei, så har vi ikke så mye penger at 2 mill er "slik og ingenting". 2 mill kan fort bli det lille ekstra som kan skaffet oss en ekstra spiss.  
Jeg mener at Roeder bør legge all sin energi og krefter i å skaffe oss forsvar og angrep. Det kommer ikke til å bli billig da flere lag vet hvilken situasjon vi er i å må forsterke. Priser skrues fort opp og plutselig er 2 mill kjekt å ha

Dyer er ikke avskrevet men å ta sjansen på at han holder seg skadefri etter at han kommer tilbake fra skade blir som å tro på julenissen. Han har ikke holdt seg skadefri en eneste sesong siden han skrev unde for Newcastle, så hvorfor skulle han det nå?

£2 millioner er peanøtter i dagens fotball, og om det skulle stå om £2 millioner tror jeg nok Newcastle fikser det greit. Det som er problemet er hvor mye lønn den spilleren eventuellt krever. Duff kostet oss kun £5 millioner i overgangsum, men lønna han får er høy. Hele £70.000 i uka. Altså hele £3,64 millioner pr år. Noe som blir hele £18,2 millioner til sammen over den 5 års kontrakten han har.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 20. Aug. 2006, 22:05 »
Liker ikke at Jose skryter av Bridge etter dagens kamp. Får inderlig håpe at det går i orden med Cole, for Bridge var virkelig god i dag.

Mourinho claims he knows nothing of talk surrounding a potential swap deal, as he paid tribute to Bridge, who produced a starring show against Manchester City, and Boulahrouz.

"I don't know if he (Cole) is close or far," Mourinho told Sky Sports. "I have no idea about that (swap deal), I don't know about the negotiations so I cannot tell you.

"All I know is that Bridge played a good game, he is improving a lot and I am happy with his performance and I am happy to have Boulahrouz, as he is a multi-functional player who gives us security."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #963 på: 20. Aug. 2006, 22:18 »
Hvor har VG dette fra? Har ikke hørt noe om legesjekk.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127198

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #964 på: 20. Aug. 2006, 22:27 »
WOOHOO!!!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #965 på: 20. Aug. 2006, 22:29 »
lurer på hvilket nr han får...gjelder bridge og gravern og

MARTINS 9
MARTINS 13
MARTINS 15
MARTINS 20

BRIDGE 3

GRAVESEN 6 (hvis boum stikker)
GRAVESEN 13
GRAVESEN 15
GRAVESEN 20

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #966 på: 20. Aug. 2006, 22:30 »
:D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 20. Aug. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hvor har VG dette fra? Har ikke hørt noe om legesjekk.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127198

hah, rått, martins er newcastle spiller i morgen, 99 % sikkert

og gravesen + bridge kommer vel inn dørene veldig snart og  :D

dette ser lyst ut folkens

dyer e back in buisness snart og

ser ut som en knallsterk tropp nå

eneste som mangler om de 3 nevnte kommer er en klassemidtstopper og en spiss nr 2 @ talent
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #968 på: 20. Aug. 2006, 22:32 »
Tar fortsatt dette med knusende ro. VG kopierer ofte se og hør aviser som The Sun og News Of The World.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #969 på: 20. Aug. 2006, 22:46 »
hm tror dette går i boks jeg, inter vil sikkert selge for så mye spenn når de allerede har zlatan, crespo og adriano.
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #970 på: 20. Aug. 2006, 23:07 »
Anelka til bolton!.Det var dagens overaskelse :shock:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 20. Aug. 2006, 23:12 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #972 på: 21. Aug. 2006, 00:19 »
Krysser fingre og tær på at dette går i orden!
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #973 på: 21. Aug. 2006, 10:14 »
Dagens The Journal

"We are close to starting negotiations with one particular football club and, at the moment, we're getting positive feedback so I am keeping my fingers crossed. Obafemi Martins is the one who has been mentioned the most but he is only one of two or three that I'm aware of, players who have been identified who are very quick.

"There are a couple of others, we are close to one or two.

"We have two weeks to go and it's not just about strikers, we need to secure players in one or two positions that will give me a squad that I will take my chances with after transfer deadline."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #974 på: 21. Aug. 2006, 11:51 »
Syntes ikke det virker som om Martins kommer til å bli klar i dag. Alle medier sier at det forventes at han er klar i løpet av uka.. Så vi må nok smøre oss med ENDA mer tåmodighet.