20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233201 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #810 på: 16. Aug. 2006, 19:55 »
Ifølge Channel4 skal Tavano ha skrevet under for Valencia. De har som kjent også hentet Morientes i sommer. Dermed kan det se ut som det ikke blir noe Valencia på Martins.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 16. Aug. 2006, 20:03 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ifølge Channel4 skal Tavano ha skrevet under for Valencia. De har som kjent også hentet Morientes i sommer. Dermed kan det se ut som det ikke blir noe Valencia på Martins.

går det an å lese mellom linjene i det innlegget Asbjørn? ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 16. Aug. 2006, 20:06 »
Sitat fra: "chickenman"

går det an å lese mellom linjene i det innlegget Asbjørn? ;)

Selvsagt :-)

http://www.channel4.com/sport/football_italia/aug16k.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 16. Aug. 2006, 20:24 »
Sitat fra: "kesse"

Jeg har også på følelsen at vi kommer til å slenge inn et gigantbud på Torres rett før overgangsvinduet stenger også!;)

Helt sinnsykt, jeg satt AKKURAT og tenkte på det samme, i det jeg leste innlegget ditt.

Også enig det du ellers skriver Kesse. Skal ikke se bort ifra at det HAR vært kontakt mellom Newcastle og Kuyt/agenten som tilsier at det fortsatt er mulig for en overgang. Hvis ikke hadde han jo aldri dratt for å se Kuyt spille nå!?

Og det med at Martins ser ut til å falne i Valencias øyne med tanke på deres kjøp av Tavano gjør ting kanskje litt lettere for Roeder. Som han sa, det er ikke det at han er så dyr, men prisen skal reduseres hvis spillerern er 5 år eldre enn han utgir seg for å være.

Er fortsatt hypp på Martins jeg! Tenkt dere det kontringslaget vi kommer til å bli. Nye Arsenal. Med Owen og Martins forran.. Grrrrr :twisted:

Nei, tror faktisk morgendagen blir en hektisk dag for Newcastle på transferfronten!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 16. Aug. 2006, 20:49 »
Kuyt starter ikke dagens landskamp, men det gjør Joris Mathijsen, Klaas Jan Huntelaar og Tim De Cler som vi har vært linket til. Får håpe Kuyt kommer inn i 2. omgang.

Republic of Ireland: Paddy Kenny; Stephen Carr, Stevwe Finnan, John O'Shea, Andy O'Brien, Graham Kavanagh, Aiden McGeady, Steven Reid, Stphen Elliott, Clinton Morrison, Kevin Kilbane.

Netherlands: Edwin Van Der Sar; John Heitinga, Andre Ooijer, Joris Mathijsen, Tim De Cler, Stign Schaars, Robin Van Persie, Denny Landzaat, Klaas Jan Huntelaar, Rafael Van Der Vaart, Arjen Robben. Referee: Mr. T. Henning Overbo (Norway).

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #815 på: 16. Aug. 2006, 21:01 »
Har vi vært linket til Huntelaar? :?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 16. Aug. 2006, 21:31 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 16. Aug. 2006, 21:33 »
Huntelaar har scoret for Nederland. Robben scoret det andre målet og det er 2-0 til pause.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 16. Aug. 2006, 21:42 »
Newcastle har IKKE vært linket til Huntelaar... Den linken til sky sports sier jo at det er Pompey, og ikke oss som er linket til han. Vi er linket til hans landsmann, Kuyt, vi...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 16. Aug. 2006, 21:45 »
Huntelaar har scoret for Nederland. Robben scoret det andre målet og det er 2-0 til pause.

Huntelaar scorer sitt 2. mål for dagen. 3-0

Alan O`brien har kommet inn for Irland.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 16. Aug. 2006, 21:54 »
Kuyt har kommet inn for Robben. Med andre ord spiller han kant foran Roeder og Shepherd som sitter på tribunen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #821 på: 17. Aug. 2006, 00:07 »
ja nå håper jeg det skjer noe snart!.Men også viktig å ikke panikk kjøpe spillere heller men hvorfor drøyen helt til siste liten :roll:.Jeg regner med att det vill stå minst 2 spillere klare til wigan kampen starter!.Helst 3 også så jeg forventer roader jobber ræva av seg nå.Har også hørt noe rykter om att Yakubu har vært linka til Newcastle også..noen som vet noe mere om dette eller er det bare løst?Kuyt vet jeg ikke så mye om han er den signeringa vi trenger men har jo spillt som wing under vm også kampen sist nå å det er vell akuratt det stedet han ikke passer inn å spille på så ikke rart han ikke har imponert noe.Han er jo best som midtspiss..der  han får brukt for sine kvaliteter ..ikke som wing!.Han er jo en fighter Så kjøper vi han for å ha en kriger spiss så er posetiv til han.Har jo trosalt stor forskjell å si på hvor en spiller blir plasert på banen utifra hva kvalitetene spilleren besitter!.Også hva skjer med De Cler?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #822 på: 17. Aug. 2006, 00:25 »
Newcastle boss Glenn Roeder was in Dublin to see the striker on the winning side as the Dutch won 4-0 at Lansdowne Road.

And Kuyt said after the game: "There are a few clubs interested - but only one is my dream club.

"I don't want to say anything about that - but I think we can say more in a few days."

Tror nok det er Newcastle han mener der ja! :wink:  får bare håpe han kommer da! :?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 17. Aug. 2006, 00:46 »
JEG tror det er Liverpool han snakker om desverre.... :x

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 17. Aug. 2006, 09:21 »
Vi kan nok glemme Kuyt etter dette intervjuet her. Se klipp fra Sky Sports sending.

http://www.koptalk.com/detail_subtitle_listing.php?link_id=4027