20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #705 på: 07. Aug. 2006, 22:22 »
Boumsong drar, vi har da Bramble, Taylor og Moore i vårt midtforsvar. Jeg skjønner da ikke hvorfor ikke Roeder fikk ut fingern og skaffet oss Champell? En som mange her inne har nevnt som en god læremester til de yngre og han hadde garantert skapt trygghet bak hos oss og hadde mest sannsynelig ikke kostet oss mer enn £20.000 til £25.000 i uka.

Den mest sannsynelige overgangen nå er Gravesen... VI har allerede skaffet oss Duff, selv om Emre, N´Zogbia, Milner og Luque også kan spille Venstre kant. Jeg skal absolutt ikke kritisere det kjøpet. Ett meget bra kjøp. Men når kommer de spillerene vi trenger aller mest?

Håper det skjer noe i løpet av uka, nå har jeg venta så mange uker på att vi skal få på plass de(1 eller 2) spissene + forsvarspillere. Roeder og Sheperd kan ikke stå og småflire hver gang de får ett spm om evt overgangsryker. Vi trenger forsterkinger nu!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 07. Aug. 2006, 22:57 »
enig nå må vi faen meg kjøpe snart igjen og det kjøpet bør ikke være gravesen. det bør være en spiss eller venstreback!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 08. Aug. 2006, 01:03 »
The Times August 08, 2006

Roeder makes Gravesen top target
By Our Sports Staff

Newcastle United are to increase their interest in Thomas Gravesen, Real Madrid?s unwanted midfield player, after the £2 million sale of Amdy Faye to Charlton Athletic.
Attacking recruits are a greater priority, however, and Glenn Roeder, the manager, watched Dirk Kuyt, of Feyenoord, and Obafemi Martins, of Inter Milan, two leading targets, in friendly matches last weekend. Martins, the Nigeria striker, is believed to be a more likely recruit.

Kuyt appears to favour a move to Liverpool, although Tottenham Hotspur are interested in the 26-year-old and have also entered the bidding for Martins.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 08. Aug. 2006, 12:19 »
eg tror nok ikke Gravesen overgangen vil være den mest turbulente, så vi taper nok ikke mye tid på å hente han, ei heller penger etter Faye salget. Tipper overgangssummen blir noe i nærheten av det samme.

Jeg tror nok vi bare handler en spiss i august, hvem aner jeg ikke. De Cler og Gravesen ser jeg på som bankers. Men hvis vi tenker oss litt om så har vi jo en bra stall da, ikke glem at vi har Owen, en av verdens beste spisser, som kommer tilbake rundt jul. Da er det vel ikke vits å hente to stjerner, tja la oss si Kuyt og Martins da. Da sitter vi plutselig med Martins,Kuyt,Owen,Luque og Ameobi, og det er et luksusproblem vi for øyeblikket muligens ikke har råd til. Spesielt med det forsvaret  vi har.

Har ennå en liten følelse som sier meg at Woody retunerer i Januar :o
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 08. Aug. 2006, 13:08 »
Ny spiller på plass i morgen?

Skrevet av Asbjørn, 8 august 06

Glenn Roeder regner med at kjøp nummer to er på plass i løpet av de neste 36 timene. Det er noe Newcastle manageren bekrefter til Sky Sports News i dag.

Newcastle vurderte spillere som Tim de Cler, Joris Mathijsen, Dirk Kuyt og Obafemi Martins under helgens turnering i Amsterdam. I tillegg har Real Madrid spiller Thomas Gravesen vært koblet til Newcastle de siste dagene.

?Vi gjør sakte men sikkert framgang på overgangsmarkedet,? sier Roeder til Sky Sports News.

?Jeg kan med hånden på hjertet si at vi er ca 36 timer unna vårt neste kjøp. Vi gjør framgang, selvom det ikke er i rekordfart.?

?Skulle vi klare å hente de spillerene jeg håper på innen 31. august, er jeg meget optimistisk med tanke på kommende sesong.?

*Det ventes at Amady Faye blir klar for Charlton i løpet av dagen, etter at han gjennomførte den medisinske testen i går.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 08. Aug. 2006, 13:40 »
Det er vel Gravesen det er snakk om i tilfelle...?

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #711 på: 08. Aug. 2006, 14:14 »
Sitat fra: "Sky Sports"
?I can't honestly say we are a day, a day-and-a-half away from making another signing.?

Sitat fra: "Asbjørn"
?Jeg kan med hånden på hjertet si at vi er ca 36 timer unna vårt neste kjøp. Vi gjør framgang, selvom det ikke er i rekordfart.?

Ordet can't var sist jeg sjekka forkortelse for cannot og betyr kan ikke.

Det gir oss følgende setning:
?Jeg kan IKKE med hånden på hjertet si at vi er ca 36 timer unna vårt neste kjøp. Vi gjør framgang, selvom det ikke er i rekordfart.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 08. Aug. 2006, 14:20 »
Sannsynligheten tilsier at det dreier seg om Gravesen. Men vi har ingen garantier for det. Vi kan få oss en stor overraskelse.

Ehhh. Såpass. Hvis det i originalteksten står "can't", så faller hele artikkelen på sin egen urimelighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 08. Aug. 2006, 15:01 »
Sitat fra: "LAH"
Sitat fra: "Sky Sports"
?I can't honestly say we are a day, a day-and-a-half away from making another signing.?

Sitat fra: "Asbjørn"

Ordet can't var sist jeg sjekka forkortelse for cannot og betyr kan ikke.

Det gir oss følgende setning:
?Jeg kan IKKE med hånden på hjertet si at vi er ca 36 timer unna vårt neste kjøp. Vi gjør framgang, selvom det ikke er i rekordfart.?

Herregud for en blemme :roll: Godt det er noen som er våkne.

Får se å få gjort om artikkelen. Dette var flaut.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 08. Aug. 2006, 15:53 »
Haha, sånt som skjer det vettu.. :D

Men uansett, tipper det er Gravesen som blir nestemann. En ting jeg uroer meg for er hvordan Roeder alltid holder roen på, vi har kun handlet inn en spiller og seriestart er hvert øyeblikk!? Det kan jo falle tilbake og da. At han vet mer og er derfor ikke så redd for hva som skjer og hvorfor ting tar tid..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 08. Aug. 2006, 16:46 »
Sitat fra: "Romance"
Haha, sånt som skjer det vettu.. :D

Men uansett, tipper det er Gravesen som blir nestemann. En ting jeg uroer meg for er hvordan Roeder alltid holder roen på, vi har kun handlet inn en spiller og seriestart er hvert øyeblikk!? Det kan jo falle tilbake og da. At han vet mer og er derfor ikke så redd for hva som skjer og hvorfor ting tar tid..

Agenten til Gravesen sier at det neppe skjer noe før Real Madrid er tilbake fra treningsleieren. Håper at Roeder og Fat Fred har de dårlige seristartene vi har hatt de siste årene friskt i minne. Har for vane å ligge på nedrykk etter 5-6 kamper.

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/5256392.stm

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 09. Aug. 2006, 11:38 »

Martins er jo et helt angrep alene!! Tror han hadde tatt Premier League med storm!:)

Hvor mye penger har Roeder til kjøp av Shearer sin arvtager?? 15 Millioner? Da kunne vi jo nesten ha fått både Kuyt og Martins!

Kuyt 10millioner
Martins 7millioner. DA hadde vi hatt en skikkelig spissrekke!!:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 09. Aug. 2006, 12:51 »
Sitat fra: "kesse"

Martins er jo et helt angrep alene!! Tror han hadde tatt Premier League med storm!:)

Hvor mye penger har Roeder til kjøp av Shearer sin arvtager?? 15 Millioner? Da kunne vi jo nesten ha fått både Kuyt og Martins!

Kuyt 10millioner
Martins 7millioner. DA hadde vi hatt en skikkelig spissrekke!!:)

Ok summen £4 millioner stemmer i Sky Sports linken er det bare å løpe og kjøpe :-)

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=408697&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Magpies+keen+on+Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 09. Aug. 2006, 12:52 »
Martins er uten tvil en spiller av rang. Personlig sikler jeg etter å få ham til klubben. Mannen er ekstremt hurtig, råsterk, klasseavslutter og er i tillegg god i luften. Tror han kunne blitt en "hit" i Premier League.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 09. Aug. 2006, 12:55 »
4£ er latterlig lite for en spiller som Martins!:) Da har vi hvertfall råd til både Kuyt og Martins!!

Og etter et eventuellt salg av Boum og Butt har vi penger til å hente inn Bridge pluss at Gravesen kommer på plass.