20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #690 på: 07. Aug. 2006, 11:52 »
Bye bye Faye :lol:
Who else...... Alan Shearer

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 07. Aug. 2006, 12:52 »
Tror nok Gravesen blir hentet for de Faye pengene. Og greit er det, da har vi en meget sterk midtbane. Nå mangler bare reven Butt så er vel midtbanen vår perfekt, håper han blir utlånt eller noe. Han kan umulig være et andrevalg når Gravesen kommer! Og tredjevalg med ca 40.000£ i lønning går ikke...

Ang dette med Trabelsi håper jeg Roeder har tatt en nærmere titt på han. Det jeg trodde Roeder mente, chickenman, når han sa dette med at han har snakket med spillere der klubben ikke trengs å kontakte var Serie A skandalen hvor man måtte selge. Trezeguet,Mutu,Toni;Zlatan osv, greie spisser til en billig penge det.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 07. Aug. 2006, 13:34 »
Synes vi skal prøve oss på zlatan jeg, hehe, selv om han kan lage mye styr for klubben, er han en yppelig spiss hvis han først vil.

Han fikk forresten 250.000 kr i bot for ikke å ha møtt opp på trening.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #693 på: 07. Aug. 2006, 13:35 »
Er ikke Zlatan klar for Inter da?

plebbster

• Gjest
« Svar #694 på: 07. Aug. 2006, 13:44 »
Sitat fra: "oyvind"
Han fikk forresten 250.000 kr i bot for ikke å ha møtt opp på trening.

Det var vel en treningskamp han ikke møtte opp på. :wink:

Zlatan er ikke klar for Inter, nei. Men jeg tror han gjerne vil bort. Dette hadde vært så utrolig deilig hvis han mot sin vilje må spille i Serie B denne sesongen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #695 på: 07. Aug. 2006, 14:12 »
Tipper at Z(l)atan hadde blitt sinnsykt dyr også. Dessuten tror/håper jeg ikke at Roeder vil ha sånne drittsekker... Men utenom det så hadde det vært gøy.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 07. Aug. 2006, 14:34 »
Sol Champell skriver vel under for Portmunth nå, synd..
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 07. Aug. 2006, 19:48 »
Martins vil vekk fra Inter.

Kunne tenkt meg å lånt Martins denne sesongen med opsjon på kjøp.

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st101892.htm?fromrss=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #698 på: 07. Aug. 2006, 19:56 »
Et lån ville vært perfekt ja!
Da hadde vi slippet å gamble på at han passer inn i engelsk fotball, noe som langt i fra er sikker at Martins gjør. Så et lån med oppskjon på kjøp ville vært meget bra.

Håper i hvertfall det skjer noe på angreps fronten snart. Ameobi har vist gode takter og jeg har virkelig tro på at han løfter seg flere hakk i år, men vi kan ikke legge hele angrepet på skuldrene til en spiss alene. Derfor håper jeg ting skjer snart, begynne rå bli alvorlig utålmoidig nå!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 07. Aug. 2006, 20:01 »
Hvis vi går for Martins, noe jeg håper vi gjør. Så må vi handle raskt! Men det ender vel opp med at Chelsea betaler vanvittige summer for han... =/

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 07. Aug. 2006, 20:03 »
Sitat fra: "kesse"
Hvis vi går for Martins, noe jeg håper vi gjør. Så må vi handle raskt! Men det ender vel opp med at Chelsea betaler vanvittige summer for han... =/

Jeg tviler på at Chelsea er interessert. Da tror jeg de hadde forhandlet seg fram til en byttehandel når de kvittet seg med Crespo idag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 07. Aug. 2006, 20:16 »
Sitat fra: "oyvind"
Sol Champell skriver vel under for Portmunth nå, synd..

Synd hvis det stemmer at han var villlig til å spille for ca halve den lønna han hadde i Arsenal og ville kommet på free transfer. Hvis han i tillegg da ønsket å spille for oss er det synd og skam at han skal spille for Portsmouth den kommende sessongen. Har ikke noe særlig imot Roeders kjøps-politikk, men her glipper en gyllen mulighet til å få en bauta og sjef i en å samme figur i forsvaret vårt. Det er godt mulig den godeste Cmapbell er på retur nå etter å ha vert på sitt beste i Arsenal. Men at han fortsatt er god nok og kunne vert en nyttig tilvekst for oss, det er jeg overhodet ikke i tvil om. Så får vi heller holde et øye med hvordan han gjør det på Fratton park denne sessongen og trekke konklusjonene deretter......

Leste nettop på SkySports at Crespo er "kommet hjem" (til Inter). Det var iallfall den følelsen jeg fikk da jeg leste det og så hva Crespo hadde å si om returen til Inter.
Ble samtidg glad med tanke på at Martins nå kanskje kan komme til å forlate Inter. De har vel snust på både Toni og Zlatan i tillegg også.  
Håper virkelig at Newcastle prøver å hente Martins nå. Vi trenger virkelig en klassespiss, og du er ikke den eneste som begynner å bli utålmodig Øystein. Men kanskje både en venstreback og en stopper fra Nederland, en rå danske på midten og en partner\konkurrent til Luque og Ameobi på topp så vil ting se lysere ut med engang.
Overrasker meg litt at Roeder ikke virker mer interessert i Kuyt etter at han tydligvis imponerte mot M'boro i helgen. Men ifølge Oliver følte vel Roeder at den kampen ikke var målestokk nok til å dømme en spiller etter. Syns det er litt synd da jeg hadde håpet dette skulle blåse nytt liv i en overgang for Kuyt til Newcastle...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 07. Aug. 2006, 20:31 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"

Jeg tviler på at Chelsea er interessert. Da tror jeg de hadde forhandlet seg fram til en byttehandel når de kvittet seg med Crespo idag.

Jepp, enig Asbjørn. Tror ikke vi skal bekymre oss for mye for det.
Men på en annen side: med Russlands svar på Rikerud som eier er Chelsea troende til det meste....  :roll:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 07. Aug. 2006, 21:25 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1395246,00.html

Ang dette med Kuyt. Jeg er imponert over hva Roeder har gjort tilnå, men det er et par sånne småting har gjør og sier som jeg ikke helt skjønner... F.eks, han mener han ikke kan dømme Kuyt etter 1 kamp, en kamp hvor forøvrig Kuyt storspilte, men at han allikevel gidder å dra ned ditt!? Han visste jo at det bare var 1 kamp å se..  Poenget mitt er at Roeder sier at han aldri er sikker på noen, men når er man egentlig god nok for at Roeder skal være interessert og legge inn bud?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 07. Aug. 2006, 21:34 »
Sånn som det er nå, ser det ut for at vi kaprer Gravesen, De Cler og eventuelt en spiss (Kuyt) Gjør vi det, så har vi i så fall ekstremt bra dekning på midtbane. Dessuten har vi da 2 venstrebacker, og eventuelt 2 spisser om vi får Kuyt. Da trenger vi muligens en spiss til, og i tillegg en midtstopper.

Midtstoppere i dag: Bramble, Moore, Taylor, + Boumsong som 99 % sikkert går til en annen klubb i August, trolig Marseille. Bramle, Moore og Taylor er overhodet ikke bra nok, og hvis Boumsong går trenger vi minst en klassestopper til.

Spisser i dag: Hmm, egentlig bare Ameobi og Owen, selvom Luque fungerer fint som spiss. Med Owen på sidelinjen i minst 3,4 måneder, er en spiss til helt nødvendig. Og det hadde ikke vært dumt med 2.

Håper på Kuyt og gravesen personlig. Kuyt tror jeg er fullt mulig, pga at Liverpool som også er interessert ikke byr mer enn 10 £, mens Newcastle på en annen side garantert byr 12-13 £, i hvert fall når Faye (Charlton) og Boumsong (Marseille) mest sannsynlig blir solgt, som til sammen gir rundt 4, 5 £.

Løp og kjøp
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg