20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #675 på: 05. Aug. 2006, 18:20 »
Få nr. 7 på Ciao Adabajan hit på prøvespill i morgen:D For en spiller

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 06. Aug. 2006, 12:35 »
Sitat
NewUtd.com meldte i går at midtbanespilleren Amady Faye var svært nær en overgang til London-klubben Charlton. Spekulasjonene økte ytterligere da Faye ikke ble tatt ut til dagens treningskamp mot Villarreal. Kort tid etter kampen kom bekreftelsen fra manageren.

Newcastles offisielle hjemmeside nufc.co.uk har fått bekreftelsen fra Glenn Roeder om at Faye har fått tillatelse til å inngå samtaler med Charlton angående en overgang. Faye ble hentet fra Portsmouth i januar 2005 under Souness-regimet, men har ikke lyktes i å spille seg inn på førstelaget.

Etter kveldens kamp mot Villarreal, en kamp Faye ikke ble tatt ut til på grunn av situasjonen hans, kom Roeder med bekreftelsen.

?Amady Faye har fått tillatelse fra oss til å inngå samtaler med Charlton. Nå venter vi og ser om han velger en overgang til London-klubben.

(Kilde: nufc.co.uk)

Interessant, håper Faye velger å gå til Charlton. Ikke fordi jeg har noe spesielt imot ham, men han er rett og slett ikke god nok for en klubb som Newcastle. Og, enda viktigere, kan dette åpne for at vi henter Gravesen? Faye ut og Gravesen inn, er et godt bytte. særlig dersom Gravesen skal vise seg å ikke bli veldig mye dyerere enn det vi tjener på salget av Faye.

Noreng

• Gjest
« Svar #677 på: 06. Aug. 2006, 13:28 »
Synes det er trist at Faye forlater Newcastle jeg.. Han har vært voldsomt trofast. Har aldri klaget. Minner meg litt om Harper

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #678 på: 06. Aug. 2006, 13:40 »
enig. Men det er hans feil når han ikke presterer.

Noreng

• Gjest
« Svar #679 på: 06. Aug. 2006, 13:42 »
Joa... Synes egentlig Faye kanskje burde prøve seg som midtstopper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 06. Aug. 2006, 15:25 »
Sitat fra: "Noreng"
Joa... Synes egentlig Faye kanskje burde prøve seg som midtstopper.

Hehe, tenkte faktisk samme tanken etter hans første halve sesong for oss.
Men han mangler antakeligvis fart og er ingen god mann på avleveringer.
Uansett ønsker jeg han god lykke videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 06. Aug. 2006, 16:44 »
Kuyt scoret i dagens kamp mot Boro. En kamp Feyenoord vant 2-0 etter at de rundspilte Boro til tider. I følge  hjemmesiden til Boro var Kuyt "impressive" i dag. Roeder var som kjent på kampen, så det skal bli spennende å se hva som skjer nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #682 på: 06. Aug. 2006, 17:40 »
Håper vi får tak i kuyt.Er en god spiller.Så vi bør få tak i han før andre tar han.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 06. Aug. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "Noreng"
Synes det er trist at Faye forlater Newcastle jeg.. Han har vært voldsomt trofast. Har aldri klaget. Minner meg litt om Harper

Trofaste spillere skal man være takknemlig for. Men det er ikke god nok grunn alene til å beholde en som ikke er god nok. Og særlig ikke når vi har bra dekning på hans plass fra før.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 06. Aug. 2006, 22:25 »
Last Wednesday had seen Kuyt given a great reception at Feyenoord's Fan Day - a gesture being widely interpreted as an acceptance that their present club captain is destined for pastures new.

Whether that is Tyneside though remains open to question... '

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 06. Aug. 2006, 23:57 »
Dårlig nytt for de som ønsker seg Trabelsi. Ser ut til at Manchester City kan være interessert.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 07. Aug. 2006, 00:00 »
Leste akkurat at i tillegg til Liverpool, skulle Man U være interessert også. Tja, veit ikke. Kuyt lysten har stilnet litt av egentlig. vet ikke helt hvorfor. Liverpoolfansen sier at det ventes et bud fra Rafa innen kort tid, men icLiverpool melder at Rafa må selge før han kjøper.

Jeg ser heller faktisk at vi prøver oss på unge Obafemi nå. Han scoret og storspilte i Inter-Ajax hvor vi også hadde speidere til stedet, så det kan godt hende noe skjer der fremover også.

Ellers vil jeg bare si at etter de siste treningskampene vi har hatt burde vi hente inn etter eller annet bak der, vi kommer til å bli kanonføde med de forsvarerne og hvordan de spiller på, i neste sesong, hvis ingenting skjer. :cry:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 07. Aug. 2006, 00:05 »
Sitat fra: "chickenman"
Dårlig nytt for de som ønsker seg Trabelsi. Ser ut til at Manchester City kan være interessert.

Faen heller. Jeg skjønner ikke helt tankegangen her. Hvorfor prøver vi ikke engang? Han er laaaangt bedre enn Carr, og han er gratis??!!! Why??
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 07. Aug. 2006, 00:33 »
Sitat fra: "Romance"
Sitat fra: "chickenman"

Faen heller. Jeg skjønner ikke helt tankegangen her. Hvorfor prøver vi ikke engang? Han er laaaangt bedre enn Carr, og han er gratis??!!! Why??

Du skal ikke føle deg 100% sikker på at vi ikke prøver. For et par uker tilbake sa Roeder noe om at de var i samtaler med en (eller to?) spillere hvor de ikke trengte noen tillatelse fra en klubb. Det KAN jo ha vært Trabelsi han siktet til, men det er ikke annet en spekulasjoner foreløpig. Det var vel neppe mange som trodde at vi skulle sikre oss Duff da han "så godt som var en Tottenham spiller"....
Det som derimot taler imot at vi prøver oss på Trabelsi er Roeders innkjøpspolitikk, men som sagt: Duff overgangen kom ut av intet. Det kan vår neste ny-signering gjøre også. Og hvem vet, det er ikke umulig at det er Hatem Trabelsi iallfall...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 07. Aug. 2006, 11:39 »
Faye har bare legetesten igjen før han blir Charlton spiller.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1394503,00.html