20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #660 på: 02. Aug. 2006, 19:12 »
Skal iallfall bli spennende å se fremover om vi snart får inn en ny spiss. Jeg må si jeg er litt interessert i Tavano. Virker iallfall som et realistisk mål ettersom han spiller for Empoli. Prisen er ikke helt forferdelig heller, iallfall ikke sammenlignet med hva Ashton ville kostet, som jeg ville sett på som en minst like stor risiko.
At Barcelona følger Tavano taler jo for seg selv, og ifølge den nye tråden om Tavano skal Valencia være interessert. Ikke dårlig det heller.

Om vi skulle komme til "å ende opp med Kuyt" er heller ikke det noen dårlig løsning.

Som de fleste andre her tviler jeg også på om vi kan få William Gallas. Men er han villig til å fortsette i en annen PL klubb er det verste som kan skje at Newcastle blir stående igjen med lua i hånda og ikke prøver å hente ham!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #661 på: 02. Aug. 2006, 19:52 »
Forsvars,- og angrepspillere må prioriteres.

Det håper jeg vi alle er enige i. Vi har lite behov for noen midtbanespillere, og keeperplassen taler for seg selv.

I bakleddet vimser noen forvirrete og uorganiserte fluer, som klusser det til hver eneste kamp. Dette er jeg lei av. Så derfor hadde jeg håpet at vi kunne få tak i følgende spillere:

Wayne Bridge, Sol Campbell og Jonathan Woodgate.

Og i angrep mangler vi noen skikkelig storscorere, men også noen med fart og gjennombruddsvilje. Dermed håper jeg at vi får tak i følgende angrepspillere:
Darren Bent, Jermaine Defoe og Dirk Kuyt.

Så selger vi noen av de unødvendige spillerne på midtbanen, eventuelt de mange klovenene i forsvar.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 03. Aug. 2006, 23:02 »
Kan det være at Newcastle har forehørt seg om Luca Toni? Det hadde vært konge med ham! Men han sier at han vil vinne store troffeer, og i ingressen står det at han vil vinne Champions League og den italienske ligaen. Så med mindre han regner UEFA-cupen, Liga Cupen, eller en liten sjanse for FA cupen og enda enda mindre sjanse for å vinne selve ligaen for sjanser til store trofeer, så tviler jeg på at han kommer. Men jeg tror at vi er en av de som har forhørt seg. For jeg er sikker på at Luca Toni hadde passet perfekt inn i Premier League og i Newcastle siden han er ganske lik Shearer i spillestilen (?) og er stor og sterk. Så tror jeg han hadde vært den perfekte erstatteren til Kong Alan Shearer.

Sitat
Inter jakter spissen, men også spanske og engelske klubber har forhørt seg, ifølge Sky Sports.

Ellers så tror jeg at vi får se de(n) neste ny(e) spilleren(e) på den åpne treningen i morgen.  :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #663 på: 03. Aug. 2006, 23:55 »
Ut:

Faye: 2 mill p.
Boumsong: 3 mill p.
Butt: 1,5 mill p.

Inn:

Bridge: 3,5 mill p.
Ronaldo: 5 mill p.
Martins 9 mill p.

-----------Given---------------

Taylor--Moore--Bramble--Bridge

Solano--Parker--Emre--Duff

-----Ronaldo--Martins-----

Sett ut i fra dagens spiller tilgjengelighet
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 04. Aug. 2006, 15:24 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=407764&CPID=8&clid=5&lid=3&title=Neill+contemplates+future

Lucas Neill vil bort fra Blackburn og blir i tillegg billig??

LØP OG KJØP!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 04. Aug. 2006, 15:40 »
Ja, vær så snill!
En smart signering ville det vært, ypperlig ettersom prisen også er lav!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 04. Aug. 2006, 15:51 »
Jepp absolutt. Foreslo dette tidlegere også da det ble spekulert i Neils fremtid på Ewood Park.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 04. Aug. 2006, 15:56 »
All grunn til å hive seg over Neill. En god landslagskollega av Moore, og en ypperlig backup for Carr på høyrebacken. En solid forsvarsspiller, som heller ikke er redd for å bidra offensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 04. Aug. 2006, 16:07 »
Spørsmålet er om vi er interessert? Vi har ikke sett noe tegn til at Roeder og co jobber mot en ny høyreback eller Neil spesielt.
Alikevel, det var jo ikke mye som tydet på at vi skulle hente Daimen Duff heller. Kan vi få Neil og kanskje Gravesen syns jeg fremtiden ser lys ut. Da har vi et voldsomt behov for en ren spyd spiss og deretter en venstreback. Forhåpentligvis kan Roerder sin tur til Nederland i helgen få fortgang i fremdriften i søket etter en spiss.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 04. Aug. 2006, 16:14 »
Noen som har noen formening om hvorfor vi sender speidere for å se kampen mellom Man U - Porto og Ajax - Inter? Kan Inter være pga Martins?
Hadde vært glimrende å få tak i ham. Ikke nok med at han er en meget god spiller, men da kan jeg ha navnet hans på drakta samtidig som det er mitt eget etternavn :D
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 04. Aug. 2006, 16:47 »
Når leg som disse møtes er det alltid interessant å være tilstede. ManU skal vi (som vanlig) spille mot i PL og man kan jo se på dette som "reseaerch". Men det tror jeg ikke er den viktigste grunnen.

Hovedgrunnen til å se disse kampene er nok å få en mulighet til å se aktuelle spillere i aksjon. Og JA, Obafemi (riktig skrevet?) Martins kan være en av dem. En annen grunn kan være Ajaxs Huntelaar som vistnok har en meget imponerende scorings-statistikk der. Kanskje øyner Roeder også en verdig konkurrent til Babayaro og\eller Carr på ett av disse lagene?

Så kan man selvfølgelig spørre seg om det er realistisk at Newcastle skal klare å lokke til seg spillere fra storheter som Inter og ManU. Det er nok ikke altfor realistisk, men også de har noen som de kanskje ønsker å selge etter å ha erstattet dem med bedre spillere. Da er en sånn turnering som dette et glimrende utstillingsvindu vil jeg tippe.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 04. Aug. 2006, 18:13 »
?Vi har hentet en spiller i Damien Duff så langt denne sommeren, men hvilken kvalitetspiller vi har sikret oss. Klarer vi å hente 3-4 spillere til som holder hans nivå, vil vi være fornøyd med sommeren.? Kilde Newutd.com

Det lover godt når Roeder kommer med slike uttalelser!:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 04. Aug. 2006, 20:03 »
lucas neil? hvorfor tror jeg det er en gamling fra sunderland? pilsen må ha begynt å virke allerede

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 04. Aug. 2006, 21:28 »
Sitat fra: "aDDis"
lucas neil? hvorfor tror jeg det er en gamling fra sunderland? pilsen må ha begynt å virke allerede

Jeg har fått i meg mye gratis pils, men klarer alikevel huske at han er mannen som spiller i Blackburn og ble offer for italiens filming i VM på overtid. Tror han kan ta over Carrs plass. De siste sesongen har han ihvertfall vært en bedre høyreback enn Carr!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 05. Aug. 2006, 17:30 »
Faye er ikke engang på benken i dagens kamp mot Villareal. Dermed tyder alt på at han er klar for Charlton iløpet av et par dager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."