20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232824 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #585 på: 29. Juli 2006, 11:28 »
Høyrebacken Hatem Trabelsi er også tilgjengelig på free transfer hvis jeg ikke husker helt feil, og kan derfor være en av spilleren Roeder sikter til.

Dersom vi etter denne sommeren har skaffet oss Jermaine Defoe, Damien Duff, Wayne Bridge, Sol Campbell og Hatem Trabelsi, kommer jeg til å ta av...

I mine øyne er det ekstremt viktig at vi får inn både en høyre- og venstreback. Stephen Carr og Celestine Babayaro falt igjennom gang etter gang mot god motstand i fjor.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 29. Juli 2006, 11:29 »
tatt ifra spurs forum side:

spurs and newcastle have apparently already agreed a fee, defoe has been given permission to speak to newcastle. £8m nice little deal thanks

har desverre ikke kildelink :?
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 29. Juli 2006, 11:41 »
Sitat fra: "amt"
tatt ifra spurs forum side:

spurs and newcastle have apparently already agreed a fee, defoe has been given permission to speak to newcastle. £8m nice little deal thanks

har desverre ikke kildelink :?

Får håpe det er samme forum og samme persoen som meldte om Duff interessen :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
« Svar #588 på: 29. Juli 2006, 12:04 »
Får vi Defoe, Bridge og Trabelsi så vil jeg faktisk si meg mer enn fornøyd med overgangene denne sesongen. Vi trenger faktisk ikke S.W.P, vi har Solano, med Milner som backup og Dyer hvis han noengang kommer tilbake på den siden. Da vil jeg heller fokusere andre steder, som på backene.

Med en ny spiss på plass så er jeg også tilfreds der. Med Defoe, Ameobi, Luque og senere Owen er vi mer enn godt nok forspent der. Eneste alternativ å få inn der må være noen på free transfer, men vet ikke om noen som er ledige og gode nok der for øyeblikket.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #589 på: 29. Juli 2006, 13:00 »
neineinei..ikke defoe! vi trenger en hoy sterk spiss. Defoe er 1.71!!!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #590 på: 29. Juli 2006, 13:06 »
Jeg ville gått for Adriano. Løp og Kjøp!!! eller så kunne vi jo kjøpt Sol Campbell og satt han som spiss. Sikkert bra oppspillspunkt hvis det er det du tenker på! Titus og Sol som spisspar! we got titus bramble, hes better than sol campbell. ola la la
Andreas Martins

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #591 på: 29. Juli 2006, 13:08 »
faktisk tror jeg bramble kan laere mye av sol. Tror Cambell og Trebelsi er de to "gratis" folka. Aner ikke hvem budet er paa...kanskje Bridge

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #592 på: 29. Juli 2006, 13:13 »
hvem har sagt noe om gratis? jeg tror spilleren vi ikke trenger å snakke noe særlig med klubben kan være bridge ettersom han kanskje har fått beskjed om å skaffe seg en ny klubb!
Andreas Martins

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 29. Juli 2006, 13:22 »
Sitat fra: "lucky_luque"
faktisk tror jeg bramble kan laere mye av sol. Tror Cambell og Trebelsi er de to "gratis" folka. Aner ikke hvem budet er paa...kanskje Bridge

At Sol kunne vært en slags læremester for Bramble er jeg enig i. De ligner hverandre på mange måter og Campbell har i en årrekke vert den klippen Bramble har anlegg for å bli dersom han hever seg å blir enda bedre. KJøper den tanken om Sol som læremester for Bramble glatt. Spørsmålet er bare hvor mye vi skal være villige til å bruke for å få til nettop det, og om vi kan få til en rolle for Campbell som han kan være tilfreds med.

Begynner ikke Trabelsi å dra på åra? Som Sorin er Trabelsi den typen spiller Roeder neppe er på utkikk etter, dersom jeg har forstått det riktig da....
Kan vi få Bridge vil det være strålende. Han har jo også gamle kjenninger hos oss i Parker og Duff fra Chelsea.
Men jeg håper virkelig det er noe i ryktene om Defoe. Vi trenger virkelig en spiss nå!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 29. Juli 2006, 13:23 »
Sitat fra: "amt"
hvem har sagt noe om gratis? jeg tror spilleren vi ikke trenger å snakke noe særlig med klubben kan være bridge ettersom han kanskje har fått beskjed om å skaffe seg en ny klubb!

Mulig, men dersom Chelsea ikke lykkes i å hente Ashley Cole, hvem setter de da på venstrebacken, hvis de virkelig er villige til å gi slipp på Bridge mener jeg... (?)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #595 på: 29. Juli 2006, 13:29 »
Chelsea ikke lykkes :?:  :?:  :?:
Andreas Martins

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #596 på: 29. Juli 2006, 14:13 »
Får vi inn Defoe, Bridge og Campbell så begynner vi å snakke her. Dette er jo fantastisk.  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #597 på: 29. Juli 2006, 14:17 »
Cambell er har vært i game lenge nå. Så kan også sikkert hjelpe de yngre forsvarspillerene våre f.eks Taylor.Defoe er spiss jeg tro kan gjøre bra.Bridge da får vi litt bedre forsvar(får vi håpe).Hvis disse kommer så er det bra det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 29. Juli 2006, 14:19 »
Campbell kommer neppe. Roeder sa for et par måneder siden at han ikke kom til å hente Campbell til klubben. Han var for gammel. Det han ønsket var en ung stopper som hadde erfaring fra spill i PL.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 29. Juli 2006, 15:19 »
Mhm, enig med Asbjørn. Han gikk jo ut på hjemmesida til klubben og avfeide ryktet bastant. Det skjer neppe, selv om det ville vært en smart deal. syns jeg.
Defoe ville vært fantastisk. Han passer perfekt inn til den beskrivelsen av spillere Roeder ville ha.
Bridge har jeg sikla om siden før han dro til Chelski, og hadde ikke Roman kommet hadde han sammen med Glen Johnson også antakeligvis spilt her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida