20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #480 på: 17. Juli 2006, 15:42 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123265

En spiller jeg svært gjerne skulle sett at vi hadde kastet oss inn i kampen om.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 17. Juli 2006, 23:58 »
Hva med Vincenzo Iaquinta? Syns han gjorde sakene sine bra i VM når han fikk muligheten og i tillegg virker han som den typen spiss Newcastle trenger nå. Det må da være mulig å lure denne mannen bort fra Udinese som avsluttet sessongen på en 13.plass...

Eller er det (som så mange ganger før) noe jeg ikke har fått med meg så den godeste Iaquinta allerede er klar for en annen klubb?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #483 på: 18. Juli 2006, 11:12 »
Sitat fra: "chickenman"
Hva med Vincenzo Iaquinta? Syns han gjorde sakene sine bra i VM når han fikk muligheten og i tillegg virker han som den typen spiss Newcastle trenger nå. Det må da være mulig å lure denne mannen bort fra Udinese som avsluttet sessongen på en 13.plass...

Eller er det (som så mange ganger før) noe jeg ikke har fått med meg så den godeste Iaquinta allerede er klar for en annen klubb?

Aldri i verden. Gud forby! Iaquinta skal holde seg langt fra Newcastle. Og da meiner eg langt ifra! Den sleipe hengslete Italieneren skal ikkje engang få trakke i mitt paradis.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 18. Juli 2006, 16:36 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Aldri i verden. Gud forby! Iaquinta skal holde seg langt fra Newcastle. Og da meiner eg langt ifra! Den sleipe hengslete Italieneren skal ikkje engang få trakke i mitt paradis.

hva er det han har gjort nå da ?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 18. Juli 2006, 17:42 »
Lucas Neil noe for Newcastle, ettersom mange mener vi trenger backer...?!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 18. Juli 2006, 17:51 »
Løp og kjøp.

Lucas Neill vil være en klar forsterkning.
Neill er en god høyreback, som har god kontroll defensivt, samtidig som han ikke er redd for å bli med offensivt. Det er ingenting å vente på. Vi trenger backup for Carr. Løp og kjøp, Roeder!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 18. Juli 2006, 18:49 »
Enig der. Kan bli en meget bra og billig forsterkning!
Løp og kjøp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 18. Juli 2006, 19:06 »
Kjøp Neill og selg skadeutsatte Carr.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 18. Juli 2006, 19:14 »
Sitat fra: "Rolfern"

Ser ikke noe problem med å ha begge. Begge to kan forsvare en plass i start 11'ern, og jeg mener konkurranse på back plassen er bare sunt for spillerne og ikke minst laget. Den ene vil ikke være et mer klart førstevalg enn den andre. Kunne vi fått fart på oss og hentet Lucas Neil er jeg ikke i tvil om at dette ville vert en verdifull forsterkning for oss. Kanskje kan det friste for Neil å spille side om side med landsmann Moore også? Er iallfall sikker på at Neil kunne tvert en verdifull tilvekst i klubben vår.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 18. Juli 2006, 19:22 »
http://www.nettavisen.no/sport/pl/article688353.ece

Der forsvant enda en spiss vi kunne fått tak i.Bent er en spiller som er bra og noe vi skulle hatt.Jeg lurer virkelig hvilke spillere vi vil få inn den sesongen?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 18. Juli 2006, 19:33 »
Sitat fra: "Tønsberg"
http://www.nettavisen.no/sport/pl/article688353.ece

Der forsvant enda en spiss vi kunne fått tak i.Jeg lurer virkelig hvilke spillere vi vil få inn den sesongen?

SVAR:

?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 18. Juli 2006, 19:35 »
En annen spiss jeg syns kan vurderest er søta brors Markus Allbäck... Hvis han ikke blir for dyr og ikke krever for høy lønn kan laget bare forsterkes slik situasjonen er her og nå. Mener ikke Allbäck er et stort navn vi skal satse på de neste årene, men bedre enn bare Luque og Ameobi... Det han viste i VM var heller ikke dårlig. Han klarte iallfall å skape nok hodebry for Englands antatt to beste stoppere når han spilte for et dårligere lag enn Newcastle...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #493 på: 18. Juli 2006, 20:06 »
roque santa cruz. han faar mye konkurannse paa bayern naa

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #494 på: 18. Juli 2006, 20:08 »
Sitat fra: "Rolfern"

Ser ikke noe problem med å ha begge. Begge to kan forsvare en plass i start 11'ern, og jeg mener konkurranse på back plassen er bare sunt for spillerne og ikke minst laget. Den ene vil ikke være et mer klart førstevalg enn den andre. Kunne vi fått fart på oss og hentet Lucas Neil er jeg ikke i tvil om at dette ville vert en verdifull forsterkning for oss. Kanskje kan det friste for Neil å spille side om side med landsmann Moore også? Er iallfall sikker på at Neil kunne tvert en verdifull tilvekst i klubben vår.

Carr er ingen dårlig spiller, snarere tvertimot. Problemet er at han lider av evige skadeproblemer, og et eventuellt salg av mannen som har alt for få landskamper for England letter på lønnsbudsjettet. Å ha både Neill og Carr fit for fight er et stort luksusproblem. Det har vært svært få gode høyrebacker i Premier League de siste sesongene. Jeg hadde valgt Neill foran Carr ene og alene på grunn av skadeproblemene til Carr. Det skal ikke være tvil om at begge holder et godt nivå, men man trenger ikke begge to. Skal Neill inn må Carr gå, og det er ikke en løsning som høres avskrekkende ut.
Carr har altfor få landskamper for England!