20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #465 på: 16. Juli 2006, 13:00 »
Kanskje vi skulle prøvd oss på Nedved? Han hadde jo vært en forsterkning, men jeg vil ikke ha ham hvis han blir dyr for SÅ viktig er det ikke med flere midtbanespillere.

Luca Toni skulle vi også prøvd oss på, som erstatter til Alan Shearer. Men han kan fort bli dyr og mange topplag er ute etter ham.

Tottenham er interessert i begge to forresten, er ikke de egentlig interessert i ''alle'' spillere for tiden?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 16. Juli 2006, 13:15 »
Sitat fra: "Håvard"
Kanskje vi skulle prøvd oss på Nedved? Han hadde jo vært en forsterkning, men jeg vil ikke ha ham hvis han blir dyr for SÅ viktig er det ikke med flere midtbanespillere.

Luca Toni skulle vi også prøvd oss på, som erstatter til Alan Shearer. Men han kan fort bli dyr og mange topplag er ute etter ham.

Tottenham er interessert i begge to forresten, er ikke de egentlig interessert i ''alle'' spillere for tiden?

Akkurat som vi er... ;) :D
Nei, ærlig talt. Begynner å bli litt utålmodig. Spillerne må snart komme nå så vi kan forbrede oss godt til seriestart. Lei av løse spekulasjoner om alt og alle, vil heller ha noe håndfast nå.

Nedved og Toni er forresten begge gode spillere som jeg gjerne skulle sett i Newcastle. Særlig Toni. Syns han har de fleste av de egenskapene vi ser etter i en ny spiss foran denne sessongen.
Nedved er jeg positiv til, men ikke hvis han blir for dyr og skal ha for høy lønn. Alderen er minuset ved ham.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #467 på: 16. Juli 2006, 13:24 »
Har ikke Roeder sagt at første nye spiller(e) skal komme i løpet av den uka som kommer nå?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 16. Juli 2006, 13:30 »
Har ikke Roeder sagt at første nye spiller(e) skal komme i løpet av den uka som kommer nå?

Det er iallfall ikke for tidlig....

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 16. Juli 2006, 19:38 »
Synes også Valeri Bojinov (20 år) og Gianpaolo Pazzini (22 år) er spenndene spillere på fiorentina? eller? tror i hvertfall de gjør det! Luca Toni hadde uansett blitt god.

Alessandro Del Piero? Synes vi har blitt linka med mange gamle spillere. han er 31 år og Begyner sakte men sikert å aldres fotballmessig.
Om jeg ville hatt han tror jeg kanskje jeg ville sakt ja uansett.

Noen som  vet hva som skjer med Juventus spillere som  Emerson, Vieira, Trezeguet, Ibrahimovich, Buffon og Cannavaro? VI får i hvertfall se om de virkelig har hjertet i klubben.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #470 på: 16. Juli 2006, 19:46 »
Bojinov vat jeg absolutt ingenting om, ikke så mye om Pazzini heller, men jeg har hørt at han skal være et stort talent.

Del Piero tror jeg kan være et greit nok kjøp, men han vil nok ikke være på det nivået han er nå om to-tre år så han er nok litt gammel. Men Luca Toni er vel ikke så mye yngre han heller?

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #471 på: 16. Juli 2006, 20:14 »
jeg har hort om Bojinov, det sies han er drit god. venstre ving og offensiv midt tror jeg han spiller. har ikke han blitt solgt da?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #472 på: 16. Juli 2006, 20:56 »
Bojinov vat jeg absolutt ingenting om, ikke så mye om Pazzini heller, men jeg har hørt at han skal være et stort talent.

Del Piero tror jeg kan være et greit nok kjøp, men han vil nok ikke være på det nivået han er nå om to-tre år så han er nok litt gammel. Men Luca Toni er vel ikke så mye yngre han heller?

Luca Toni er født i 1977 :P

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 16. Juli 2006, 21:35 »
Tror boijnov spiller stort sett over hele den offensive midtbanen og er også strålende som spiss med gode spiss egenskaper.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #474 på: 16. Juli 2006, 22:16 »
Bojinov har vel blitt solgt til Juventus..? Mutu gikk andre vegen..Mener å ha lest at han har gått til Juve..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #475 på: 16. Juli 2006, 23:03 »
Mutu er ihvertfall solgt til Fiorentina, godt mulig at Bojinov gikk til Juventus. Skjønner ikke hva han skal der å gjøre isåfall...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 17. Juli 2006, 00:01 »
gikk ikke bojinov til tottenham for 1 mnd siden?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #477 på: 17. Juli 2006, 00:07 »
Sitat fra: "aDDis"

Nei han gjekk faktisk til Juventus for ei veke sida( tru eg)!

Trur du siktar til godeste Berbatov fra Leverkusen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 17. Juli 2006, 05:24 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "aDDis"

Nei han gjekk faktisk til Juventus for ei veke sida( tru eg)!

Trur du siktar til godeste Berbatov fra Leverkusen.

ja seff, blander litt her... men de er faen så gode begge to. syns spurs gjør det bra på overgangsmarkedet i år, som vanlig :(

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #479 på: 17. Juli 2006, 08:51 »
Nå er jeg drita lei av alle spekulasjoene...

Jeg vil ha noen nye spillere nå!

men håper at grunnen til at det tar så lang tid er at de gjør en enormt grundig research å at det ikke er at ingen spillere vil komme til vår kjære klubb....