20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #450 på: 13. Juli 2006, 13:54 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Sitat fra: "Førre"

The 28-year-old Werder Bremen star has a clause in his contract allowing him to quit the Bundesliga if Werder receive an offer in excess of £6 million.

Genialt! Hvis dette stemmer, er det gull for oss. Miroslav Klose hadde vært et fenomenalt kjøp. En som scorer mål og er god på hodet.

Haha. Om dette skulle innebære korrekthet, og vi Roeder sitter å funderer på en overprisa Darren Bent som ikke er så god en gang skjønner jeg lite.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #451 på: 13. Juli 2006, 13:55 »
Sitat fra: "Doffi"
ja det er rart , men det som er JÆVLI rart er at vi faen ikke kan få fingern ut. shearer har jo anbefalt klose på det varmeste og. jeg ler snart bare av roeder og sheperd

Om Klose skulle være aktuell for salg tror jeg ikke newcastle står først i køen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 13. Juli 2006, 14:36 »
Han må nok overtales, og sheperd inviterer vel på 5 retters og tar en prat,

Hvor er Linken henta fra ? der hvor det står at Klose har en maksimum klausul?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #453 på: 13. Juli 2006, 14:49 »
Jeg må si det at linken ikke er hentet fra en troverdig kilde, og det er vell ikke så mye sannhet i dette.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #454 på: 13. Juli 2006, 16:20 »
I want players who have been in the Premiership who are so upset with their managers for not using them that they will come here with plenty to prove.

leste dette på NUFC sin side. nesten så jeg begynner å grine. Har alltid likt klubben for at dem har våget å satse på spennende spillere. Å hente inn spillere som sitter på benken i sine respektive PL klubber gjør meg frustrert. Uansett hvor sulten de er på suksess. Faen ta! Da syntes jeg det faktisk var mer spennende med Souness:( Godt at han hentet kvalitetsspillere til Roeder ihvertfall. Det er nok en unnskyldning Roeder bruker dette her. HAn vet at de store spillerne ikke vil til oss lenger og sliter med å hente spillere etter at det har vist seg at vi ikke greier å få noe ut av dem eller vinne noe
Andreas Martins

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #455 på: 13. Juli 2006, 18:11 »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 13. Juli 2006, 19:14 »
nei lol, bare vi har for øyeblikket parker , butt og faye i den defensive rollen, og det ser ikke ut som roeder kvitter seg med de to sistnevnte heller. så gravesen er den siste vi træNG.

NEED spiss!
lt;3 Newcastle <3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #457 på: 13. Juli 2006, 19:43 »
Han kunne vi ha hentet, og da hadde kanskje Roeder solgt Butt og?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #458 på: 14. Juli 2006, 00:15 »
butt blir nok ikke solgt. trist men sant. faye deriomt. men ingen er nok dumme nok til å gi han den lønna vi gir:(
Andreas Martins

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 14. Juli 2006, 22:36 »
Nå blei jo den italienske dommen klar.

Juventus til serie B med 30 minus poeng, Lazio og Fiorentina følger med til  serie B, de også med minus poeng.

Jeg tror det blir vannskelig å holde seg oppe for Juventus jeg. -30 + at de må godt over +20 for å ikke rykke ned.

Kanskje vi kan snappe noen spillere derifra? Alle de tre lagene har mange strålende spillere.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #460 på: 14. Juli 2006, 23:40 »
Asier Del Horno synes jeg at vi skulle prøve oss på før han går til Valencia.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #461 på: 15. Juli 2006, 17:27 »
Nå må vi snappe om Luca Toni! Det er en spiller som kan gjøre det godt for oss.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #462 på: 15. Juli 2006, 17:39 »
Sitat fra: "oeyhope"

Kan også bli en flopp.Spørs han vender seg til engelsk fotballstil.Er ikkke som klarer det.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #463 på: 15. Juli 2006, 17:43 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Sitat fra: "oeyhope"

Kan også bli en flopp.Spørs han vender seg til engelsk fotballstil.Er ikkke som klarer det.

Tja, han har noen ekstreme kvaliteter og det oser av verdensklasse når man ser han spille. 31 mål i Serie A for og så floppe i PL? Tror han scorer 20-25 mål i PL jeg, hvis han går til en klubb hvor han ikke blir rammet av alt for mangen skader.. :twisted:
iverpool FC

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 15. Juli 2006, 20:41 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1330959,00.html

Her har vi trasferkriteriene til Roeder. er folk enig?  personlig synes jeg det høres bra ut. Vi trenger sultne spillere! Vi trenger spillere som ikke lopper oss for penger. "roeder bulids for the future" som står i artikkelen.
Ich liebe
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /