20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #435 på: 12. Juli 2006, 17:04 »
Han er vel linket til Arsenal nå, er han ikke?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #436 på: 12. Juli 2006, 17:29 »
jo. arsenal får han nok! helvete. men det er vel ikke avklart. det var jo møte med tre klubber idag. tror mediene bare har blinket ut arsenal som den mest sannsynlige. håper i det lengste at FF var en av de tre representantene og at vi får lurt ham nordover
Andreas Martins

Noreng

• Gjest
« Svar #437 på: 12. Juli 2006, 18:24 »
http://www.itv-football.co.uk/Story/0,14272,6145_1328091,00.html

Helvete.. Saviola, Henry, Adebayor, Reyes.. For en syk angrepsrekke!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 12. Juli 2006, 20:03 »
Sitat fra: "Noreng"

Jeg synes ikke den er like syk som angrepsrekka til en del andre - og større - klubber.

Sjansen for at Saviola kommer til iskalde Newcastle er lik null, og det plager meg ikke et sekund. Jeg tror ikke han vil bli noen stor hit i engelsk fotball, og er det en klubb han KAN bli hit i, så er det Arsenal. Noen hit blir han ihvertfall ikke i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 12. Juli 2006, 20:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Noreng"

Jeg synes ikke den er like syk som angrepsrekka til en del andre - og større - klubber.

Sjansen for at Saviola kommer til iskalde Newcastle er lik null, og det plager meg ikke et sekund. Jeg tror ikke han vil bli noen stor hit i engelsk fotball, og er det en klubb han KAN bli hit i, så er det Arsenal. Noen hit blir han ihvertfall ikke i Newcastle.

Men hvem kan bli det? For vi trenger en....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 12. Juli 2006, 20:08 »
Vi trenger en ja. Men jeg har ikke peiling på hvem som evt. måtte komme.
Jeg begynner å bli dritt lei at det ikke skjer noe som helst.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 12. Juli 2006, 20:20 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi trenger en ja. Men jeg har ikke peiling på hvem som evt. måtte komme.
Jeg begynner å bli dritt lei at det ikke skjer noe som helst.

Ja, det er du alldeles ikke alene om. Det var viktig å få en ny manager på plass i tide til å forbrede seg til en ny sessong, i stedet for at vi fikk en nå. Men det som skulle skje i ettertid har ennå ikke skjedd, selv om bitene snart burde begynne å falle på plass.
Men er det bare meg eller er det litt typisk Newcastle?! Flere av de store klubbene har nå signert noen eller få, men alikevel de viktigste, forsterkningene foran neste sessong. Newcastle på sin side vil være en av de store men når dessverre ikke helt opp. Derfor vingler vi mellom et enormt antall spillere og nesten en ny stjerne hver uke. Uten at det har blitt en eneste ny-signering -til nå iallfall (litt utålmodig).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 12. Juli 2006, 20:36 »
Selv om jeg mener det er riktig å vente på de riktige spillerne, så mener jeg vi burde gått 110% inn for å få inn en spiss til LSK-kampene. Owens skade kom tidlig, og man gjorde uansett ikke regning med at han skulle spille mot LSK, ettersom han skulle få ha en ferie med familien etter vm. Og med tanke på at Shearer har lagt opp og Ameobi er skadet, så burde vi gått inn mye tidligere for å få på plass en spiss, som ikke trenger være verdens aller beste, men god nok til å spille førstelagsfotball. Det er direkte kritkkverdig. Ønskelisten til Roeder var nok mer eller mindre klar allerede før han ble offisielt ansatt. Derfor mener jeg det er direkte kritikkverdig av samtlige i klubbens ledelse, at vi ikke har hentet inn en spiss i tide til LSK-kampene. For vi visste tidlig at vi trolig var nødt til å klare oss med Luque som ensom spiss. Mot Lillestrøms forsvar kan han bli litt "liten" uten en mann ved siden av seg, som kan skape rom og gi og ta juling.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 12. Juli 2006, 23:23 »
ja som jeg har sagt , så venter jeg bare på at vi taper mot lillestrøm pga for tynt lag. så kan de til hælvete tråkke i sin egen dritt.

men sånn er det vettu når roeder tror ameobi er jesus og nicky butt er gerrard. [/i]
lt;3 Newcastle <3

Noreng

• Gjest
« Svar #444 på: 12. Juli 2006, 23:39 »
Sitat fra: "Doffi"
men sånn er det vettu når roeder tror ameobi er jesus

Det er vel meget mulig? Ettersom jeg vet var vel ikke akkuratt Jesus verdens største fotballtalent? :lol:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 13. Juli 2006, 11:50 »
Haha, vi får hente Arild Sundgot, for han vet vi ville komt.  :lol:

Dum ting å skrive av Dagbladet...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #446 på: 13. Juli 2006, 12:08 »
Newcastle United chairman Freddy Shepherd was in Germany on Saturday night to check on the form of Werder Bremen striker Miroslav Klose.

Newcastle are hoping to land the free-scoring World Cup star, who was named as one of the World Cup's top strikers in FIFA's all-star squad, for as little as £7 million.

The 28-year-old Werder Bremen star has a clause in his contract allowing him to quit the Bundesliga if Werder receive an offer in excess of £6 million.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 13. Juli 2006, 12:11 »
Sitat fra: "Førre"

The 28-year-old Werder Bremen star has a clause in his contract allowing him to quit the Bundesliga if Werder receive an offer in excess of £6 million.

Genialt! Hvis dette stemmer, er det gull for oss. Miroslav Klose hadde vært et fenomenalt kjøp. En som scorer mål og er god på hodet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 13. Juli 2006, 12:44 »
Rart at ingen andre klubber har benyttet seg av denne klausulen?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 13. Juli 2006, 12:47 »
ja det er rart , men det som er JÆVLI rart er at vi faen ikke kan få fingern ut. shearer har jo anbefalt klose på det varmeste og. jeg ler snart bare av roeder og sheperd
lt;3 Newcastle <3