20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234118 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #420 på: 11. Juli 2006, 00:44 »
De spissene du nevner i ett av dine tidligere innlegg er jo kanskje litt for like? Eller mente du at Newcastle skulle kjøpe en av dem? De jeg tenker på er Klose, RvN og Kuyt.
iverpool FC

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 11. Juli 2006, 12:42 »
Nettopp Joakim, greit at Bekham er god, joa for all del, mannen kan jo spille fotball. Og på en god dag er han muligens bedre enn Solano. Jeg sier muligens fordi Solano tar igjen det lille han mangler i Beckhams silkefot og defensiv jobbing med tekn ikk og gjennombrudd.

Jeg skjønner også hva dere andre mener,hadde vært konge å ha han i klubben, men poenget Joakim og jeg prøver å få frem er at høyrevingen er den siden vi minst trenger å forsterke. Saken hadde vært helt anderledes hvis Beckham f.eks var ventsreback eller spiss for den saks skyld..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 11. Juli 2006, 12:58 »
Sitat fra: "Romance"
Nettopp Joakim, greit at Bekham er god, joa for all del, mannen kan jo spille fotball. Og på en god dag er han muligens bedre enn Solano. Jeg sier muligens fordi Solano tar igjen det lille han mangler i Beckhams silkefot og defensiv jobbing med tekn ikk og gjennombrudd.

quote]

Haha Defensiv jobbing og teknikk ? Har du sett Beckham spille i grunn? han jobber jo steinhardt i 90 minutt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 11. Juli 2006, 14:41 »
akkurat benson :)

faen, nå må vi få fingern ut snart. synes roeder virker helt klønete på transfermarkedet.
nå skal vi plutselig beholde nicky butt som er 31 år og ha skyhøy lønn og som ikke er i nærheten av og danke ut scott parker engang. og hva med faye???? skal vi faen ikke kvitte oss med han heller?
Og robbi elliot haha nei lol.

Vi har en spiss som er så dårlig at vi like godt kunne spilt uten. Og jeg bare venter på at lillestrøm kommer til og sende oss ut av UEFA cupen.

eneste positive er at parker og taylor er tilbake , og at emre blir. ellers er det jo bare dritt!
ser man på den troppen vi har nå er det bare og belage seg på en drittsesong til, hvis vi da ikke henter en 5-6 veldig gode spillere
vet til syvende og sist at vi kjøper noen, men nå ser det jo ikke akkurat lovende ut.
lt;3 Newcastle <3

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #424 på: 11. Juli 2006, 14:57 »
Føler man stiller Roeder litt for store krav. Gi han tid til å bygge opp sitt eget lag, med sine visjoner og døm han deretter. Ikke nå, kanskje til neste sesong eller etter denne. Ikke før.
iverpool FC

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #425 på: 11. Juli 2006, 15:15 »
greit nok det. Men nå er det på tide å handle. Vi trenger forsterkninger.
vi kan ikke vente til sesongen er ferdig. det må handles inn nå for å få de igjennom pre season.
Andreas Martins

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #426 på: 11. Juli 2006, 15:18 »
Sitat fra: "amt"
greit nok det. Men nå er det på tide å handle. Vi trenger forsterkninger.
vi kan ikke vente til sesongen er ferdig. det må handles inn nå for å få de igjennom pre season.

Viktigere å få de rette spillerene, bedre at klubben er tålmodig og venter til de finner de rette spillerene og ikke bare kjøper nødløsninger for å få dem klare for Pre-Season.
iverpool FC

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #427 på: 11. Juli 2006, 15:27 »
det er en litt annerledes situasjon vi er i siden roeder er nyansatt. men likevel så har vi hatt god tid til å sondere markedet. Håper på noen signinger snart. Det trenger vi. De fleste andre lagene har jo fått det til. Det er begrenset hvor lang tid det tar å finne riktige spillere og!
Andreas Martins

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 11. Juli 2006, 15:36 »
så du kaller kjøpene til liverpool , aurelio og bellamy nødløsning da eller dag riise?

er jo forksjell på og hente bent skammelsrud tilbake til fotball livet og hente feks da en god spiss!
lt;3 Newcastle <3

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #429 på: 11. Juli 2006, 15:41 »
Sitat fra: "Doffi"
så du kaller kjøpene til liverpool , aurelio og bellamy nødløsning da eller dag riise?

er jo forksjell på og hente bent skammelsrud tilbake til fotball livet og hente feks da en god spiss!

Nei jeg kaller ikke Bellamy eller Aurelio for nødløsnniger. Begge var spillere Liverpool har fulgt i lang tid og Aurellio ble jo klar for Liverpool for flere måneder siden. Men det er ikke poenget mitt. Newcastle har ikke kjøpt de spillerene de ønsker enda og da mener jeg det er bedre å vente til den rette spilleren blir tilgjengelig fremfor å kjøpe nødløsninger dvs spillere man prioriterer under førstevalget. Jeg mener heller ikke at Newcastle skal vente til januar med kjøpene men at de kan være lurt å smøre seg inn med litt tålmodighet og vente på spillerkjøpene som kan komme om f.eks en måned.. :)
iverpool FC

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #430 på: 11. Juli 2006, 19:53 »
Dobbeldust :?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #431 på: 11. Juli 2006, 19:53 »
Det er det mest fornuftige jeg har sett deg skrive Dag :wink:  Bare vi ikke går i fella og bruker for lang tid, og ender opp med å kjøpe masse middelmådigheter siste dagen før transfervinduet stenger.... :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #432 på: 12. Juli 2006, 02:29 »
Enig med Doffi her. Fingeren må ut, og vi er nødt til å skaffe de snarest, og ikke om en mnd. (det er tross alt en Røde Riise som skriver dette)  :wink:

Roeder virker litt treig på transfer markedet, men får håpe han har en tre-fire trumfkort i lomma som kommer på bordet ASAP.

Laget må samspilles noen uker før sesongstart, og ikke i to dager etter et surt tap for Wigan :evil:
Who else...... Alan Shearer

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 12. Juli 2006, 12:00 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Romance"

quote]

Haha Defensiv jobbing og teknikk ? Har du sett Beckham spille i grunn? han jobber jo steinhardt i 90 minutt.

Nå må du begynne å lese andres innlegg skikkelig før du begynner å le av de. Dumme ape, ikke defensiv jobbing OG teknikk, Solano har teknikk, Beckham har defensiv jobbing. Les igjen du før du evt kommenterer innlegget. Men bare så de skal bli lettere for deg:

BECKHAM- DEFENSIV JOBBING- SILKEFOT

SOLANO-TEKNIKK,GJENNOMBRUDD
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #434 på: 12. Juli 2006, 14:35 »
Jeg vil ha Saviola! tror han kan være bra i kombinasjon med vår midlertidige løsning ameobi!
Andreas Martins