20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234421 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #405 på: 10. Juli 2006, 15:10 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Når Emre gikk til newcastle fikk vi pluteslig en haug av supportere fra tyrkia som kjøper drakter og andre newcastle effekter. Hva tror dere skjer hvis Beckham kommer?

Er ikke bare snakk om supporter utstyr salg, men også sponsorer for eksempel.

Og dere som sier at Beckham ikke har noe å bidra med fotball messig vet null og niks om fotball!!!!!

Enig :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 10. Juli 2006, 16:16 »
Siden vi alikevel sikter høyt, med tanke på Beckham og Klose.... Hva med den nybakte verdensmesteren Fabio Grosso?!
Vet at det virker veldig urealistisk, men i stående stund er han vel fortsatt Palermo spiller og spiller i tillegg i en posisjon hvor Newcastle kunne trenge en forsterkning....

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 10. Juli 2006, 16:49 »
Grosso skal til Inter så det er nok uaktuellt.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #408 på: 10. Juli 2006, 16:50 »
Har hørt snakk om at Simao skal være linka til oss, noen som har noe informasjon eller noe på den saken?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #409 på: 10. Juli 2006, 16:51 »
Hvor har du hørt dette? Jeg har ingen opplysning om slikt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 10. Juli 2006, 17:07 »
nei huff simao. liten spirrevipp. da er jeg for beckham istedet som vi vet hvertfall takler den engelske spillestilen. og ja grosso er klar for inter.

men glen johnson blir lånt ut til portsmouth, hvorfor i hævlvete får vi ikke ut fingern og låner han!????
vi skal alltid være så trege , selvom vi til slutt klarer og handle noen gode. men de beste og smarteste kjøpene forsvinner gjerne tidlig!:S
lt;3 Newcastle <3

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #411 på: 10. Juli 2006, 17:07 »
Leste en liten notis i en dansk avis der det stod at Newcastle var i kontakt med Simao, ikke noe mer, derfor skriver jeg dette på forumet for å se om det er andre som har opplysninger om denne saken.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #412 på: 10. Juli 2006, 17:10 »
Sitat fra: "Doffi"

vi skal alltid være så trege , selvom vi til slutt klarer og handle noen gode. men de beste og smarteste kjøpene forsvinner gjerne tidlig!:S

Velkommen til Newcastle, kompis :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 10. Juli 2006, 17:26 »
Sitat fra: "GeirAndreas"

Og dere som sier at Beckham ikke har noe å bidra med fotball messig vet null og niks om fotball!!!!!

En som sier det, vet null og niks om hva Newcastle har å rutte med fra før av. Solano,Dyer og Milner. Å påstå at det å sprenge budsjetett for Beckham er smart, når du ser hva vi har, er jo helt skutt i hue!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

plebbster

• Gjest
« Svar #414 på: 10. Juli 2006, 18:48 »
Romance: Han sa at Beckham har noe å bidra med fotballmessig. Da må du ikke begynne å dra inn at han blir dyr å ha i klubben. Vi har gode nok spillere på høyre flanke, men jeg hadde ikke sagt nei til Beckham for så å trekke Solano inn sentralt. Men akkurat det er kanskje et vågestykke jeg tviler på at vi bør ta.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 10. Juli 2006, 18:51 »
Blir vel heller omvendt, å trekke Becks inn sentralt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 10. Juli 2006, 20:50 »
Sitat fra: "plebbster"
Romance: Han sa at Beckham har noe å bidra med fotballmessig. Da må du ikke begynne å dra inn at han blir dyr å ha i klubben. Vi har gode nok spillere på høyre flanke, men jeg hadde ikke sagt nei til Beckham for så å trekke Solano inn sentralt. Men akkurat det er kanskje et vågestykke jeg tviler på at vi bør ta.

Solano skal ikke under noen omstendigheter spille sentralt!
Souness prøvde å bruke han der en og annen gang og det gikk fullstendig på trynet. Solano spilte sine beste kamper for sesongen når han var høyrekant og etter at Souness hadde forlatt klubben.
Solano er høyreving. Selv om han trekker innover i banen.

Beckham vil selvsagt alltids ha noe å bidra med fotballmessig. Selvsagt. Men poenget til meg og Romance er at vi har spillere i klubben fra før av som vil kunne bidra med minst like mye som Beckham gjør på egenhånd.

I Solano har vi en spiller som kan slå millimeterpresise pasninger med en fabelaktig høyrefot, og som kan score på dødballer. I Solano har vi ledertypen og dødballeksekutøren. I Solano har vi vår Beckham. En spiller som i tillegg til å ha det Beckham har, har en klubbfølelse utover det man kan forvente, og en teknikk som Dametrusa bare kan drømme om.
I tillegg har vi hans rake motsetning. En kjapp, teknisk type som liker å utfordre. Og som i tillegg til det har gode innlegg og som kan å score mål.

Hva skal vi da med Beckham, som i tillegg er passert 30 og på vei ned?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 10. Juli 2006, 20:54 »
Det du ikke får frem er at Beckham har verdens beste høyrefot, og er en bedre høyreving enn både Milner og Nobby.
Dette i tillegg til de andre godene gjør at jeg ikke er i tvil om at en slik signering ville vært genialt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 10. Juli 2006, 21:00 »
Joda, men jeg ser ikke at vi taper spesielt mye på å ha de vi har fra før, for de er uten tvil mer enn gode nok.
For meg er klubbfølelse viktigere enn en ukelønn på flere titalls millioner og en kultstatus som vil selge drakter i hopetall. Selv om spilleren som tjener de millonene er bedre enn de spillerne vi allerede har. For forskjellen på Beckham og Nobby er ikke så forbanna stor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 10. Juli 2006, 21:42 »
ser sjeldent solano utfordrer en mot en, ikke noe robben akkurat. og han er vel 32.

men jeg mener SWP bør være en perfekt høyreving, offensiv, dribleglad, rask og ung!
lt;3 Newcastle <3