20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234331 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #330 på: 15. Juni 2006, 21:24 »
Hehe, kanskje det! :P
Ja, Wayne Bridge er en klasseback, som jeg har siklet på siden hans dager i Soton! Det som er vannvittig irriterende er at både ham og Glen Johnson hadde blitt Newcastle-spillere dersom ikke den fandens russeren hadde invadert Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 15. Juni 2006, 23:12 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Wayne Bridge.
Gimme gimme gimme!

Hehe, var lættis skrevet. Skjønte ikke Journalistens kommentar før jeg quota, morro!

Bridge er diskutert opp i mente, og konklusjonen er at han er en bra spiller som hadde hevet laget vårt mange hakk!

Satt forresten og tenkte på dette med spisser vi skal handle. Kunne Tevez fra Argentina vært noe? Har sett lite av han, men det jeg har sett vikrer meget lovende. I tillegg spiller han vel for et Argentinsk lag som ikke skulle vært store problemer å utkonkurere for oss.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 16. Juni 2006, 00:11 »
Tevez ja... Han blir vel nesten gratis... Får vel ham for 1 mill pund tenker jeg...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 16. Juni 2006, 02:10 »
Sitat fra: "Romance"

Satt forresten og tenkte på dette med spisser vi skal handle. Kunne Tevez fra Argentina vært noe? Har sett lite av han, men det jeg har sett vikrer meget lovende. I tillegg spiller han vel for et Argentinsk lag som ikke skulle vært store problemer å utkonkurere for oss.

Du vet ikke hva du prater om. Han gikk bra Boca i Argentina til Corinthians i Brasil for 130 mill for ettpar år siden (overgangsrekord i sør amerika). Alle storklubber sikler etter han. Chelsea har bydd £22 mill som ble avslått. Prislappen er 900 millioner kroner!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 16. Juni 2006, 09:11 »
Stemmer... Var en skivebom det ja Romance. Var snakk om at Chelsea skulle kjøpe han, og prisen ville nok blitt betydelig lavere enn 900 mill. Vil tippe ca 400 mill... Var noe med at Roman eide firmaet som finansierte i Corinithians eller noe. Han spiller forresten i Brasil, så der tok du også feil.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 16. Juni 2006, 12:31 »
jepp, som jeg skrev andre. selvsagt går han ikke for 900 mill, men det er prisen de har satt for å holde interreserte unna

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 16. Juni 2006, 12:59 »
Haha, greit! Visste jeg dette eller? Seffern ikke! I rest my case..  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 16. Juni 2006, 13:01 »
:D

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #338 på: 20. Juni 2006, 02:09 »
Antonio Barragan er jo tilgjengelig på lån fra Liverpool. Talentfull, offensiv ung høyreback.  :)
iverpool FC

Noreng

• Gjest
« Svar #339 på: 20. Juni 2006, 08:04 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Antonio Barragan er jo tilgjengelig på lån fra Liverpool. Talentfull, offensiv ung høyreback.  :)

Låne en høyreback, selge Carr, ha Ramage på benken.. Jeg tror faktisk det kan skje.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 20. Juni 2006, 13:28 »
Vel, det vil bli en av PL`s mest urutinerte høyreback kvartetter.
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 20. Juni 2006, 13:50 »
Ser ut til at vi er kvitt Butt nå. Hurra!!!!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #342 på: 20. Juni 2006, 13:52 »
Sitat
Ifølge The Sun betaler Sheffield United rundt seks millioner kroner for midtbaneterrierens underskrift.

Kroner? Det var utrolig lite.
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #343 på: 20. Juni 2006, 13:54 »
Synes jeg og, bare ca 520 000 £, men egentlig er jeg bare glad for å være kvitt han og den høye lønna hans.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 20. Juni 2006, 15:29 »
Er det flere enn meg som frykter en gedigen nedtur på transferfronten denne sommeren?

Troppen vår er allerede blitt sterkt svekket ved at 3 gode spillere har dratt eller lagt opp. Og det ser ikke ut som det er slutt. Butt, Boum, Luque, Carr og Milner har en svært utrygg fremtid på St.James.

Og nå når våre transfermål ser ut til å glippe frykter jeg det verste... Eidur til Barca, Kuyt blir vel enten i Nederland eller så står det flere toppklubber klare til å hente han. Bellamy virker å være nær en overgang til Liverpool.

Ikke blir jeg finner jeg trøst i at Roeder kommer med slike utsagn "The Londoner returns from his holiday this week and although he warned fans not to expect any imminent signings, he has nevertheless identified the quantity and quality of players he feels are needed at St James's Park next season." - Kilde www.icnewcastle.co.uk .

Får håpe Fat Fred finner fram sjekkhefte nok engang og at Roeder har mange ess i erme.