20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #315 på: 09. Juni 2006, 13:40 »
Dere kan jo kjøpe Jokkes høyt elskede Dietmar Hamann da. Han er tilgjengelig og gratis.  :D  Men han ender vel opp i Bolton tipper jeg.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 09. Juni 2006, 14:59 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Dere kan jo kjøpe Jokkes høyt elskede Dietmar Hamann da. Han er tilgjengelig og gratis.  :D  Men han ender vel opp i Bolton tipper jeg.

Vær så snill. Ikke nevn den mannen i forbindelse med min kjære klubb igjen.

Ikke at jeg ikke har forståelse for at han ikke trivdes under Gullit, men du sier ikke at du vil bli, for så å stikke med halen under beina til en av våre fremste rivaler, som på den tiden var dårligere enn oss.

Den karen kan gjerne råtne sammen med pensjonistene i Bolton om han vil det. Men da håper jeg Speedo har seg til helvete bort derfra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 09. Juni 2006, 15:18 »
Sitat
Ikke at jeg ikke har forståelse for at han ikke trivdes under Gullit, men du sier ikke at du vil bli, for så å stikke med halen under beina til en av våre fremste rivaler, som på den tiden var dårligere enn oss.

Er det Owen eller Hamann vi snakker om nå eller?

Hamann er en populær mann på Meyerside og vil alltid være godt likt. Meget god og rutinert fotballspiller som hvis jeg ikke tar helt feil har scoret noen mål mot dere også.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 10. Juni 2006, 00:00 »
Jeg forstår godt at Hamann (som selvsagt var mannen jeg snakket om) er godt likt på Merseyside. For all del. Han har jo ikke sagt det ene og gjort det stikk motsatte der. Og han er en god fotballspiller.

Og dessverre har han fått den noe tvilsomme ære av å juble hemningsløst for å ha scoret mot en klubb han nok helst vil få fjernet fra sin cv.
Å dra fra Bayern München til Newcastle lar seg selvagt ikke høre. Men Liverpool, ja, der har vi klubben sin.
Hamann er en forbanna tulling, og jeg håper jeg aldri mer ser han på St. James' Park. Og hadde det vært mulig hadde jeg glatt sørget for å fjerne han fra registeret over tidligere newcastle-spillere. Mye mer stolt av Ian Rush enn Didi Hamann.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #319 på: 10. Juni 2006, 00:12 »
Skjønner frustrasjonen din utmerket Jokke. Det er ganske likt Owen sin overgang til Real og så dere. Hadde Liverpool vært inntressert i Owen tviler jeg ikke på at han hadde "svindlet" dere også.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 10. Juni 2006, 00:16 »
Det har jeg vært redd for helt siden i fjor sommer.
Og jeg er fortsatt redd for at Benitez skal banke på døra og Owen forsvinner som lyn fra klar himmel. Men jeg er ganske inneforstått med at det "heldigvis bare er Liverpool" som kan lokke Owen vekk.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #321 på: 10. Juni 2006, 00:27 »
Liverpool har faktisk ikke Owen på ønskelista så der har du ingen ting å frykte. Benitez ble ikke imponert av Owens opptreden og er heller ikke villig til å betale mer for han nå enn hva de solgte han for.
iverpool FC

DanMan

• Gjest
« Svar #322 på: 12. Juni 2006, 11:50 »
Leit at Bowyer ble solgt, synes jeg. Joda, han var nok ikke mors beste barn utenfor banen, men har - tatt i betraktning hans karriere - skjerpet seg betraktelig. I tillegg er han unik som fotballspiller. Kampen mot Tottenham vil forbli et sterkt minne av Bowyer som fotballspiller i Newcastle, i alle fall for min del. En utmerket box-to-box-spiller på sitt beste, og ga oss løpskraft i midtbaneleddet som få eller ingen andre. Parker er det nærmeste vi kommer, og er selvsagt en bedre spiller enn Bowyer, men det er likevel stor fare for at vi vil savne Bowyer mer enn vi nå tror.

I tillegg bidrar salget, og de nærmest uunngåelige (?) salgene av Butt og Faye, til at vi trolig må handle sentrale midtbanespillere i år - igjen. Dette var - med unntak av keeper- og midtstopperplassene - den posisjonen vi var best forspent i. Jeg frykter dette kan gjøre at backer nok en gang blir nedprioritert. Heldigvis er det også motstridende signaler til dette. Carr kan forsvinne, og det hadde neppe blitt tillatt uten en plan om å erstatte ham.

Uansett trivelig for Bowyer å få spille i klubben i sitt hjerte. Ønsker ham all lykke videre, og tror han kan gjøre sakene sine veldig bra i West Ham.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #323 på: 14. Juni 2006, 22:06 »
Se på denne målstatestikken til Kuyt! blir så forbanna over at både Gudjohnson og Kuyt glipper rett foran øynene på oss.

2005/06        Feyenoord        33        22    
   2004/05       Feyenoord       34       29    
   2003/04       Feyenoord       34       20    
   2002/03       FC Utrecht        34        20

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #324 på: 15. Juni 2006, 10:51 »
Leser her nå at Chelski skal være klare til å bla opp 15millioner euro for Lahm.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/vm2006/article660798.ece

DanMan

• Gjest
« Svar #325 på: 15. Juni 2006, 11:18 »
Pokker, da går vel Lahm til russermafiaen som alle andre. Blir uansett gledelig å se en av mine favoritter i Premie League, hvis så blir tilfelle.

Angående Kyut, er det noen som vet om Kuyt virkelig er så mye bedre enn Klaas Jan Huntelaar? Her er de siste års statistikk for 22-åringen (tall bak henholdsvis kamper og mål):

2003/04 AGOVV Apeldoorn 35 26
2004/05 SC Heerenveen    31 17
2005/06 SC Heerenveen    15 17
                            Ajax    15 16

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 15. Juni 2006, 11:24 »
Nei, men det som er forskjellen på Kuyt og Huntelaar er at Kuyt er en sterk spiller som snapper, stusser baller fra midten og spiller dem i bakrom til Owen. Huntelaar er vell en spiss som er mer lik Owen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 15. Juni 2006, 15:12 »
Chelsea er litt morsomme og da.. Vi har ikke hørt en døyt om noen interesse for Lahm, men etter en god kamp i VM blar de opp nesten 170 mill, det er jo helt latterlig sinnsykt!

Men jeg sier som jeg har sagt tidligere, vi hadde aldri tatt Chelsea uansett så dette er bare positivt, dette betyr jo at enda en stjernespiller i Chelsea blir skøvet ut i kulden som vi kan hente :D Del Horno? Tjaaa, sier ikke nei takk..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 15. Juni 2006, 21:18 »
Wayne Bridge.
Gimme gimme gimme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #329 på: 15. Juni 2006, 21:22 »
A man after midnight? Javel, Kristoffer...
 :lol:

Uansett ville nok Wayne Bridge forsterket laget vårt betraktelig. Hadde vært utrolig bra hvis han kom til St. James'. Skikkelig kvalitetsback.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!