20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #300 på: 08. Juni 2006, 10:57 »
Han er tatt ut ja.. Men om han får spille vet jeg ikke..

Det blir meget spennende å se under VM. Håper Kuyt får tillitt fremfor RvN og Makaay i hvertfall noen av kampene..
Gleder meg også til å se Ribery på Frankrike.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

plebbster

• Gjest
« Svar #301 på: 08. Juni 2006, 11:40 »
Hvis Barcelona gidder å kjøpe Kuyt, så får de ham. Kuyt velger ikke oss fremfor Barcelona. Det hadde selv ikke jeg gjort.
Det blir spennende å se hva han får til i VM uansett.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 08. Juni 2006, 12:39 »
Sitat fra: "plebbster"
Rosenborg presterte vel å ikke ønske Maxi Lopez velkommen i klubben da han en gang prøvde seg på RBK-trening. Så gode bedømmingsferdigheter har gutta i RBK!

Lopez er en spennende spiller jeg ønsker velkommen i klubben. Han vil nok score bøttevis av mål som makker til Michael Owen. Kommer Lopez til å spille noe i VM? Er han tatt ut?
Hvis han er det, så skal jeg følge ekstra godt med når Argentina spiller.

Maxi Lopez har aldri trent med RBK. Ihvertfall ikke meg bekjent. Ja, man hadde muligheten til å hente ham før han gikk til Barca, men RBK har aldri tidligere stolt på talentspeidere, noe som er mye av grunnen til at vi har endt opp med Robert Boateng...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #303 på: 08. Juni 2006, 14:08 »
Få inn Kuyt med en eneste gang! punktum.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 08. Juni 2006, 16:50 »
Vi skulle prøve å få Trabelsi! Han er visst bosman-spiller i sommer så han vil nok ikke koste mer enn lønna si og sign-on-fee.

Kuyt sier at han vil bestemme seg rett før August.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #305 på: 08. Juni 2006, 22:54 »

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 08. Juni 2006, 23:00 »
Kjipt. Bowyer har jeg likt siste sesongen. P.g.a han har jobbet utrolig godt, og jeg synes han har gjort det meget, meget bra.
Får ønske han lykke til i West Ham ihvertfall.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #307 på: 08. Juni 2006, 23:08 »
SISTE: Lee Bowyer har skrevet under for West Ham

Skrevet av Tore, 8 Juni 06

Bare sekunder etter at vi meldte at Lee Bowyer var nær en overgang til West Ham, er det klart at han har skrevet under for London-klubben. Dette melder Newcastles offisielle nettside i kveld. Overgangssummen er foreløpig ikke kjent.

Det er andre gang Lee Bowyer drar på seg West Ham-trøyen, etter at han også var der noen måneder i 2003.

West Ham-manager Alan Pardew sa det slik: ?Jeg er strålende fornøyd med å ha hentet en spiller av Lees kaliber til klubben?.

Videre forteller den stolte manageren: ?Noen vil nok mene at dette er et kontroversielt kjøp, han har hatt flere uheldige episoder før, og gjorde det ikke særlig bra forrige gang han var her. Men han har modnet som spiller og som person, og speiderne mine forteller meg at han var Newcastles beste spiller de siste tre månedene av sesongen?.

?Han er en av landets mest talentfulle midtbanespillere, men han har ikke vunnet noe. Jeg er sikker på at det kommer til å forandre seg. Jeg vil ha spillere som er sultne på suksess. Jeg tror Lee kommer til et totalforandret West Ham i forhold til forrige gang, og jeg er sikker på at fansen vil få se den rette Lee Bowyer.?

?Han har ennå ikke opplevd sine beste år?, mener West Ham-manageren. ?Han har måtte tåle et lønnskutt ved å komme til oss, og det sier meg alt.?

Roeder: - Til det beste for Bowyer

Glenn Roeder uttaler i kveld at han hadde blitt glad hvis Bowyer hadde holdt seg i Newcastle neste sesong, men skjønte at det var rett å la midtbanespilleren fullføre sin ønskede overgang til West Ham. Lee Bowyer har gjennom tre sesonger startet 76 kamper for Newcastle, hatt 23 innhopp og scoret 11 mål.

Ironisk nok, var det Glenn Roeder som sto i spissen for West Hams innhenting av Lee Bowyer i januar 2003. Etter avreisen fra Leeds spilte han elleve kamper for sin ungdomstids favorittlag. Han kunne allikevel ikke hindre Hammers nedrykk samme året, og satte seg på flyet til Newcastle allerede i juli samme året.

Roeder forteller videre til den offisielle nettsiden i kveld: ?Lee gjorde det meget bra for meg de siste tre månedene av årets sesong. Jeg prøvde å overbevise ham om å bli i nordøst, men han var ekstremt lysten på en retur til London, og i mine øyne kan man ikke holde på en spiller under de forholdene.?

?Så jeg regner det som den beste tingen å la ham reise tilbake til London. Det er ikke noe poeng i å beholde en spiller som kan være ulykkelig knyttet til klubben?, avsluttet Roeder.

Bowyers suste opptreden i sort og hvitt var i 3-1-seieren over Wigan på St. James? 15. april, da han haltet av banen etter bare åtte minutter med skade. Uansett vil vi i NewUtd benytte anledningen til å takke Lee Bowyer for hans prestasjoner i Newcastle de siste årene, og ønske ham lykke til videre!

NB: Overgangssummen er foreløpig ikke kjent, men det er kjent at Newcastle har sikret seg prosenter ved et eventuelt videresalg.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 08. Juni 2006, 23:17 »
fy faen hvis ikke vi selger faye og butt nå flipper jeg ut. kjøp joey barton nå ffs!
lt;3 Newcastle <3

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. Juni 2006, 00:12 »
Når Bowyer nå ble solgt så håper jeg for alles skyld at Roeder kvitter seg med Faye og Butt, for Bowyer var mye bedre spillere enn de to.
Vil iallefall takke Bowyer for hans innsats i Newcastle. han gir iallefall alt på banen, og jeg sku gjerne beholdt han videre.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. Juni 2006, 00:38 »
Skulle Roeder bestemme seg for å selge Milner, Butt og Faye i tillegg til Bowyer kommer Roeder til å få det travelt på overgangsmarkedet.

Får håpe at Roeder velger å beholde Milner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. Juni 2006, 01:35 »
I følge dagens utgave av Independent fikk Newcastle £750.000 for Bowyer, men det er hovedsakelig lønnsutgiftene som Newcastle kommer til å merke her. Bowyer hadde trolig rundt £50.000 i uka.

http://sport.independent.co.uk/football/newcastle/article753059.ece
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #312 på: 09. Juni 2006, 09:20 »
Litt synd er det å miste Bowyer. Han var blant våre aller beste etter at Roeder tok over skuta.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. Juni 2006, 12:46 »
Kan det virke som Chelsea er villig til å la SWP gå? Skulle nesten tro det etter å ha lest hva Pearce sier her.

"There has been a lot of talk about Shaun of late, particularly after he was left out of the World Cup, but I think the chances of him coming back to the club are slim," said Pearce.

"We approached Chelsea during the transfer window, and also last month, trying to get him back here on loan.

"I personally love the player and think he is a smashing kid. I would love to have him return but financially we cannot afford to buy him back - more is the pity.

"But it is true that we have enquired about the possibility of a loan deal. I do think it is a bit of a long shot though."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. Juni 2006, 13:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
I følge dagens utgave av Independent fikk Newcastle £750.000 for Bowyer, men det er hovedsakelig lønnsutgiftene som Newcastle kommer til å merke her. Bowyer hadde trolig rundt £50.000 i uka.

http://sport.independent.co.uk/football/newcastle/article753059.ece

Det er jo helt sinnsykt lite da!! Faen hadde regnet med hvertfall 2m£.. Og en videresalgsavtale? Tror faktisk ikke Boyer kommer til å blomstre betraktelig i West Ham slik at andre vil kjøpe han igejn, isåfall blir han solgt til en enda lavere divisjon og vi får ingenting.

Når det er sagt er jeg enig at Bowyer ga alt, men han er og blir en idiot, som jeg rent personlig aldri kommer til å like. Så dette var ikke værste salget.

Det som blir dillemma nå som jeg tror Asbjørn nevnte var at Faye blir nok solgt, han får vi enten en byyttehandel med eller penger. Da står vi igjen med Butt som erstatter for Emre og Parker, nei faen heller!!

Håper han selger Butt og Faye, henter Barton og lar Milner bli.

Når jeg kommer på det kan jo også dette bety at Faye blir, byttehandelen var jo ment på taylor som er venstreback, men etter de uttalesene virker det som vi ikke handler forsvar iår!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...