20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #285 på: 06. Juni 2006, 22:32 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Tønsberg"
http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article654129.ece

15 mil for Ruud. Skal tippe at vi må kansje oppi slike priser for å få en makker til owen.

Ha ha ha, for en vits! Putt ett komma imellom tallene så snakker vi....

Tipper han snakker om pund(£) :roll: .
"Derfor har United bestemt at alt under 170 millioner kroner (15 millioner pund) vil være uakseptabelt."
Les artikkelen først. ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 06. Juni 2006, 23:12 »
jeg er enig meg de som sier at owen er shearers erstatter. Owen er garrantien for mål, men anelka er makkeren. Jeg har fått inntrykk av at anelka har kommet litt ned på jorden igjen. I tilleg ville han jo spille for oss ifjor, og dette er jo positivt. Roeder virker også som en type som kan behandle slike spillere som anelka. Hadde vi hatt souness, og anelka hadde sagt noe til pressen i raseri, hadde han blitt solgt med en gang.
Bellamy var jo en drittsekk, men han var jo kanongod fordeom.  Dessuten harr anelka vist hva han kan. Det gjelder bare å finne tilbake til gamle takter.  Jeg tror anelka hadde blitt en god makker til owen. Da ville vi hatt et like giftig spisspar som i ballamy/shearer. minst
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 06. Juni 2006, 23:21 »
Anelka har fungert glimrende sammen med Owen i Liverpool. Men han er en ekstrem bråkmaker. Mye verre enn Bellamy.
Med andre ord en litt for perfekt spiller for Newcastle.

Jeg vil mye heller ha Eidur.
Mye, mye heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 06. Juni 2006, 23:33 »
Anelka har ærlig talt ikke vært innblandet i så mye bråk de siste årene... Var han ikke kaptein i City også?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 07. Juni 2006, 10:41 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Anelka har ærlig talt ikke vært innblandet i så mye bråk de siste årene... Var han ikke kaptein i City også?

Jo. De siste årene har vel Anelka vært betraktelig roligere enn The Gimp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 07. Juni 2006, 14:21 »
Nå skal vi ikke lage dette til enda en Craig Bellamy-tråd, men for meg personlig ville det vært en drøm om han returnerte til Newcastle i sommer. Heller ham enn Kuyt og RvN! Dessverre kommer det ikke til å skje.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #291 på: 07. Juni 2006, 14:49 »
Enig med deg der, Jarle. Tror absolutt at Craig Bellamy hadde vært en nyttig tilvekst i Newcastle-angrepet. Heller ham enn Ruud van Nistelrooy, kanskje. Men å sette ham opp mot Kuyt? Jeg vet egentlig ikke helt. Det er uansett ingen tvil om at både Craig Bellamy og Dirk Kuyt vil bli tatt godt imot på Tyneside. I hvert fall sportslig sett.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #292 på: 07. Juni 2006, 15:39 »
kjøpe kuyt og martins på lån

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #293 på: 07. Juni 2006, 15:41 »
Er vi SÅ heldige, kan vi ikke be om mer. Det hadde rett og slett vært utrolig!  :)

To klassespisser på en og samme gang, i tillegg til Michael Owen og Shola Ameobi. Tror ikke det skal bli noen problem med nettkjenningene da, nei...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 07. Juni 2006, 18:45 »
dette jg har sagt hele tida til de som ikke trodde vi hadde penger !
Sheperd gir roeder penger til ny spiss uavhengig av andre transfers

http://www.newcastle.no/nyheter/07shepherd.htm
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 07. Juni 2006, 22:04 »
Det hadde vært kanon om bellamy hadde returnert, noe jeg desverre tviler på. men da kommer vi tilbake på diskusjonen om bellamy og owen blir for like. ikke noe å ta opp på denne tråden, men allikevell. Selv om jeg tror det kunne fungert meget godt me owen og bellamy. Vi burde kjøpe en klassespiss, og i tillegg få en på lån. Det er masse ungutter som sliter benken rundt i europa. hvis vi kunne fått en god låneavtale med opsjon på kjøp hadde dette også vert meget spennende.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 07. Juni 2006, 23:09 »
Hva med Huntelaar? ung og SVÆRT lovende, er 99% sikker på at han kommer til å bli en stjerne i fremtiden uansett hvilket lag han spiller for.

ikke så bra video, men det viser i alle fall litt av hva Huntelaar kan:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 07. Juni 2006, 23:20 »
Skjønte jo det dreide seg om pund, OG jeg har lest artikkelen. Men Diver rooy er ikke verdt 15 mill.  ALDRI. 1,5 så kanskje. Manner er jo oldis :evil:
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 08. Juni 2006, 08:51 »
Ryktene om Maxi Lopez kan jo bli litt interessant å følge med på, selv om det sikkert bare er tatt rett ut av løse lufta. Nå vet jeg ikke helt hva han er god på og ikke,har bare sett litt av ham i en CL-kamp så
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

plebbster

• Gjest
« Svar #299 på: 08. Juni 2006, 09:20 »
Rosenborg presterte vel å ikke ønske Maxi Lopez velkommen i klubben da han en gang prøvde seg på RBK-trening. Så gode bedømmingsferdigheter har gutta i RBK!

Lopez er en spennende spiller jeg ønsker velkommen i klubben. Han vil nok score bøttevis av mål som makker til Michael Owen. Kommer Lopez til å spille noe i VM? Er han tatt ut?
Hvis han er det, så skal jeg følge ekstra godt med når Argentina spiller.