20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 234808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #240 på: 01. Juni 2006, 18:52 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Hvilket fifa? Var ikke helt strålende grafikk akkurat. Men sikkert mitt syn som bedrar.  :lol:

2006  :wink:

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 01. Juni 2006, 18:53 »
Lukas Podolski dro til Bayern for bare £7mill!!! Er ikke det lite. Å Joleon Lescott er dratt til Everton. Disse to spillerne burde vi ha klart å skaffe, og £7mill, er jo ikke mye i forhold til de £18mill Roeder skulle få kjøpe for.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 01. Juni 2006, 20:46 »
Har du link til de £ 18 mill Roeder skal få? Jeg tror ikke Newcastle har 18mill før de er brukt!!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 01. Juni 2006, 21:12 »
Har ikke link, men han har ikke fått 18£ til å handle spillere for, bare til å handle erstatter til Alan Shearer, tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #244 på: 01. Juni 2006, 21:44 »
7 mill for Lukas Podolski er jo et røver kjøp. Synd at Newcastle ikke kastet seg i kampen om han.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 01. Juni 2006, 23:43 »
Hadde nok aldri fått Podolski uansett! De fleste gode tyske spillerne havner i Bayern.

£7 mill er forresten utrolig lite for en spiller som Podolski!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 01. Juni 2006, 23:56 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har du link til de £ 18 mill Roeder skal få? Jeg tror ikke Newcastle har 18mill før de er brukt!!

Har lest her en plass på forumet han han skulle få det, til å erstatte shearer. Å hadde vi kjøpt Podolski hadde han vel, hatt £11mill igjen, som han kanskje kunne fått brukt på andre spilllere.
Jeg vet ikke.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 02. Juni 2006, 00:02 »
Må ikke høre på disse apekattene på forumet her :P  Tviler sterkt på at Newcastle HAR 18mill. til Roder..

Kanskje det blir brukt 18mill. på 3-4 spillere, men da har vi solgt Luque,Faye og Boumsong også!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #248 på: 02. Juni 2006, 01:49 »
Må ikke høre på disse apekattene på forumet her :P  Tviler sterkt på at Newcastle HAR 18mill. til Roder..

Kanskje det blir brukt 18mill. på 3-4 spillere, men da har vi solgt Luque,Faye og Boumsong også!

Tror til og med apekatter kan stave navnet til manageren til favoritt laget sitt!:)
ynesides black and white army..!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #249 på: 02. Juni 2006, 13:46 »
Siden vi må rekne med lite penger til transfers i sommer så mener jeg vi må så på hvor det er tynnest i stallen, Høgre back og spiss er dei første plassene som slår meg. På høgrebacken har vi kun carr som spiller naturlig i den posisjonen. Og han har vore voldsomt plaga med skader, Hva med Jon Inge Høiland?? An er sannsynligvis billig å skaffe etter oppholdet i tyskland, er i sin beste alder og vil sannsynligvis ikkje klage for mye over å måtte sitte på benken viss carr holder seg skade fri. På Spiss plassen er det mye vanskligere, mye som må passe her, opp mot Spillestil, pris og alder. Alle som blir nevnt er veldig gode spillere, men problemet blir hvilke spillere som vil passe inn i spille måten Roeder vil at vi skal spille.

Keeper Shay Given     Res.Harper
Forsvar
Høgreback Carr\høiland
Venstre Babayaro\elliot
Sentralt Boum\taylor\moore\bramble\ramage
Midtbane
Høgre Dyer\milner
Venstre Solano\zoggi\patty
sentralt Parker\emre\bowyer\clark\faye
Angrep
Owen\chopra\ameobi\luque

Denne troppen er "stor" nokk til å gjøre en bra sesong ettersom en har bra  med backup på alle plasser, men kan jo alltids bli bedre så ved eventuelle salg så mener jeg eit kjøp av en spiller i samme posisjon vil vare naturlig.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 02. Juni 2006, 15:00 »
Så vi skal bare kjøpe inn Høiland neste sesong ???

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #251 på: 02. Juni 2006, 15:30 »
ikkje det eg sier, men med kjøp va en høgre back har vi stor nokk stall, så viss vi selger en midtbane kan vi kjøpe en midtbane, selger vi en forsvar kjøper vi en forsvar spiller... eneste plassene vi trenger større oppbacking av spillere er spiss og høgreback..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 02. Juni 2006, 16:15 »
Sitat fra: "Tyneside"

Tror til og med apekatter kan stave navnet til manageren til favoritt laget sitt!:)

Det var en test :P

Tror ikke et kjøp av Høiland gjør at Newcastle klarer CL plass akkurat.. Carr og Ramage er bedre enn Høiland!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 02. Juni 2006, 16:23 »
Dagens vits :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 02. Juni 2006, 20:55 »
ja med høiland som eneste forsterkning i laget , kan vi se frem mot nye storhetstider i klubben haha!

Du mener vi bare trenger en høyre back????????

Hva med venstreback? Hva med en erstatter til shearer? og enda en spiss?

vi trenger 3-4 spillere som går rett inn på laget, slikt roeder er på jakt etter. faye og butt har ikke en dritt og gjøre i newcastle.
lt;3 Newcastle <3