20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #75 på: 04. Mai 2006, 18:42 »
Gudjohnsen er en spiller vi burde kjøpe! Han sliter jo med lite spilletid i Chelsea og ønsker seg bort. Manchester United har altfor mange klassespisser, og vi burde kjøpe en av disse. Alan Smith, kanskje?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 04. Mai 2006, 19:19 »
Blackburn har sagt de er intressert i Eidur. Om det blir en kamp mellom oss og blackburn tror jeg han velger oss. Vis vi kvaliser oss til europa.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 04. Mai 2006, 22:17 »
Sitat fra: "Joakim"
La ham bli en sesong til? Tror du virkelig at vi kan hente ham tilbake om ett år? Villa vil KJØPE ham nå. Og da kan vi ikke hente ham tilbake om et år. Dessuten. Zoggie er hovedsaklig venstrekant i mine øyne. Det samme med Luque. Emre er suverent best sentralt. Og med Luque og Zoggie på laget, bør ikke han spille ving. På høyresiden har vi Solano, og ingen andre. Solano synger på siste verset. Han begynner å dra på årene, og hans manglende hurtighet skinner stadig mer igjennom. Det blir stadig viktigere å ha hurtige spillere på banen. Og i en kantposisjon er det særlig viktig. Jeg mener vi må hente tilbake Milner og dyrke han som høyrekant. Jeg mener han er såpass god at han fort vil danke ut Solano. Og jeg tror Solano tåler å sitte på benken mer enn det Milner tåler.
Det tror jeg også Solano selv vet.
Etter neste sesong bør ikke Solano lenger være newcastlespiller, i mine øyne, for da er det tvilsomt om han er god nok.

Jeg mener at vi bør  låne ham ut til aston villa et år til. Solano holder jo et år til. Jeg tror uansett at hvis milner kommer tilbake, kommer han bare til å bli benket. Men han kan spille på begge kantene, og vil klart bli en suveren backup hvis noen blir skadet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

DanMan

• Gjest
« Svar #78 på: 05. Mai 2006, 09:44 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Manchester United har altfor mange klassespisser, og vi burde kjøpe en av disse. Alan Smith, kanskje?

:lol: Nei nei nei, ikke Alan Smith! Klassespiss? Mannen er mislykket omskolert til defensiv midtbane, og det bør jo si alt om hans goalgetteregenskaper. Skal det hentes en spiss fra Mancheatster må det være Rossi, men det er dessverre lite trolig.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 06. Mai 2006, 12:24 »
NEWCASTLE INS AND OUTS

IN-
G BARRY - SWAP MILNER
M TAYLOR - SWAP FAYE
KUYT - £8M

OUT
MILNER
FAYE
SHEARER
EMRE - £5M+ AC MILAN
LUQUE - £6M SPAIN

STARTING XI

GIVEN
TAYLOR
BOUMSONG
TAYLOR
CARR
NZOGBIA
PARKER
BARRY
SOLANO
OWEN
KUYT

Jeg snublet over disse ryktene på nettet, når jeg ser på kjøpene og salgene så synes jeg at vi har fått en veldig sterk stall uten å bruke allverdens penger. Dette laget kunne kjempe i toppen av PL etter min mening.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 06. Mai 2006, 13:59 »
Synes også dette laget ser veldig sterkt ut. Allikevel håper jeg for all del vi ikke selger Emre! Han får vi garantert mer bruk for og jeg synes han er en fenomenal fotballspiller. Barry-Parker er en god sentral midtbane, uten tvil, men Emre har noen andre egenskaper. Han kan gjøre andre ting med ballen enn disse, og er mer offensiv. Dessuten er det vel ikke de største sjansene for at vi henter Barry fra Villa? Gleder meg til neste sesong allerede, og håper vi får inn en klassespiss.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 06. Mai 2006, 14:32 »
Aston Villa vil aldri gå med på å bytte Milner mot Barry.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 06. Mai 2006, 15:30 »
Ja, det er ikke veldig realistisk å få bytte Milner med Barry men legger vi et beløp penger med så skal det være en sjangs hvertfall for Barry har uttalt seg at han vil vekk fra Villa.

JonasG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Mai 2006, 16:58 »
Sitat
EMRE - £5M+ AC MILAN

Dette er nok den beste avtalen, £5 mill + AC Milan er utvilsomt litt i overkant for Emre.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #84 på: 07. Mai 2006, 20:47 »
Sitat fra: "JonasG"

Dette er nok den beste avtalen, £5 mill + AC Milan er utvilsomt litt i overkant for Emre.

:lol:

Det må være dagens gullkorn!

Til topic:

Emre skal ikkje selges. Han beviste idag kor god han kan være. DIgger han rett og slett.

Men det at vi skal bytte Milner med Barry forstår eg absolutt ingenting av. Milner skal spele for Newcastle United neste sesong. SOm det er nevnt tidlegare så er nok Solano på vei nedover, sjølv om han har eit par gode år igjen.  Barry i stallen hadde vært digg, men ikkje på bekosning av Milner!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Mai 2006, 22:14 »
Hva med å hente Owen Hargreaves fra Bayern hvis Emre skulle forsvinne? Han sliter litt på benken i Bayern så han hadde sikkert ikke blitt alt for dyr. eller?

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 07. Mai 2006, 22:31 »
hvis emre skal byttes ut, skal det være en klassespiller...ikke en tysk/engelsk benksliter.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #87 på: 08. Mai 2006, 09:50 »
Hargreaves er utrolig god, han bør vi prøve oss på!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
« Svar #88 på: 08. Mai 2006, 09:58 »
... hørte og leser at Nistelrooy forsvant i sinne fra Old Trafford i dag - tror dere han er på vei hit. God spiss, men liker som tidligere sagt ikke typen. Vil heller ha Kuyt eller Gudjohnsen ... eller Martins, men det er vel mer urealistisk?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manutd/article630531.ece

folesvert

• Gjest
« Svar #89 på: 08. Mai 2006, 11:30 »
Men her http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=18204 sier forresten enda en klyse - Alex Ferguson - at det er uaktuelt å selge Nistelrooy til en annen PL klubb. Skal han selges skal han vekk fra de britiske øyer. Fy faen for en holdning Ferguson ... sånn skulle alle andre klubber ha tenkt når det gjaldt United også; da hadde de ikke hatt mye å skryte av - Rooney, Ferdinand, Smith, Saha ... for å nevne noen.