20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 233282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #61 på: 25. April 2006, 17:33 »
Milner er en spiller newcastle vil trenge utover årene.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 25. April 2006, 17:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Høres ut som en newcastle.no-artikkel.

det var det faktisk og  :wink:  han som skrev det hadde bare kopiert det derfra og. link http://newcastle.no/nyheter/milner.htm
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 26. April 2006, 16:15 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Milner er en spiller newcastle vil trenge utover årene.

Korrekt!
James Milner bør ikke selges før vi har en enda bedre spiller på plass som kan erstatte ham. Han er Englands kanskje mest talentfulle ving, ettersom jeg ikke vil regne SWP for et talent lenger. Han har slått gjennom for evigheter siden. Og James Milner har vist at det er en meget god grunn til at O'Leary er så desperat etter å få ham på sitt lag.
Dette er en spiller O'Leary er villig til å drepe for å få. Og selv om man kan si hva man vil om O'Leary, men når han først er så desperat etter en spiller, da må det være en god grunn til det. Og James Milner er en fantastisk fotballspiller, som har vist at han behersker begge kantene. Han er rask, teknisk og innleggene blir stadig bedre. Han har vært en viktig brikke for Villa i år, og er en av hovedårsakene til at de ikke rykker ned.
James Milner bør bli i Newcastle, og bør allerede få sjansen til å danke ut Solano. Solano har vært god i år, men han er ikke den han en gang var, og sommeren 2007 er han ikke lenger god nok. Da må vi ha Milner der til å overta. Dyer skal kjøres inn sentralt og konkurrere med Emre om å være makker til Parker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #64 på: 26. April 2006, 16:38 »
... Milner har vært talentfull noen år nå??!??!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 26. April 2006, 16:41 »
Sitat fra: "folesvert"
... Milner har vært talentfull noen år nå??!??!

Gutten er bare 19 år enda (tror jeg)
Og han blir stadig bedre.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 26. April 2006, 21:09 »
Milner er den spilleren som skal overta for solano.  Solano begynner å bli "gamel". Så milner skal bli den som overtar den plassen. Synes milner havner bak skyggen av rooney. Et talent som blir litt oversett av andre.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. April 2006, 23:19 »
Ganske sikker på at Milner er født 04.01.1986...

Men bevares, han er vel fortsatt et talent, og en veldig god spiller!

folesvert

• Gjest
« Svar #68 på: 27. April 2006, 03:02 »
... har ikke Milner spilt mest venstrekant i Newcastle? I Leeds synes jeg å huske at han spilte høyre. Hvor gjør han seg best?

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. April 2006, 08:56 »
James Milner må bli!! Vi har allerede jort ett av de dåsrligste salgene for oss selv, ved å slege Jenas. Når vi henta han fra Leeds var vi vel ikke de eneste som så det talentet. Han må DEFINITIFT beholdes!

Milner kler vel begge rollene veldig godt. God med begge beina, men jeg tror han liker seg best på høyre kant.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

folesvert

• Gjest
« Svar #70 på: 28. April 2006, 19:54 »
... ja det er en fem-seks spillere vi bør selge før Milner. Leste et sted om £ 3 millioner. Latterlig ... vær så snill ikke gjør så mye før ny manager er på plass (med unntak av å kjøpe Kuyt da)  :D

folesvert

• Gjest
« Svar #71 på: 28. April 2006, 19:55 »
... ja det er en fem-seks spillere vi bør selge før Milner. Leste et sted om £ 3 millioner. Latterlig ... vær så snill ikke gjør så mye før ny manager er på plass (med unntak av å kjøpe Kuyt da)  :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 03. Mai 2006, 23:24 »
Jeg mener at vi kan la milner bli en sesong til i villa. Han kjenner spillerene og har fått et bånd til klubben. Han har uten tvil utviklet seg enormt. Så hvorfor ikke la ham bli en sesong til?

Zoggie,Solano,Luque,Emre  kan alle spille kant. I tilleg kan ameobi spille kant i nød. Jeg er redd for at hvis vi tar ham tilbake, og setter ham på benken, vil vi ødelegge mye av det potensialet han har i seg, og han blir aldri så god som han kunne blitt hvis han hadde spilt kamper.  

jeg kan vedde på at hvis vi selger ham for 3mill pund.. kommer han til å bli solgt for minst 7 innen 4 år. Dette er litt typisk newcastle. Vi gir jo nesten bort spillere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Mai 2006, 12:31 »
La ham bli en sesong til? Tror du virkelig at vi kan hente ham tilbake om ett år? Villa vil KJØPE ham nå. Og da kan vi ikke hente ham tilbake om et år. Dessuten. Zoggie er hovedsaklig venstrekant i mine øyne. Det samme med Luque. Emre er suverent best sentralt. Og med Luque og Zoggie på laget, bør ikke han spille ving. På høyresiden har vi Solano, og ingen andre. Solano synger på siste verset. Han begynner å dra på årene, og hans manglende hurtighet skinner stadig mer igjennom. Det blir stadig viktigere å ha hurtige spillere på banen. Og i en kantposisjon er det særlig viktig. Jeg mener vi må hente tilbake Milner og dyrke han som høyrekant. Jeg mener han er såpass god at han fort vil danke ut Solano. Og jeg tror Solano tåler å sitte på benken mer enn det Milner tåler.
Det tror jeg også Solano selv vet.
Etter neste sesong bør ikke Solano lenger være newcastlespiller, i mine øyne, for da er det tvilsomt om han er god nok.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Mai 2006, 18:28 »
Vi må ha inn Eidu Gudjohnsen/Darren Bent, Wayne Bridge og Milner tilbake fra lån.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!