20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Idol  (Lest 11391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #15 på: 17. Jan. 2006, 17:33 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg tviler fortsatt på det Joakim, men man vet jo aldri. Det finnes folk til alt :)

Og er det noen som kan finne på å være så tåpelige, så er det trøndere.
En del trøndere er veldig selvsikre, og de VET at de duger. Problemet er bare at alle andre vet at de ikke gjør det... Og det er ikke like lett å akseptere.

Jeg er derimot annerledes. Jeg VET at jeg IKKE duger, og jeg holder meg derfor langt unna.
Jeg prøver å holde meg til ting jeg har fått positiv respons på.
Og det jeg er flinkest på, er å være meg selv. Å være den smått overvektige, ikke akkurat noen mensa-kandidat, håpløse matematikeren og svært lite talentfulle fotballspilleren, som er over gjennomsnittlig opptatt av fotball og engelsk 70-talls-humor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #16 på: 18. Jan. 2006, 00:57 »
Sant det. Viktig å være seg selv.

Flathill = Flatåsen ja?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #17 på: 18. Jan. 2006, 17:10 »
Sitat fra: "Supersylthe"

Flathill = Flatåsen ja?

Ja, hvordan det? Kjent i området?

Noreng

• Gjest
Idol
« Svar #18 på: 18. Jan. 2006, 18:39 »
Sitat fra: "Joakim"
mensa-kandidat.

Kan noen forklare meg det ordet?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #19 på: 18. Jan. 2006, 19:28 »
Mensa er en klubb med svært inteligente mennesker. Må ha en IQ på over 150 eller noe sånt. Et mensa-medlem er da en person som er ekstremt smart :)

Er ganske kjent på Flatåsen ja. Har noe slekt der, pluss en kamerat fra militæret... Har vært en del i Trondheim og spesielt da på Flatåsen...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Idol
« Svar #20 på: 18. Jan. 2006, 22:47 »
Jeg er medlem av mensa.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Idol
« Svar #21 på: 18. Jan. 2006, 22:57 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg er medlem av mensa.

Lasse R. Mikkelsen ble som kjent kjørt til sykehuset tidligere i dag, men ingen grunn til å frykte: Nei, det var ikke så alvorlig som først antatt! Det som har skjedd, er at jeg har fått det som heter "penis" på fagspråket. Den kan faktisk også vise seg til å bli veldig nyttig, men det er i situasjoner som er litt mer privat.

Overintelligent fyr som er noe sent utviklet. Stilig!
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Idol
« Svar #22 på: 18. Jan. 2006, 23:01 »
Sitat fra: "Mack"

Også kalt bergenser.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #23 på: 18. Jan. 2006, 23:01 »

Du vet... Jeg har mine mørke sider jeg og...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Idol
« Svar #24 på: 18. Jan. 2006, 23:03 »
Sitat fra: "plebbster"

Også kalt bergenser.

Bergensere er vel generelt sett dårlig utviklet?!
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #25 på: 18. Jan. 2006, 23:04 »

Bergensere er vel generelt sett dårlig utviklet?!

Nå blander du fælt her, Mack. Du tenker selvsagt på trøndere. Men jeg skjønte hva du mente, er tross alt mensen-medlem.

plebbster

• Gjest
Idol
« Svar #26 på: 19. Jan. 2006, 11:39 »
. Men jeg skjønte hva du mente, er tross alt mensen-medlem.

Håper ikke du er mensen-medlem. Og om du er det, så håper jeg ikke du er utviklet i det hele tatt. På en måte.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #27 på: 19. Jan. 2006, 17:01 »
Sitat fra: "plebbster"

Håper ikke du er mensen-medlem. Og om du er det, så håper jeg ikke du er utviklet i det hele tatt. På en måte.

Står mensa :wink:  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #28 på: 19. Jan. 2006, 22:29 »
Mensen-medlem. Hmm. Visste ikke at Mensen var en klubb. Men det kan godt hende det er en klubb for "menn" som har blitt ignorert av Vårherre.
Eller så er det bare en klubb for bergensere.

Et heller dårlig forsøk på å ro deg i land, Lasse. Vi må nok bare innse det, bergensere er bergensere fordi de har blitt ignorert av Vårherre.
Davy Wathne er jo et godt eksempel på det. Forsåvidt også Hans Wilhelm Steinfeld.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #29 på: 19. Jan. 2006, 22:44 »
Kommer fra en som er av klodens mest talentløse folkeslag, nemlig trøndere.

Jesus Kristus, jeg begynner virkelig å tvile på om Gud egentlig bare er god når jeg tenker på dere. Dere har det vel ikke bra der oppe? Barbermaskin/høvvel har dere ikke, så barten den er å finne allesteder. Og for å ikke snakke om den skinnvesten dere liker så godt. Gud har rett og slett gjort dere blottet for sosial intellegens.

Nei, dere har det fælt. Når dere åpner kjeften deres, siger jo verdens mest uforståelige kodespråk ut. Men det er jo ikke rart, dere har jo misforstått hele konseptet med kaffe. Dette er ikke noen som helst form for blandevann, spriten skal ikke oppi der, Joakim!!!

Nei, trøndere er som kviser: ingen vil ha dem -  men de er her forde.