20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Idol  (Lest 11374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Idol
« på: 14. Jan. 2006, 14:52 »
Dette er ikke lengre et program som kun avdekker sangtalentene i landet. Det er like mye et program som avdekker at det fins mange der ute som virkelig trenger å beskyttes mot seg selv.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Idol
« Svar #1 på: 14. Jan. 2006, 15:09 »
HAHA.... helt enig med deg Jarle!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Idol
« Svar #2 på: 14. Jan. 2006, 15:14 »
Hehehe.. Det verste er at du har helt rett, Jarle!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Idol
« Svar #3 på: 14. Jan. 2006, 15:15 »
Mye av det Idol står for er jo ren mobbing. Men fyttikatta så morsomt det er :P
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Idol
« Svar #4 på: 14. Jan. 2006, 15:22 »
Jeg så gårsdagens episode nå for 20 minutter siden i reprise på TV2. Makan til tragisk folk som melder seg på skal du lete lenge etter. Småharry å grine etter å ha gått ut av et program som gikk ut på dato for to år siden.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Idol
« Svar #5 på: 14. Jan. 2006, 15:38 »
Det kommer ALDRI til å komme et idol som Kurten. ALDRI! Kurt er og blir Norges idol nr.1!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Idol
« Svar #6 på: 14. Jan. 2006, 15:42 »
Kurt er og blir verdensidol nr. 1. Tror ikke amerikanerne som laget " World Idol " ønsker en nordmann til å bli verdensidolet. En grunn til at de ikke har laget en ny versjon av det shower.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #7 på: 14. Jan. 2006, 15:46 »
Sitat fra: "Lasse"
Det kommer ALDRI til å komme et idol som Kurten. ALDRI! Kurt er og blir Norges idol nr.1!

idol Ørjan  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #8 på: 14. Jan. 2006, 23:23 »
Jeg så deler av reprisen på gårdagens første episode av Idol litt tidligere i dag. Og fikk akkurat med meg jenta fra Trondheim som ikke var spesielt sømmelig kledd, med skyhøy selvtillitt og som selvsagt ikke kan å synge. Hun presterer til og med å forsøke å overprøve dommerenes kommentarer, og hevder sågar at "Tor Milde er litt i tvil". Den som så ansiktsuttrykket til Tor Milde så at han helst ikke ville si noe, fordi alt som trengte å sies alt var sagt.

Jeg skipper første auditionrunde, og satser på å komme inn i det til de 100 "beste" samles i Oslo. Det er først da det er interessant å se. For da slipper du de som overhodet ikke kan å synge, men som har en ekstremt stor tro på egne ferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Idol
« Svar #9 på: 15. Jan. 2006, 11:06 »
Sitat fra: "plebbster"
Kurt er og blir verdensidol nr. 1. Tror ikke amerikanerne som laget " World Idol " ønsker en nordmann til å bli verdensidolet. En grunn til at de ikke har laget en ny versjon av det shower.

Typisk amerikanere.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Idol
« Svar #10 på: 15. Jan. 2006, 11:26 »
Sitat fra: "Joakim"
Og fikk akkurat med meg jenta fra Trondheim som ikke var spesielt sømmelig kledd, med skyhøy selvtillitt og som selvsagt ikke kan å synge.

Typisk trøndere!
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #11 på: 15. Jan. 2006, 17:37 »
Sitat fra: "Mack"
Sitat fra: "Joakim"
Og fikk akkurat med meg jenta fra Trondheim som ikke var spesielt sømmelig kledd, med skyhøy selvtillitt og som selvsagt ikke kan å synge.

Typisk trøndere!

Vel. Trøndelag har bydd på et par lovende kvinnelige sangere i to av de tre tidligere rundene av programmet. Og Margaret Berger er det ingen grunn til å kimse av. Hun har uansett hva man måtte mene klart seg langt bedre enn den idioten som vant.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #12 på: 16. Jan. 2006, 10:49 »
Jeg som kjenner godt til både trøndere og bergensere vil si at bergensere har mye mye mye større selvtillit i forhold til egne ferdigheter enn det trøndere har. Men nok om det :)

Tror nok hun trønderpia bare kødda for å komme på tv. Hadde sikkert tapt et veddemål eller noe slikt. Ingen på 23 år som oppfører seg slikt...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #13 på: 16. Jan. 2006, 20:25 »
Såklart er det mennesker på 23 år som oppfører seg slik. Jeg kjenner faktisk enkelte som kunne vært troende til å syte mer enn den dama de visste på TV. Og de er eldre enn 23 år. Jeg kjenner folk som er eldre enn 23 år som syter og klager og griner og roper på mamma hver gang ting ikke går helt som de ønsker det. Så det er liten tvil om at det er fullt mulig for mennesker i den alderen å oppføre seg sånn. Du så på den jenta der at hun faktisk trodde hun var The One.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Idol
« Svar #14 på: 16. Jan. 2006, 22:03 »
Jeg tviler fortsatt på det Joakim, men man vet jo aldri. Det finnes folk til alt :)