20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: To nye franskmenn inn?  (Lest 2558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« på: 14. Jan. 2006, 01:01 »
Vignal og Lachor har som kjent blitt linket til Newcastle den siste tiden. Nå er to nye franskmenn linket til Newcastle, begge er i kategorien "lovende".

Link til Sky Sports

Noen som kjenner til Olivier N'Siabamfumu og/eller Richard Soumah?

Olivier N'Siabamfumu ser ut til å ha vært i søkelyset til Real Madrid , Man City og AC Milan. Skal være ansett som et meget stort talent.
Carr har altfor få landskamper for England!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #1 på: 14. Jan. 2006, 01:16 »
hvis dem blir som nzogbia hvorfor ikke ? :D
lt;3 Newcastle <3

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
To nye franskmenn inn?
« Svar #2 på: 14. Jan. 2006, 01:44 »
Bra at vi kjøper inn talenter, hvis disse to kommer. Vi kan ikke bare kjøpe etablerte spillere, som vi gjorde i sommer. Det koster flesk, og vi har ikke mer flesk igjen. Så det er flott at vi satser litt på ungdommen igjen.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #3 på: 14. Jan. 2006, 11:55 »
kkje nødvendig å kjøpe desse i januar? Kan ikkje det vente til sommaren? Så får speiderteamet til newcastle meir tid til å vurdere dei.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #4 på: 14. Jan. 2006, 13:56 »
Sitat fra: "MortenM"
kkje nødvendig å kjøpe desse i januar? Kan ikkje det vente til sommaren? Så får speiderteamet til newcastle meir tid til å vurdere dei.

Enig. Vi trenger ikke talenter i Januar. Da kan vi heller bruke de vi har... Prøv heller å få inn litt mer rutinerte spillere som kan hjelpe oss i skademarerittet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
To nye franskmenn inn?
« Svar #5 på: 14. Jan. 2006, 14:42 »
Det er lurere å hente dem nå, før Real Madrid og disse klubbene prøver seg på dem. Da er nok løpet vårt kjørt. Det er om å være førstemann til mølla!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #6 på: 14. Jan. 2006, 15:07 »
Jeg synes at det er bra at Newcastle henter inn unge lovende spillere, franskmennene gjør det bra med å fostre talanter og vi kan kjøpe dem nå for en billig penge isteden for å vente at storklubbene i europa kommer på banen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #7 på: 14. Jan. 2006, 15:38 »
Så klart! Er veldig positiv til det...!!:)

Men poenget mitt er bare at jeg ser ikke vitsen med å bruke det lille vi har av transfer budsjett på talenter når vi trenger spillere som kan løfte laget vårt NÅ. Ikke om to år... Vi kan ikke belage oss på at alle franskmenn slår gjennom like for som Zoggy.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
To nye franskmenn inn?
« Svar #8 på: 14. Jan. 2006, 16:24 »
Hvor mye må vi ut for for disse to da?

Et alternativ er jo å låne de, med oppsjon på kjøp.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

playah

• Supersub
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #9 på: 14. Jan. 2006, 21:33 »
Sitat fra: "Lasse"
Hvor mye må vi ut for for disse to da?

Et alternativ er jo å låne de, med oppsjon på kjøp.

det er snakk om samme sum som vi ga fr N'zongia

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
To nye franskmenn inn?
« Svar #10 på: 14. Jan. 2006, 22:04 »
jeg må bare si en ting...n'zoggy er DRIT god!!! dæven...teknikken, farten, jeg synes bare han er så GOD! en så god spiller for £250 000 er sjukt...jeg elsker han nesten!