20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken Newcastle spiller er du på fotballbanen?  (Lest 22686 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvilken Newcastle spiller er du på fotballbanen?
« Svar #45 på: 02. Mars 2006, 19:10 »
Hmm...Babayaro kanskje...

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Mars 2006, 13:11 »
Helt klart, uten tvil:
Amdy Faye.

Liker meg best mellom forsvaret og midtbanen. Jobber alltid 100% så lenge kondisen rekker og litt til. Greit rykk, men langt ifra rask. Feilpassingene forekommer like hyppig som dårlige vitser på Mot i brøstet. Nådesløs i taklinger, selv om det oftest går ut over meg selv.

Forbeholder meg retten til å glimte til en og annen gang, med fancy triks i Peter Beardsley-klassen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Mars 2006, 01:00 »
Jeg tror ikke det finnes en Newcastlespiller jeg kan sammenligne meg med. Men skal det bli noen, så satser vi på Bowyer. Bortsett fra taklingsbiten da. Jeg har aldri taklet en eneste gang på en fotballbane.
Men jeg løper til jeg stuper, jeg har greie pasninger. Og kan av og til forsøke meg på skudd, selv om de som oftest blokkeres enkelt av en motspiller, eller går milevis utenfor.
Jeg liker å true alle mulige rom. Også luftrommet, selv om jeg ikke er noen spesielt god hodespiller. Men jeg gir alltid 150% i hver eneste duell, i hver eneste kamp (det er tross alt ikke så ofte jeg spiller fotball. Mine beste venner hater merkelig nok sporten), og jeg har faktisk scoret et mål en gang (nesten som å lese mange av karakteristikkene om Ameobi her på forumet. En udugelig spiller som har flaks en gang iblant, og som ikke kan annet enn å ofre alt for klubben jeg elsker :lol: , selv om det finnes de som mener at om Ameobi elsker klubben, så burde han ha takket for seg og meldt overgang til Tufte for lenge siden).

Sånn, da burde det ikke lenger være noen tvil om mitt fantastiske talent. Send Souness hit umiddelbart, så blir jeg snart en viktig brikke hans nye lag. :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Mars 2006, 01:28 »
En krysning mellom Parker/Bowyer og Bellamy! Spiller lite. Bærer preg av alt for dårlig kondis. Men elsker og spille fotball og hater å tape. Kjefter og mye på dommeren, og liker å takle!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #49 på: 21. Mai 2006, 18:22 »
Jeg regner her en skala fra èn til tjue der tjue er best. Hvis man snakker amatørmessig kan man vel si det slik at jeg har:

Pasningsfoten til Solano (18)
Teknikken til Bowyer (rundt 10)
Farten til Boumsong (rundt 10)
Skuddet til Luque (16)
Hodestyrken til Carr (rundt 10)
Kondisen til Solano (14,5)

Dett var dett. Må innrømme at jeg nå var veldig snill med meg selv... :P
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

plebbster

• Gjest
« Svar #50 på: 21. Mai 2006, 21:04 »
Nå som jeg ser folk skryter av seg selv til tide og utide her, så hadde det vært spennende om vi hadde neste år fått NUSSCs plass i Supportercupen som finner sted i Oslo!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Mai 2006, 21:08 »
Ja, nå som Weiseth kaster ut alt som heter medlemmer der, så må han vel spille med kun seg selv på laget. Når det gjelder hans fotballegenskaper har jeg kun èn karakteristikk:

Hodet til Colin Hendry (rundt 1)

Hadde vært spennende med et Newutd-lag. Lurer på hvordan startelleveren/startsjueren/startfemmeren (aner ikke hva det er) ville sett ut i den cupen!  :)
Tore Eikeland,

plebbster

• Gjest
« Svar #52 på: 21. Mai 2006, 21:13 »
Jeg ville selvfølgelig vært spillende manager. Med den stillingen hører også kapteinsbindet med. Denne elleveren ville jeg tatt ut:

Tommy Sten
Thomas Beckheim - Åsmund Singstad - Lasse - Journalisten

Mack
Joakim Leistad                                                   Geordie-Olav
                                    plebinho

Nordin - K. Eilertsen

Ville spilt med en diamantformet midtbane der jeg selv tar "Totti-rollen". Jeg er muligens en liten pingle, men ganske teknikk- og pasningssterk.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #53 på: 21. Mai 2006, 21:16 »
Hadde nok ikke gått.

I mål hadde Olav stått, men hadde ikke fulgt med. Han hadde stresset altfor mye med PL-tabeller og CM-spillene sine.

Forsvaret hadde bestått av bla. Tommy Sten, som hadde fått kjeft av alle uansett hvor han slo ballen.

På midtbanen hadde vi feks. hatt Journalisten og Mack, som hadde diskutert politikk over en kopp kaffe istedet for å spille fotball.

På topp hadde jeg og Joakim spilt, noe som hadde resultert i full slosskamp, grunnet Rosenborg/Brann-idioti.

Med andre ord: jeg er med :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Mai 2006, 21:19 »
:lol:  :lol:  :lol:  :lol: Tror aldri jeg har ledd så godt som det jeg gjorde nå, Lasse! Det var fryktelig morsomt å lese dine karakteristikker av laget til pleb!  :lol:

Hørtes uansett ut som et veldig godt lagforslag, plebbster!  :D  

Men Tommy Sten må passe seg som har gult kort fra før. Vil ikke risikere noe karantene mot Weiseth United.
For likestillingens del burde vel kanskje Beate Jenssen fått plassen som benkevarmer?  :lol:
Tore Eikeland,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Mai 2006, 21:21 »
Hun får da nøye seg med å være duskedame.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 21. Mai 2006, 21:22 »
Har du sett henne i virkeligheten da? Mulig du gjør en stor feil nå, Lasse!  :P
Tore Eikeland,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Mai 2006, 21:29 »
Så lenge hun har innovertiss har hun ingen verdens ting å gjøre på en fotballbane!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Mai 2006, 21:30 »
Det var derfor jeg plasserte henne på benken!  :D
Tore Eikeland,

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Mai 2006, 21:32 »
Sett meg på benken og jeg skal leve opp til ''tittelen'' min her på forumet, eller la meg spille fra spille fra start! Stor og sterk(?) spiss som scorer masse mål og blåser i om han skader seg selv eller andre så lenge det blir mål og laget gjør det bra!  :D

Er vel ikke så lik noen Newcastle-spillere men det får gå.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.