20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken Newcastle spiller er du på fotballbanen?  (Lest 22671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Hvilken Newcastle spiller er du på fotballbanen?
« på: 13. Jan. 2006, 16:07 »
Ja, hvilken Newcastle spiller minner mest om deg selv i spillerstil og type på fotballbanen når du selv spiller/spillte fotball?

Tror jeg må gå for Ramage... Innsatsen er det ikke noe å si på, hyppig på å takle men når jeg kommer oppover langs kanten kan innleggene gå i hytt og pine... Helt grei hurtighet men ikke blant de raskeste....

Ja, hvem er dere? Finnes det noen Emre'er her eller kanskje en Ameobi?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1 på: 13. Jan. 2006, 16:35 »
Artig tråd.

Jeg er en ganske lik spiller som Jenas, men nå er jo han som kjent ikke lengre Newcastle-spiller. Av dagens spillere er jeg nok en blanding av Steven Taylor og B.Emre.

Jeg har ikke fysikken til Taylor eller skuddfoten til Emre, men gir det lille jeg har i duellene, gode tacklinger, teknikk og overblikk. Er passe hurtig, men er ingen Henry. Min svakeste side er nok helt klart fysikken.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
« Svar #2 på: 13. Jan. 2006, 16:40 »
Folk sier jeg spiller som M. Owen. Tar det som et kompliment. Er ikke sterk, men ganske rask og smidig! :wink:

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 13. Jan. 2006, 16:46 »
Shay Given.

Jeg stod i mål for Jerv da jeg bodde i Grimstad. Må vel si jeg hadde de fleste kvalitetene Given har. Da jeg spilte hadde jeg ganske lik kroppsbygning som Given og refleksen, spensten og akrobatikken var kanskje det jeg var best på samt en mot en. Feltarbeid var svakheten dersom jeg skal må plukke på noe.:wink:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4 på: 13. Jan. 2006, 16:53 »
Eg likner ganske mykje på Luque i spelestilen. god teknikk, god fart, godt skudd, god pasningsfot om målteft. Liker også å holde på ballen, kanskje litt for lenge. Har også ein tedens til å bli meget irritert og sint.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 13. Jan. 2006, 17:24 »
Ligner kanskje mest på Bowyer,bare eg er litt høgere! jobber mye og takler hardt og ofte:)!!Er ganske rask,men svakheten er vel fysikken selv om eg er 1,84 høg!
Har helt grei teknikk og pasningsfot
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 13. Jan. 2006, 18:24 »
Jeg ligner mest på Scott Parker. Jeg springer og jobber mye etter ballen, har en god passningsfot og godt overblikk.

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 13. Jan. 2006, 19:28 »
Jeg er kanskje en Emre.. Jeg er ikke så rask, men jeg er fornøyd med fot tekniken min!:)

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13. Jan. 2006, 23:18 »
Må vel vere Bowyer, i moderne tidsrekning. Kanskje Batty viss ein skal sjå litt tilbake i tid.

Er glad i å takle, og er ikkje redd for å bruke skitnare knep for å få ballen. Trakking på tå før ein duell er jo alltid ein vinnar! :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Jan. 2006, 02:05 »
Jeg har fått høre at jeg er lik Erik Hoftun :)

Ellers så liker jeg å tro at jeg er lik Woodgate :)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #10 på: 14. Jan. 2006, 11:16 »
Jeg ligner vel på en blanding av Solano og Shearer. Det jeg mangler som begge disse har, er en fantastisk skuddfot. Allikevel har jeg gode innlegg (Solano), og er sterk i kroppen, og en litt ufin, men god målscorer (Shearer).
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #11 på: 14. Jan. 2006, 14:50 »
Nå til dags er jeg vel som Bowyer - hissig og ikke så ufattelig god. Jeg kan spille fotball, men hisser meg VELDIG fort opp ovenfor dommere og motspillere.

Men i mine yngre dager var jeg som Rooney. Jeg var liten, utrolig kjapp og trengte ikke mye rom eller tid for å score. Jeg var topscorer de fleste sesonger, og var et aldri så lite talent :wink:  Men, jeg var som Rooney er, ekstremt hissig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Jan. 2006, 16:24 »
Sitat fra: "Lasse"
Nå til dags er jeg vel som Bowyer - hissig og ikke så ufattelig god. Jeg kan spille fotball, men hisser meg VELDIG fort opp ovenfor dommere og motspillere.

Men i mine yngre dager var jeg som Rooney. Jeg var liten, utrolig kjapp og trengte ikke mye rom eller tid for å score.

Høres ut som meg dette Lasse!! Bortsett fra at jeg er mere Elliott blitt.Roter det til vettu!! Men kan spille på alle posisjoner da!! Selv om jeg kun er 180cm og 77kg så slår ingen meg i lufta :D

Så har jeg noen fine gule og røde kort i minneboka!! Spytta på dommeren i mine yngre dager!! Noen har kort lunte, men tidligere så hadde jeg ikke lunte.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #13 på: 14. Jan. 2006, 16:42 »
Hehe, er dette et typsik bergenser trekk kanskje? Hehe.

Jeg er bare 1.70 da, og veier slett ikke mye, men helgoland hvor frekk jeg er i kjeften. Kommer det en gusse og bøller med meg, så hopper jeg opp og biter han i leggen til han har falt om av blodforgiftning:p
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Jan. 2006, 19:00 »
Ikke så tøft å få masse kort og kjefte på dommerne da... :shock: