20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Inaktive brukere vil bli slettet  (Lest 2737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Inaktive brukere vil bli slettet
« på: 13. Jan. 2006, 15:34 »
Jeg har nå installert en praktisk mod som gjør det enkelt for meg å slette brukere og se når de sist var aktive. Jeg kommer til å sende PM til hver eneste bruker som ikke har skrevet innlegg på 4 uker, og sletter de som ikke svarer innen 1 uke. Det er selvsagt lov å være medlem av forumet uten å poste innlegg, men da vil jeg ha en bekreftelse på at kontoen faktisk brukes. Jeg vil gjette at ca 50% av brukerne forsvinner på grunn av dette.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 13. Jan. 2006, 18:52 »
Hva med folk som faktisk av diverse grunner må melde avbud fra å kunne besøke siden i lengre perioder?

Jeg er svært mye bortreist om sommeren(og også i andre perioder på året), og har generelt sett ikke tid til å stikke innom newutd.com for å skrive i forumet, men kun lese nyhetene på forsiden. Slik var situasjonen i sommer, og jeg tror den blir noenlunde lik i sommer.

Jeg forstår selvsagt tiltaket, men ser at det kan ha negative konsekvenser for personer som "blir borte" i lengre perioder...

Dessuten så er det ofte slik på forum at personer som har et relativt høyt antall med innlegg, dukker opp igjen om de skulle være borte en periode.
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 13. Jan. 2006, 19:32 »
Det du sier er sant Rolfern.

Jeg vil dog ta antall innlegg og grad av innloggingsfrekvens i betraktning når jeg sletter. Forhåpentligvis blir ingen som er her ofte slettet. Jeg har allerede mottatt e-mail fra 2 stk som bekrefter at de er inne på siden selv om de ikke er innlogget.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Jan. 2006, 00:40 »
Det er jo litt forskjell på en som 1400 innlegg og en som 3 også da. Dette går helt sikkert fint.

DanMan

• Gjest
« Svar #4 på: 02. Feb. 2006, 15:35 »
Jeg har ikke nett hjemme, og vil derfor være minimalt, om overhodet tilstede i sommer..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #5 på: 03. Feb. 2006, 01:12 »
Jeg kan forsikre deg om at du ikke blir slettet DanMan. Ingen fare whatsoever.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
« Svar #6 på: 03. Feb. 2006, 11:20 »
Takker, Mack!  :D