20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy ute mot Newcastle  (Lest 6514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Bellamy ute mot Newcastle
« Svar #15 på: 13. Jan. 2006, 12:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er langt smartere enn Rooney.

Blir som å hevde at pest er langt bedre å få enn kolera.  :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Jan. 2006, 13:36 »
Kesse, du vet da utmerket godt du også at det er langt flere tidligere newcastle-spillere som scorer mot oss, fremfor de som blir utvist mot oss. Både Speed, Lua og Huckerby er eksperter på å ødelegge dagen for oss, og du vet like godt som meg at det er altfor sjelden vi opplever at noen av våre tidligere helter driter seg loddrett ut.

quote]

Jada Joakim jeg vet det. Men jeg skulle gjerne sett den statistikken siden du sikter til den?? Da regner jeg med at du har sett eller har oversikt på hvordan den er.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Jan. 2006, 19:10 »
Hehe, jeg har ikke sjekket statistikken, men jeg trenger ikke sjekke det. Det er ingen som helst sjanse i havet for at jeg tar feil på akkurat det punktet.
Det er ingen sjanse i havet for at tidligere newcastlespillere får flere røde kort mot oss, enn de scorer mål.
Trenger ingen statistikk for å slå fast det. Det vet vi alle utmerket godt.

Og nettopp derfor argumenterer jeg for at sjansen er langt større for at Bellamy skulle ha scoret mål mot oss, enn at han hadde fått rødt kort, pga overivrighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Jan. 2006, 23:28 »
Viss ein teller med den faktoren om at det blir scora fleire mål enn det blir delt ut raude kort, så kan resultatet bli meir spanande.

Sei at eks-Newcastlespelarar har scora 25 mål mot Newcastle, og motteke 3 raude kort. Viss det i Premier League, i same tidsrom, har blitt scora 246 mål og delt ut 16 raude kort, så er sannsynet for at ein eks-Newcastlespelar pådrar seg raudt kort større enn at denne spelaren scorer mål. Tala er henta ut frå lufta, men det beviser poenget; ein må ta med forholdet mellom scora mål og utdelte raude kort.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Jan. 2006, 00:03 »
Morten M: Jepp! Akkurat det jeg tenkte på..!

Joakim: Ja, så lenge man ser bort i fra det som Morten M skrev over her så er det jo helt klart at X-Newcastle spillere har ødelagt mer enn hjulpet oss.
Men nå i farten husker jeg kun et mål til Lualua og Speed som har ødelagt i den siste tiden, noen andre jeg har glemt? :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Jan. 2006, 06:52 »
Sitat fra: "kesse"

Joakim: Ja, så lenge man ser bort i fra det som Morten M skrev over her så er det jo helt klart at X-Newcastle spillere har ødelagt mer enn hjulpet oss.
Men nå i farten husker jeg kun et mål til Lualua og Speed som har ødelagt i den siste tiden, noen andre jeg har glemt? :)

Lee Clark scoret vel to mot oss når han var i Fulham. Andy Cole har også det å score mot oss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Jan. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"

Lee Clark scoret vel to mot oss når han var i Fulham. Andy Cole har også det å score mot oss.

Og Darren Huckerby er heller intet unntak. Sikkert ikke så mange som husker ham, men han var en av mange lovende unge spillere som ble solgt da Keegan la ned reservelaget. Og etter den gang har han, såvidt meg bekjent, scoret mot oss for hver klubb han senere har spilt for, mot Newcastle. Jeg tror han er en av dem som du kan banne på at kommer til å score om han spiller mot oss. Såvidt jeg husker scoret han senest for Norwich i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Jan. 2006, 13:02 »
Owen kommer nok til å score (minst) "et par" mot oss i fremtiden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Jan. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "DanMan"
Bellamy er langt smartere enn Rooney.

Blir som å hevde at pest er langt bedre å få enn kolera.  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Jan. 2006, 23:46 »
Sitat fra: "VUKU2"
Sitat fra: "DanMan"
Tror likevel ikke det er utelukkende positivt at Bellers er ute. Han er vel mennesket i Blackburn med høyest sannsynlighet for å få rødt kort mot Newcastle, pga rent usportslige fakter.

Det der er bare tull, og det vet du utmerket godt. Ja, Bellars fikk en del rødkort pga reaksjoner på dommerens avgjørelser. Men det du kaller utenomsportslige fakter har han heller sjelden fått røde kort for, såvidt jeg kan huske. Det er sjeldent han har skallet til motstandere, dyttet dem med strake armer (som Crouch selvsagt slipper unna med) eller spyttet. Men han er veldig flink til å gi dommeren en leksjon, og det får han veldig ofte gule kort for. Men nettopp det elsker jeg han for.

Og jeg tror sannsynligheten er svært liten for at Bellamy hadde fått rødt kort mot oss. Sannsynligheten er større for at han hadde scoret. Til tross for at han ikke har verdens høyeste scoringsrate.
Det er uten tvil utelukkende positivt at Bellamy ikke spiller mot oss.

Det er større sjanse for at vi får terga opp Dickov til å pådra seg rødt kort. Dickov er mye, mye mer tåpelig, og en langt, langt dårligere spiller enn Bellamy.

Bellamy hadde nok av "voldelige" episoder i CL. Da han skallet til Tiberiu Gioane på Dynamo Kiev og fikk 3 kampers utestengelse. Og da han slo til Marco Materazzi på Inter.

Han er neimen ikke den eneste som har havnet i hånd-gemeng med Materazzi. Materazzi er vel ikke akkurat kjent for fair play blant motstanderene alltid selv så....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Jan. 2006, 23:53 »
Materazzi er styggste spilleren ever  :)

Fana for nokon sjuke taklingar han har hatt opp igjennom tidå  :x

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Jan. 2006, 00:00 »
styggeste ever tør jeg ikke utrope ham til, men en råtass av dimensjoner. Fikk vel ikke kallenavnet "slakteren" ved en tilfeldighet... ;)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Jan. 2006, 10:19 »
Synd at Bellers ikke kommer og setter spikeren i kisten for Souness!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Jan. 2006, 13:43 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Synd at Bellers ikke kommer og setter spikeren i kisten for Souness!

Hadde ikkje synes det hadde vert noko kjekkt eg då   :o

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Jan. 2006, 14:27 »
Enig! Unner ikke Bellamy det ass!!! Dessuten tror jeg ikke Souness får sparken selvom vi taper. Noe vi ikke gjør, vi vinner 2-1!! :D