20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ehhhhhhhhh David Thompson på vei?  (Lest 2693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ehhhhhhhhh David Thompson på vei?
« på: 08. Jan. 2006, 21:44 »
We also hear that Newcastle have sounded out David Thompson of Blackburn over a possible switch to SJP.

The 28 year old wide midfielder has previously played for Liverpool, Swindon Town and Coventry, before moving to Ewood Park in 2002 - Grame Souness paying £1.5m for him.

At the time Souness said of the player:

"Tommo is a proper little Scouser in that he is spiky, easily upset, but then he is also a joy to work with every day of the week.... He sees the picture and he is a great free-kick taker and I think he should be in the England team."'

Thompson has been in and out of the Rovers side this season, scoring once in his eight appearances. However he is cup-tied, appearing in Blackburn's 3-0 won over QPR on Saturday.

He is out of contract later this year and last month said:

"I've a few months left on my contract, so I'm fighting for a new deal.

"With me being injured it has played on my mind. I know if I'm fit then I'll get a contract, but if I get injured again, then I'm not going to get one.

"I have to stay fit and prove I'm a good player. The onus is on me to do that for the rest of the season."

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #1 på: 08. Jan. 2006, 21:48 »
Er han god nok, få han inn  :P

Men har aldri sett han spilt tror jeg ikke, ihvertfall ikke lagt merke til han

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 08. Jan. 2006, 21:49 »
Sitat fra: "NUFCern"
Er han god nok, få han inn  :P

Men har aldri sett han spilt tror jeg ikke, ihvertfall ikke lagt merke til han

En meget god spiller når han er skadefri, men det har han vel knapt vært de 3 siste årene. Kan minne litt om Duff i spillestilen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08. Jan. 2006, 21:49 »
Hva i all verden skal vi med han!? Han kan ikke være tenkt noen annen rolle en benkesliter i tilfelle!?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08. Jan. 2006, 21:51 »
Nei nei nei nei nei...... IKKE THOMPSON!!! Det ville rett og slett vært forferdelig, hva skal vi med en middelmodig midtbanespiller? Vi har allerede Faye til å dekke den plassen der!

"Tommo is a proper little Scouser in that he is spiky, easily upset, but then he is also a joy to work with every day of the week.... He sees the picture and he is a great free-kick taker and I think he should be in the England team."'

Typisk Souness, sikkert det samme han mener om Ameobi også, det er derfor han starter vær jævla kamp på venstrekant til fordell for Luque og Zoggy, uansett hvor dårlig han er.. Rett og slett fordi: "he is also a joy to work with every day of the week"

Nei nei, denne nyheten er på linje med at vi skulle låne Robbie Fowler..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 08. Jan. 2006, 21:52 »
Han har faktisk 10 kamper for Blackburn i år.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 08. Jan. 2006, 21:53 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Å da mener du at han er god nok for oss eller at det er utrolig at han har 10 kamper for Blackburn?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. Jan. 2006, 21:54 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Asbjørn"

Å da mener du at han er god nok for oss eller at det er utrolig at han har 10 kamper for Blackburn?

Jeg trodde at han hadde vært skadet stort sett hele sesongen. Ifjor spilte han 24 kamper for Blackburn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. Jan. 2006, 21:55 »
ok. Ja, trodde selv at han var en svært skadeforfulgt spiller!?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Jan. 2006, 12:52 »
Souness liker tidligere Liverpool-spillere:)

Thompson er en god spiller, men har vært svært mye skadet de siste sesongene, og har ikke blitt den spilleren han kunne ha blitt. Thompson var i sin tid meget lovende, en terrier på kanten med gode dribleferdigheter. Jeg forstod ikke hvorfor Liverpool solgte han i sin tid, og heller satset på Smicer.

Slik jeg ser det, så holder det med Solano og Milner til neste sesong. Eventuellt kan man kjøpe inn et nytt alternativ til høyrekant, men vedkommende bør være av typen som styrker laget og ikke bare stallen.
Carr har altfor få landskamper for England!

DanMan

• Gjest
« Svar #10 på: 10. Jan. 2006, 15:33 »
Sitat fra: "Rolfern"
Slik jeg ser det, så holder det med Solano og Milner til neste sesong. Eventuellt kan man kjøpe inn et nytt alternativ til høyrekant, men vedkommende bør være av typen som styrker laget og ikke bare stallen.

HostHostOdonkorHostHost!  :wink:

I tillegg til Murphy, som også kan bidra høyrekant. Håper han hentes, vil rett og slett bidra med dybde og valgmuligheter på midtbanen.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Jan. 2006, 15:45 »
Murphy er helt klart et alternativ. Men trenger vi da både Murphy og Thompson?

Har for lengst forstått at Souey er glad i tidligere Liverpool-spillere, men jeg ser ikke for meg at både Thompson og Murphy hentes. Begge er gode spillere, men jeg tviler på at Danny og David er særlig interessert i å havne på benken. Sentralt er Parker og Emre bankers, og vi har allerede flere alternativ på midtbanen i Solano, Milner, en skadefri Dyer(?). Murphy og Thompson blir en spiller for mye slik jeg ser det. Da ser jeg heller at vi kjøper skikkelig kvalitet som styrker 11'ern og ikke bare stallen.

Jeg vil helst se Murphy i bytte mot Bowyer. Grunnen er at Murphy er en god spiller, bedre enn Bowyer. Samtidig er Murphy en som greier seg fint i flere posisjoner. Jeg er dog usikker på om Murphy er interessert i å gå til en klubb hvor han ikke er garantert regelmessig førstelagsfotball. Det var jo dette som var grunnen til at han forlot Liverpool.

Men Thompson er ikke noe særlig bedre enn Milner og Solano.

En midtbane bestående av spillere som Parker, Emre, Dyer, Solano, N'Zobia, Luque, Milner og Murphy gir oss svært mange alternativer. Og en sådan bredde er nødvendig om vi skal kjempe i toppen.
Carr har altfor få landskamper for England!