20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nihat bid  (Lest 10466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Nihat bid
« Svar #45 på: 12. Jan. 2006, 16:11 »
Sitat fra: "MortenM"

kor mykje brukte vi på owen? 17 mill pund... ca... På Luque... 9 mill pund.... Do the math...

Du misser poenget mitt! JJ ble solgt etter signeringen av både Owen og Luque, likevel skyldtes overgangen ene og alene at JJ ville bort, og ikke økonomiske hensyn! Vi hadde åpenbart råd til å beholde JJ dersom han selv ville bli, og jeg lurer derfor på hvordan i alle vi hadde overlevd uten det salget, ettersom vi åpenbart er raka fant, selv med det!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #46 på: 12. Jan. 2006, 16:46 »
Mye rett her.. Anelka vet vi slår til fra start noe som er et meget stort pluss i den skadesituasjonen vi har idag.. Nihat er en spennende spiller, men det er tull å bruke penger på en spiller som ikke har kontrakt om 6 mnd..

Ang dette med spillerkjøp og- salg virker det som det bare er jeg som fikk med meg oppe i alt kaoset at vi ikke betalte hele prisen for Owen. Real M skylte oss penger fra Woody noe som gjorde overgangen mye mer respektabelt enn først forutsatt...

Tror nok ikke det blir mange nevneverdige spillerkjøp i Januar jeg heller.. Krysser bare fingrene for at det ikke blir omvendt nevneverdige kjøp som f.eks Lachor som er flere hestehoder bak de fleset av forsvarerene våre(kanskje ikke Elliott), og gjør at folk snakker om dette som en fantasikt idiotsk signing av en snart 30-åring...  

Ja takk til Meite og Anelka, hvis det først skulle blitt noen.. Og Murphy for Bowyer.. En annen ting er jo at Fenerbache vil ha en betydelig mer penger for Anelka enn Sociedad for Nihat, selvom han går ut av kontrakten.. Vi kan ikke tenke på at han går ut av kontrakt når et annet høyere bud er lagt inn,vil vi ha Nihat må pengene på bortet, kontrakt eller ikke.. Nå mener jeg allikevel at vi bør prøve oss på Anelka istedet.. Bare ikke Everton trekker det lengste strået der også hvis fat Fred kniper..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DanMan

• Gjest
Nihat bid
« Svar #47 på: 13. Jan. 2006, 11:21 »
Anelka er prissatt til £7mill av Fenerbahce, og med vår økonomiske tilstand er det bare å glemme han for nå.

Pokkers russermafia, som puger prisen opp til nesten £3mill for Nihat! Skulle faen ikke vært lov.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #48 på: 18. Jan. 2006, 22:29 »
har ikke noen særlig tro på nihat, kjøp heller anelka... eller meg, gratis er jeg og  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #49 på: 19. Jan. 2006, 16:26 »
Hehe....men er ikke Nihat solgt til Sparta Praha da?

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #50 på: 19. Jan. 2006, 16:28 »
Spartak Moskva vil jeg tro......ikke praha

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #51 på: 19. Jan. 2006, 18:53 »
Okej...visste det var noe sånn ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nihat bid
« Svar #52 på: 22. Jan. 2006, 21:45 »
Real Sociedad 2 : 0 Athletic Pause. Nihat har scoret to i første omgang. Selges han ikke?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Nihat bid
« Svar #53 på: 22. Jan. 2006, 21:53 »
Hmmmm. Merkelig. Trodde at han hadde gått til L.Moskva jeg. Håper Newcastle har et øye med spilleren, og henter han før utgangen av januar. Henter vi ikke en spiss vil det nesten være en katastrofe.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nihat bid
« Svar #54 på: 23. Jan. 2006, 00:04 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Real Sociedad 2 : 0 Athletic Pause. Nihat har scoret to i første omgang. Selges han ikke?

Har sett kampen og Nihat var god i dag!! Ble forresten 3-3

Nihat takka nei til "mafiaen" og er fremdeles Sociedad spiller.
Kanskje han kommer gratis til oss i sommer?

DanMan

• Gjest
Nihat bid
« Svar #55 på: 31. Jan. 2006, 15:08 »
Link

Villareal pønsker visst på å gjennomføre det jeg selv hadde håpet Newcastle ville. Nihat vederlagsfritt er rett og slett en bra deal!