20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nihat bid  (Lest 10484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #30 på: 11. Jan. 2006, 14:10 »
Link til artikkelen

Hvis dette stemmer blir jeg forbanna! Det er ikke noe nytt, men tenk at penger er det så jævlig viktig da! Her er det snakk om fremtiden til en spiller. Han ønsker selv å spille i England, men dette bryr ikke klubben seg dritten om fordi de får mer penger dersom han går til Russland. Spillerens interesser blir overhode ikke tatt var på! Jeg blir kvalm..

Hadde jeg vært Nihat hadde jeg blitt i klubben og gått gratis til sommeren så kunne de sittet der med lua i hånda.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #31 på: 11. Jan. 2006, 14:22 »
Jeg er ganske sikker på at det stemmer. Forskjellen på russisk og engelsk toppfotball er jo rimelig stor!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #32 på: 11. Jan. 2006, 14:26 »
Å betale £2,9 millioner for en spiller som har 5 måneder igjen av kontrakten er jo helt på jordet, men mafian er vel stinn av gryn og umulig å konke ut.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #33 på: 11. Jan. 2006, 14:32 »
Enig i det.. Nå kjenner ikke jeg Spartak noe særlig, men de må være temmelig desperate etter Nihats tjeneste når de gir så mye for han. Men de har jo litt penger nå som Vidic gikk til United for 80 mill kroner (var det ikke det?) så de er vel kanskje villige til å gi det de må for å sikre seg spilleren.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #34 på: 11. Jan. 2006, 19:53 »
Sitat
Men etter salget til £xmill har vi plutselig ikke råd til å bruke et rødt øre!

kor mykje brukte vi på owen? 17 mill pund... ca... På Luque... 9 mill pund.... Do the math...

I si regjeringstid har Souness kjøpt for 50 millioner pund... det er ikkje lite. Ikkje rart at klirringa i kassa er mindre no en før.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #35 på: 11. Jan. 2006, 23:06 »
Sitat fra: "thepaul"
Link til artikkelen

Hvis dette stemmer blir jeg forbanna! Det er ikke noe nytt, men tenk at penger er det så jævlig viktig da! Her er det snakk om fremtiden til en spiller. Han ønsker selv å spille i England, men dette bryr ikke klubben seg dritten om fordi de får mer penger dersom han går til Russland. Spillerens interesser blir overhode ikke tatt var på! Jeg blir kvalm..

Hadde jeg vært Nihat hadde jeg blitt i klubben og gått gratis til sommeren så kunne de sittet der med lua i hånda.

Trist, men jeg kan ikke si at jeg er overrasket...

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #36 på: 12. Jan. 2006, 00:59 »
Hmmm jeg bare lurer på hvem brukerne her ønsker mest ?? Nihat eller Anelka ???

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #37 på: 12. Jan. 2006, 01:03 »
Nihat.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #38 på: 12. Jan. 2006, 01:43 »
Nihat. Hadde vore ein intresang signing
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #39 på: 12. Jan. 2006, 03:27 »
utrolig at vi ikke har råd til nihat.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #40 på: 12. Jan. 2006, 10:40 »
anelka har vi sett så mye av, men nihat er spesiell

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #41 på: 12. Jan. 2006, 12:13 »
Er egentlig Nihat noe god a? Noen som kan si meg litt om han el?
Han kan umulig være bedre en Anelka!
Vi solgte Bellamy+JJ for til sammen 11£, + noen småsalg av ambrose,obrien,griffin,hughes osv, til sammen 15£. Så har vi brukt 30£, må da være mer penger i kassen, er jo full stadion i hver kamp!

Anelka får vi for 5£, hvorfor bruke 2£ på Nihat, når du kan bare + på 3£ så har du en SUPER SPISS!
ax

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #42 på: 12. Jan. 2006, 14:43 »
Sitat
Anelka får vi for 5£, hvorfor bruke 2£ på Nihat, når du kan bare + på 3£ så har du en SUPER SPISS!
Har ein ikkje råd til Nihat, så vert det vanskeleg...

plebbster

• Gjest
Nihat bid
« Svar #43 på: 12. Jan. 2006, 14:52 »
Nihat var vel bare god den sesongen Real Sociedad kom til Champions League. Han hadde spissen Kovacevic ved siden av seg som gjorde jobben mye enklere for tyrkeren. Jeg tror ikke han vil passe inn like bra hos oss ettersom vi for tiden er i motgang.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #44 på: 12. Jan. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
utrolig at vi ikke har råd til nihat.

Vi har helt sikkert råd. Men er ingen grunn til å betale en overpris til de grader når man kan få spilleren gratis om et halvt år. Det er faktisk 36millioner kr det er snakk om her.

Sitat fra: "shpetim"
må da være mer penger i kassen, er jo full stadion i hver kamp!

Du har kanskje ikke fått med deg at pengene også brukes til andre ting enn kjøp av spillere?? Feks de astronomiske summene som går til lønninger hver eneste uke.

Personlig kunne jeg heller ha tenkt meg Anelka da vi vet hva han er god for. Nihat trenger muligens tid til å tilpasse seg PL, noe Anelka ikke gjør. Men jeg tviler på at det blir noen av dem, har egentlig ikke noe tro på at det blir noen nevneverdige spillerkjøp i Januar i det hele tatt.