20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nihat bid  (Lest 10496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nihat bid
« Svar #15 på: 08. Jan. 2006, 16:31 »
Satt noen kroner på Celta i denne kampen. Bortelaget mangler flere gode spillere.

Valencia har også fått noen kroner siden Atletico Madrid har slitt med matforgiftning på mange sentrale spillere denne uken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #16 på: 08. Jan. 2006, 16:43 »
Det dumme med et kjøp av Nihat er jo at han sannsnyligvis vil trenge en viss tid på å tilvenne seg PL, i tillegg til at Greame Souness er manager, og da vil han aldri klare å tilvenne seg PL.
Det løser ikke all verdens problemer å kjøpe Nihat. Ja, vi vil ha en ekstremt god mann i Owens skadefravær, men han vil likevel ikke være den store forskjellen som gjør at laget plutselig begynner å spille bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #17 på: 08. Jan. 2006, 17:01 »
Har tro på Nihat og håper at vi får han. Slik jeg har forstått det er han samme type spiss som Owen og da bør han stå bra til å spille sammen med Shearer. Er også bra at han kan spille høyrekant, spesielt da Owen er tilbake!
Men som Joakim påpkeker har vi også en jobb å gjøre i forbindelsen med Nihats overgang fra LaLiga og til PL. Men de kampene Emre har spilt syns jeg han har klart seg bra så det er jo lovende.

Håper vi får Nihat!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #18 på: 08. Jan. 2006, 17:04 »
Sitat fra: "chickenman"
Har tro på Nihat og håper at vi får han. Slik jeg har forstått det er han samme type spiss som Owen og da bør han stå bra til å spille sammen med Shearer. Er også bra at han kan spille høyrekant, spesielt da Owen er tilbake!
Men som Joakim påpkeker har vi også en jobb å gjøre i forbindelsen med Nihats overgang fra LaLiga og til PL. Men de kampene Emre har spilt syns jeg han har klart seg bra så det er jo lovende.

Håper vi får Nihat!

Emre tilpasset seg PL meget raskt og det er bare å håpe at Nihat kan gjøre det samme. For meg virker det som de fleste tyrkere har tilpasset seg PL raskt som f.eks Tugay.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #19 på: 08. Jan. 2006, 21:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "chickenman"

Håper vi får Nihat!

Emre tilpasset seg PL meget raskt og det er bare å håpe at Nihat kan gjøre det samme. For meg virker det som de fleste tyrkere har tilpasset seg PL raskt som f.eks Tugay.

Satt akkurat å tenkte på det samme, tror ikke tilvenningsproblemet blir det vanskeligste.. Tror nok heller det største problemet i Newcastle denne sesongen er å holde han skadefri.. Hadde faen meg vært tragi-komiskt hvis han ble skadet med en gang..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #20 på: 10. Jan. 2006, 00:44 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=351319&CPID=8&clid=&lid=2&title=Newcastle

Newcastle are in negotiations to land Turkish striker Nihat Kahveci according to the player's agent.

Håper vi får taki han!  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #21 på: 10. Jan. 2006, 01:35 »
Ja ABSOLUTT!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #22 på: 10. Jan. 2006, 11:45 »
Nihat har reist til Moskva for å undergå medisinsk undersøkelse før overgangen til Spartak Moskva. Bildet skal visstnok være fra flyplassen. (Siden er automatisk og dårlig oversatt fra spansk til engelsk.)

Les mer...

Edit:
Samme nyheten på forståelig engelsk.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #23 på: 10. Jan. 2006, 12:20 »
Nei så jævlig...

DanMan

• Gjest
Nihat bid
« Svar #24 på: 10. Jan. 2006, 12:41 »
Sitat fra: "Asbjørn"
For meg virker det som de fleste tyrkere har tilpasset seg PL raskt som f.eks Tugay.

Og det under Souness sin ledelse! OMFG! Et mirakel..

Daniel - ironisk så det holder

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #25 på: 10. Jan. 2006, 17:59 »
Synd om Nihat skulle glippe nå. Vi trenger helt klart en spiss nå som Owen er ute..

Men om det finnes penger så kan jo vi prøve oss på Anelka eller evt. leie noen!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #26 på: 10. Jan. 2006, 18:11 »
Sitat fra: "LAH"
Nihat har reist til Moskva for å undergå medisinsk undersøkelse før overgangen til Spartak Moskva. Bildet skal visstnok være fra flyplassen. (Siden er automatisk og dårlig oversatt fra spansk til engelsk.)

Les mer...

Edit:
Samme nyheten på forståelig engelsk.

Faen, dette er dårlige nyheter.  :(

Sitat
"This is the best thing for Real Sociedad and me," said Nihat.

Nihat kan da ikke for alt i verden tro at det vil være bedre for ham å flytte til Russland for å spille fotball framfor å flytte til en PL klubb....
Mistenker at det går spesielt på det siste at det er det beste for Sociedad. Det er i såfall synd og skam om Nihat glipper for oss fordi Newcastle ikke har kommet på banen med et akseptablet bud og en overgangssum som er akseptabel for Sociedad, den var jo uansett anslått til £2-3 mill. Trist dersom Nihat går til Moskva (noe det kan se ut som).

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #27 på: 10. Jan. 2006, 18:33 »
Muligheitene er ørsmå, men kunne eit lån av Kuyt vere noko? Med opsjon på kjøp i sommar...

Men Nihat kan då ikkje glippe til Spartak, etter det agenten hans sa tidlegare. Newcastle har jo jobba med denne agenten før, då angåande Emre...

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Nihat bid
« Svar #28 på: 10. Jan. 2006, 18:48 »
Sitat fra: "MortenM"
Men Nihat kan då ikkje glippe til Spartak, etter det agenten hans sa tidlegare. Newcastle har jo jobba med denne agenten før, då angåande Emre...

Desverre er det en gang slik at det er pengene som rår i dagens fotball og som alle vet har ikke Newcastle mye av det nå i januar. Personlig tror jeg Nihat helst vil spille for Newcastle, men at vi rett og slett ikke har klart å matche Spartaks bud og at Real dermed ikke har akseptert det budet vi eventuelt har kommet med. Dette er selvsagt bare spekulasjoner, men jeg kan ikke se noen annen logisk grunn for at han skulle dra til Russland i stedet for England.

DanMan

• Gjest
Nihat bid
« Svar #29 på: 11. Jan. 2006, 12:52 »
En ting jeg ikke forstår er at vi i sommer ikke måtte selge JJ pga økonomien. Alt var greit likevel, virket det som. Men etter salget til £xmill har vi plutselig ikke råd til å bruke et rødt øre! Ikke engang lån virker det som om økonomien tåler. Og £2-3mill for Nihat burde det vitterlig gå an å hoste opp, av en overgangssum på over det dobbelte. Hva hadde skjedd om JJs London-trang ikke var så stor, og han hadde blitt i klubben? Hadde vi da vært i økonomisk krise?