20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Seier for Newutd  (Lest 6783 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #15 på: 08. Jan. 2006, 17:02 »
Sitat fra: "thepaul"
Jeg er hvert fall veldig glad for at Asbjørn ikke er Liverpool-fan  :lol:

:lol:

Jeg vil egentlig komme med lovord til veldig mange jeg om denne siden:

Nordin: Veldig bra ide, veldig fint styrt siden
Asbjørn: Ditto Paul
Paul: Veldig gode previewser og er blitt en viktig del av newutd
Morten: Faste gode rapporter
Hansen: Veldig bra desinget, og sjelden problemer.
Joakim: Skriver som en proff.
John Marius: Ikke vært så aktiv enda, etter han fikk jobben, men de gangene han har skrevet har det vært bra

Så er det jo noen tidligere da, som Magnar og Jarle osv.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Seier for Newutd
« Svar #16 på: 08. Jan. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "Noreng"

Jeg vil egentlig komme med lovord til veldig mange jeg om denne siden:

Nordin: Veldig bra ide, veldig fint styrt siden
Asbjørn: Ditto Paul
Paul: Veldig gode previewser og er blitt en viktig del av newutd
Morten: Faste gode rapporter
Hansen: Veldig bra desinget, og sjelden problemer.
Joakim: Skriver som en proff.
John Marius: Ikke vært så aktiv enda, etter han fikk jobben, men de gangene han har skrevet har det vært bra

Så er det jo noen tidligere da, som Magnar og Jarle osv.

Du har jo glemt mange da, som Bjørn, Mack, Olav osv. Det er mange veldig dyktige folk her inne, som holder nivået oppe. Takk til dere og!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #17 på: 10. Jan. 2006, 15:07 »
Takk skal du ha Lasse :)

En annen ting som er viktig å passe på, som Nordin nå har satt fokus på i den Seriøsitet-tråden sin, er at et stort antall medlemmer gjør det vanskeligere å holde seriøsiteten oppe, dette har ikke vært noe problem, i stor grad, på denne  siden, men husker på heggeholemn at det var plagsomt å skrive der fordi det var så masse piss som folk posta over alt, var mange som bare føkka opp en hver diskusjon!

Dette må vi hindre her, og det tror jeg vi skal klare av 2 grunner:

1.
De som driver denne siden skal ha all honør for det de har gjort for oss med-fans, og et slikt arbeid kan man ikke rote bort med masse useriøst piss!

2.
De av oss som har vært her LENGE har ofte en tendens til å gi små "vink" til nye brukere som ikke følger den standard som er ønskelig her.

En annen grunn er at dette er et bedre forum og de som kommer hit ser det med en gang at kvaliteten er høyere, og det er ingen SS-Offiser som ikke akkurat driver siden på en demokratisk måte. Det skal alle moderatoere og "people in charge" her ha ros for :)

Bjørn - keep it up my friends ;)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #18 på: 10. Jan. 2006, 15:59 »
Det er mange som skal ha ros for at siden er slik som den er. Nyhetsdelen på siden oppdateres jevnlig og er ganske bra, i alle fall sammenlignet med den offisielle norske "supporterklubben". Kamprapporter før og etter kamp er god lesning, og alltid noe jeg tar meg tid til å lese.

Når det gjelder forumet så holder det god kvalitet slik jeg ser det. Ikke alt er like bra, men det kan man heller ikke forvente. Den gjennomsnittlige kvaliteten på det folk skriver er høy, og jeg vet ærlig talt ikke om noen forum som er i nærheten på akkuratt det. Slik bør det være og slik skal det være også i fremtiden.

Jeg velger å avstå fra å rose enkeltpersoner, men det er mange som bidrar med godt lesestoff.

Jeg besøker newutd.com flere ganger om dagen dersom det er mulig. Det eneste jeg savner er at siden også er tilgjengelig på wap.(Er den det?) På sommerstid befinner jeg meg av og til på plasser uten annen tilgang til den store verden bortsett fra en gammel radio, en mobiltelefon og kanskje en og annen avis dersom jeg er heldig eller tar meg bryet med å kjøpe en dersom det finnes et utsalgssted i nærheten. Å kunne få ferske nyheter når jeg sitter og fisker, leser et gammelt donald-blad eller "Hjemmet" på hytta, hadde vært fint om det hadde latt seg gjøre. Jeg aner ikke hva dette krever av ledelsen i newutd.com for å få det til, men dersom det lar seg gjøre så håper jeg selvsagt at jeg til sommeren kan sitte med mobilen på newutd.com i den ene hånda og den andre hånda på fiskestanga i min lille jolle.

To pilsnere i en snor etter en båt.....
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #19 på: 10. Jan. 2006, 16:23 »
Jeg var på newutd.com med mobilen til Magnar. Det går fint an!

Jeg var ikke inne på forumet, men på nyhetssiden.

DanMan

• Gjest
Seier for Newutd
« Svar #20 på: 10. Jan. 2006, 16:27 »
Det stemmer! Dette gjør jeg ofte selv. Nyhetssiden fungerer fint på wap, men alt annet er ikke mulig å gå inn på.  :? Likevel gir det muligheten til å bestandig være oppdatert på Newcastle-nyheter.  :)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #21 på: 10. Jan. 2006, 17:58 »
Ok. Jeg prøvde dette for en god stund tilbake og da fungerte det ikke. Prøvde dette for 1 min tilbake i tid, og det fungerte ikke da heller. Mulig det er mobiltelefonen det er noe galt med, men alle andre sider har fungert perfekt.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Seier for Newutd
« Svar #22 på: 10. Jan. 2006, 18:54 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg var på newutd.com med mobilen til Magnar. Det går fint an!

Det var en Qtek 9090 som leser HTML. Den får inn alt. Jeg savnet også en wap-del av forumet, og foreslo dette i "gamle dager". Nå forsvinner vel wap helt ut ettersom folk får bedre og nyere telefoner. Det er derfor kanskje ikke noe stort poeng å legge store ressurser i å utvikle en side for wap også.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #23 på: 11. Jan. 2006, 11:09 »
Oh well.

Om det skulle by på mye ekstraarbeid for noe som er på vei ut, så forstår jeg godt at det ikke blir ført videre. Jeg får heller satse på at min neste mobiltelefon kan lese HTML da.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Seier for Newutd
« Svar #24 på: 11. Jan. 2006, 15:38 »
Klarer oxo fint å lese framsida på newutd på min mobil. Er ikkje mange sidenen eg kommer inn på men Newutd den går lett :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]