20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Seriøsitet!  (Lest 16196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Seriøsitet!
« Svar #30 på: 03. Mai 2006, 21:56 »
Var en liten ting jeg ville arrestere deg på i det innlegget, men skipper det.

Er helt enig i deg. Forumet har falt i kvalitet den siste tiden; ja. Likevel syntes jeg ikke det er noe å klage over. Det er god NOK kvalitet!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Seriøsitet!
« Svar #31 på: 03. Mai 2006, 22:25 »
Hvorfor ble Weiseth kastet ut fra forumet?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #32 på: 03. Mai 2006, 22:37 »
Sitat fra: "plebbster"

Ble han det? HAHA. Sikkert fordi Mack ikke liker han. Det gjør ikke jeg heller. Makan til type. Men han kan vel bare registrere seg på nytt om han vil!

plebbster

• Gjest
Seriøsitet!
« Svar #33 på: 03. Mai 2006, 22:41 »
Jeg liker han heller ikke. Jeg hater Weiseth, men syntes ikke det er god nok grunn til å kaste ham på hue og ræva ut av forumet. Han må da få lov til å bli værende og diskutere NEWCASTLE.NOs fremtid med oss?

Diskuterte dette med Magnar for en veldig god stund siden. Da sa Magnar at han hadde tillatt Weiseth å være her på forumet.

Det var Olav som sa at Weiseth ble kastet ut, Åsmund. Dette veit ikke jeg så mye om.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #34 på: 03. Mai 2006, 22:49 »
Jeg vet ikke hvem denne Weiseth er... Kan noen gi en kort briefing?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #35 på: 03. Mai 2006, 23:17 »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Seriøsitet!
« Svar #36 på: 04. Mai 2006, 02:19 »
Det er ingen som har kastet ut Weiseth her. Vi driver ikke å kaster ut folk fordi folk er uenige med oss.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #37 på: 04. Mai 2006, 09:37 »
Nå kommer jeg vel til å få en del kjeft,men det får bare være. Det virker som det hersker en slags kosementalitet innpå her,der alle hele tiden skal være så koselige som mulige,slenge smileys til hverandre og spore av trådene med ufattelig dårlig humor. Hvis du så mye som drister deg til å kritisere noen med litt krass språkbruk, kommer det store stygge forum-politiet kjapt på banen med en advarende pekefinger. Hvis noen kommer med en påstand som er så ufattelig dum at det ikke finnes grenser, så må det vel være lov å si fra om hva man syns om dette?Eller er det meningen at vi alle skal holde hender og synge "barn av regnbuen" mens vi roser hverandre for innlegg,uansett kvalitet?Jeg klarer i allefall ikke å holde tilbake noe når jeg ser en 14-åring som for n'te gang har liret av seg en mening om noe han absolutt ikke har peiling på. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg misliker de fleste brukerne innpå her sterkt. Blir jeg banna for denne posten får det så være, det hadde bare bevist alt jeg har sagt :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Seriøsitet!
« Svar #38 på: 04. Mai 2006, 11:48 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Sitat fra: "plebbster"

Ble han det? HAHA. Sikkert fordi Mack ikke liker han. Det gjør ikke jeg heller. Makan til type. Men han kan vel bare registrere seg på nytt om han vil!

Dette medfører ikke riktighet. Weiseth har ikke blitt sparket ut av forumet. Han er velkommen! Og om han kommer får vi sikkert mange diskusjoner. Og det kunne vært interessant.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #39 på: 04. Mai 2006, 12:09 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Jeg klarer i allefall ikke å holde tilbake noe når jeg ser en 14-åring som for n'te gang har liret av seg en mening om noe han absolutt ikke har peiling på. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg misliker de fleste brukerne innpå her sterkt. Blir jeg banna for denne posten får det så være, det hadde bare bevist alt jeg har sagt :roll:

Hva vet vel du om folk har peiling på ting eller ikke? Gå å diskuter med mensa-gjengen om du må ha genier du diskuterer med...

Og hvem er det som tvinger deg til å være her? Hvis du misliker de fleste her, hvorfor i alle dager gidder du å være her da? Ingen som tvinger deg til noe som helst!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #40 på: 04. Mai 2006, 13:14 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Tommy Sten"
Jeg klarer i allefall ikke å holde tilbake noe når jeg ser en 14-åring som for n'te gang har liret av seg en mening om noe han absolutt ikke har peiling på. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg misliker de fleste brukerne innpå her sterkt. Blir jeg banna for denne posten får det så være, det hadde bare bevist alt jeg har sagt :roll:

Hva vet vel du om folk har peiling på ting eller ikke? Gå å diskuter med mensa-gjengen om du må ha genier du diskuterer med...

Og hvem er det som tvinger deg til å være her? Hvis du misliker de fleste her, hvorfor i alle dager gidder du å være her da? Ingen som tvinger deg til noe som helst!

Så klart merker du om folk du diskuterer med har peiling på temaet,er du dum eller?Jeg etterlyste heller ingen mensa-folk å diskutere med,det finnes faktisk en mellomting.
Dette er jo et sted der du kan få tak i klipp fra kampene,lese om rykter,transfers,osv. Og jeg er jo tross alt en stor Newcastle-fan. Det er derfor jeg henger her,ikke fordi folkene her er så utrolig kule.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #41 på: 04. Mai 2006, 13:16 »
Det som blir litt merkelig med deg Tommy du maner til seriøsitet. Men bare etter å ha lest de siste innleggene dine virker det som du bare er ute etter å lage dårlig stemning på forumet. Egentlig merkelig. Du maner til et bedre forum men du er sterkt innvolvert i å senke kvaliteten drastisk med alle dine merkelige innlegg.

Fjortistråd er fjortistråd det er jeg enig i. Men det er ingen som tvinger oss til å gå inn på disse trådene. Men det blir jo litt fristende når de er fulle av merkelige fordommer. Heldigvis har forumet en funksjon for å fjerne alle ikke leste innlegg, slik at man slipper å gå inn på lite interesante tråder for å være oppdatert.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Seriøsitet!
« Svar #42 på: 04. Mai 2006, 13:30 »
Okay, beklager angående det med Weiseth. Trodde at han ble utestengt jeg. Legger meg panneflat for den.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Seriøsitet!
« Svar #43 på: 04. Mai 2006, 13:31 »
Og jeg er forresten femten, ikke fjorten.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Seriøsitet!
« Svar #44 på: 04. Mai 2006, 13:36 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Det som blir litt merkelig med deg Tommy du maner til seriøsitet. Men bare etter å ha lest de siste innleggene dine virker det som du bare er ute etter å lage dårlig stemning på forumet. Egentlig merkelig. Du maner til et bedre forum men du er sterkt innvolvert i å senke kvaliteten drastisk med alle dine merkelige innlegg.

Fjortistråd er fjortistråd det er jeg enig i. Men det er ingen som tvinger oss til å gå inn på disse trådene. Men det blir jo litt fristende når de er fulle av merkelige fordommer. Heldigvis har forumet en funksjon for å fjerne alle ikke leste innlegg, slik at man slipper å gå inn på lite interesante tråder for å være oppdatert.

Når har jeg manet til seriøsitet?Det jeg sa var at jeg var lei av den generelle mentaliteten innpå forumet, skulle tro det var et CareBear-forum til tider. Jeg prøver ikke bevisst å skape dårlig stemning,men jeg må bare si fra når jeg gang på gang ser helt idiotiske innlegg. Kall det "humor", jeg kaller det antikrist. Mine merkelige innlegg?Hva med Geordie-Olav sin topic om alle spillerne han hatet?Og topicen om hvem som er den peneste spilleren på laget?Hva i helvete har sånne ting på et fotballforum å gjøre?Og Geordie-Olav,for min del virker det mer som om du er 10-12