20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen  (Lest 7336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tippeligaen
« på: 07. Jan. 2006, 00:15 »
Allle heier jo på Newcastle her inne, men når det kommer til tippeligaen tror jeg at ikke alle er like enige. Hva er Favoritt laget ditt i tippeligaen? Hva spillere kommer og går? Hvem burde komme eller gå?

plebbster

• Gjest
Tippeligaen
« Svar #1 på: 07. Jan. 2006, 00:19 »
Sk Brann. Jeg og Lasse er selve symbolet på SK Brann her inne!

Hvilke spillere som bør komme og gå?

De som skal gå: ( Fra brann )
- Egentlig ikke noen

De som skal komme:

-Iversen
-Helstad
-Lundekvam

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #2 på: 07. Jan. 2006, 00:24 »
Ja, det er lov å drømme Plebbster :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tippeligaen
« Svar #3 på: 07. Jan. 2006, 16:33 »
Lasse det er altså meg. Og ja, mitt hjerte står i Brann. Ingen tvil.

Spillere som kommer til å gå:
Hanstveit
Arve Walde (lån til Løv-Ham)
Gambianere uten oppholdstillatelse

Spillere som kommer:
Monkan (kamerun ett sted)
En haug med nigerianere/gambere
Kanskje Helstad (RBK)
Kanskje Lundekvam
IKKE Iversen

I år vinner Brann serien, det er ikke noe tvil. Med mindre de har så uflaks som de hadde i fjor da, med tanke på skader og shit.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #4 på: 08. Jan. 2006, 00:24 »
Faen, laget mitt er ikke lengre i Tippeligaen jo  :cry:
Jaja, fint at spillere som Mounir Hamoud blir kjøpt inn fremfor Tippeligasesongen 2007 for Glimt. Perfekt for oss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #5 på: 08. Jan. 2006, 00:28 »
FKH er på veg mot Tippeligaen :-)

Har tro på Skars som trenar. Har henta inn 7 nye spillere. Blant anna Molskred og Dos Santos frå Aalesund +++.  innan eit par år er FKh i øverste divisjon igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #6 på: 08. Jan. 2006, 11:07 »
Molde FK er laget vettu 8)

Jeg tro og håper at Stavrum kan få oss bort fra nedrykssumpen.

Spillere som kommer:

-Jan Kjell Larsen :P
-Midtstopper dersom Andreasson forsvinner.
-Rune Ertsås
-Helst en venstreving og en spiss.

Spillere som forsvinner:

-Trolig Andreasson
- Sikkert  noen andre og.
åtte Chelskji brenne!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tippeligaen
« Svar #7 på: 08. Jan. 2006, 11:33 »
Jeg liker egentlig ikke et spesielt lag i Norge. Holder litt med alle jeg.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #8 på: 08. Jan. 2006, 12:52 »
Sitat fra: "plebbster"
Sk Brann. Jeg og Lasse er selve symbolet på SK Brann her inne!

Hvilke spillere som bør komme og gå?

De som skal gå: ( Fra brann )
- Egentlig ikke noen

De som skal komme:

-Iversen
-Helstad
-Lundekvam

Iversen skal faan meg ikkje komme. ME treng ikkje han og Helstad.

SK Brann her og ja... :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tippeligaen
« Svar #9 på: 08. Jan. 2006, 14:51 »
Sitat fra: "MortenM"

Iversen skal faan meg ikkje komme. ME treng ikkje han og Helstad.

SK Brann her og ja... :)

ENIG!!! Vil ikke SE Iversen i den herlige drakten vår!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #10 på: 08. Jan. 2006, 16:35 »
Rosenborg BK er selvsagt mitt lag. Trønderne er ikke så mange her. En del liksom-trøndere her, som selvsagt umiddelbart burde se til å heie på riktig lag, altså de sorte og hvite.

Spillere som kommer:
Lars Hirschfeld - Tromsø - Keeper
Karim Essidiri - Tromsø - H.ving (?)

Begge disse to har skrevet under for Rosenborg, og vi venter å se dem begge imponere på gran canaria i neste uke. I tillegg har jo Brattbakk kommet tilbake fra Bodø, til hr. Eilertsens store fortvilelse.

I tillegg håper jeg virkelig det kommer inn en sentral midtbanespiller. Det har jo gått rykter om Gud og hvermann. Forhåpentligvis ender vi opp med en type som for eksempel Patrice Bernier fra Tromsø. Vi har nok offensive spillere. Men vi trenger et stabilt anker. Alle som har fulgt med Tippeligaen en stund vet at Jan Gunnar Solli ikke er et stabilt anker, og at Ørjan Berg er så til de grader skadeforfulgt. Vi linkes sterkt til tidligere Brann-spiller Seyi Olofinjana for tiden. Selv tar jeg gjerne imot Oluf, selv om det ikke er godt å si hva RBK kan finne på å gjøre med ham.

Vi har også vært linket til Steffen Iversen. Men han blir ikke tatt godt imot av fansen. Han har gjort seg sjøl fullstendig uspiselig for oss trøndere, og for min del kan han gjerne råtne hos Rekdal! Selv om jeg helst vil se han slite tribunen i England, bare for å tekkes kjerringa si.

Spillere som går:
Fredrik Winsnes - Aalborg - midtbane
Alexander Ødegaard - Viking - spiss
Ivar Rønningen - HamKam - keeper
Roar Husby - Aalesund - keeper (denne er visst ikke helt 100% ennå)
Christian Sæther Moen leies ut til Haugesund. Denne karen har tidligere vært utleid til Skeid og Start. RBK har visst fortsatt litt troa på unggutten, ettersom han ikke ennå er solgt, men han har nok ingen fremtid i RBK, er jeg redd.
Sebastian Eguren skal visstnok leies ut, men RBK har fortsatt til gode å finne uruguyaneren en klubb. Send ham til Bodø eller Aalesund!

Det har gått en del rykter om Thorstein Helstad, men Rune Bratesth har avfeid disse, og sagt at han ikke har noen intensjoner om å selge Helstad. Bra. Helstad skal selvsagt bli. Og han skal selvsagt bli toppscorer i Tippeligaen 2006.
Bodø/Glimt er forøvrig interessert i å leie Michael Jamtfall (sønn av vår tidligere "storkeeper" Jørn). Jamtfall selv er tvilende. Kjernen er motstandere av en slik deal. Jeg er tilhenger av det. Jamtfall trenger å matches på et høyere nivå enn junior og 2. div. La ham få utvikle seg som venstreving hos Erik Hoftun og Glimt. Slå til, Michael! Eller hva tror du, Kristoffer?

Rune Skarsfjord er som Benson har nevnt, blitt trener i FK Haugesund, som rykket opp til 1.divisjon i fjor. Er spent på hva Skars jr. får til i Haugesund. Er nok ikke så veldig ulik Aabrekk, tror jeg. Men har nok en del ballast fra RBK med seg i bagasjen.  Og det kan komme godt med.
Lykke til, Rune!

EDIT: Satser på å oppdatere dette innlegget hver gang det har skjedd noe nytt på overgangsmarkedet for RBK. Det første jeg har gjort er å legge til Winsnes på ut-posten, i og med at jeg glemte han i går. Synd å se Fredrik dra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #11 på: 09. Jan. 2006, 16:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg liker egentlig ikke et spesielt lag i Norge. Holder litt med alle jeg.

Var det ikkje du som var hard core  Vålerengen supporter i ein periode ja? Har du sett lyset?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #12 på: 09. Jan. 2006, 21:09 »
Rosenborg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #13 på: 09. Jan. 2006, 21:46 »
Sitat fra: "Joakim"

Christian Sæther Moen leies ut til Haugesund. Denne karen har tidligere vært utleid til Skeid og Start. RBK har visst fortsatt litt troa på unggutten, ettersom han ikke ennå er solgt,

har han ikkje bare eit år igjen av kontrakten. Dvs FKH låner han denne ssongen mens RBK betaler lønna og etter endt sesong så kan han fritt velgja klubb?

Sitat fra: "Joakim"
Rune Skarsfjord er som Benson har nevnt, blitt trener i FK Haugesund, som rykket opp til 1.divisjon i fjor. Er spent på hva Skars jr. får til i Haugesund. Er nok ikke så veldig ulik Aabrekk, tror jeg. Men har nok en del ballast fra RBK med seg i bagasjen.  Og det kan komme godt med.
Lykke til, Rune!

Haha her er du nok på gjordet :lol:  Skars er 1000 gonger betre enn Aabrekk det kan eg sei allerede no :wink:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tippeligaen
« Svar #14 på: 09. Jan. 2006, 21:47 »
dobbel  :oops: