20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owen til Liverpool? Tvilsomt.  (Lest 3028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen til Liverpool? Tvilsomt.
« på: 05. Jan. 2006, 16:35 »
Jeg har den siste tiden hørt mange latterlige rykter om at owen kan være på vei til anfield igjen. Dette har jeg bare fnist av, og her får vi bekreftet det.                                                                                                                                                                                                            Michael Owen has dashed speculation he could be about to return to Liverpool next summer.

The Newcastle United star said: "I signed a four-year contract with Newcastle and I'm very pleased with that decision.?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1 på: 05. Jan. 2006, 16:39 »
Neida, den klausulen mange prater om har jeg svært liten tro på. Om den eksisterer, så blir jeg SVÆRT lei meg.

Owen er gull verdt, og jeg elsker han!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Jan. 2006, 16:56 »
Hvilken selvrespekt har mannen hvis han går tilbake til Liverpool? ha ble regelrett buet ut av hjemmefansen under kampen og samtidig gjort til latter gjennom sanger.. Nei, det ryktet la jeg dødt etter kampen på Anfield
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Jan. 2006, 17:54 »
Owen blir nok aldri Liverpool spiller, og det som er så godt er at flere Scousers vet det, og er utrolig bitre pga det. De later som om de ikke vil ha han, men innerst inne tror jeg nok de vil ha han. Om Shearer hadde forlatt oss etter to-tre sesonger f.eks. ville vi ha gjort alt for å fått han tilbake:)
ancs and Scousers, go to H***!!

plebbster

• Gjest
« Svar #4 på: 05. Jan. 2006, 17:56 »
Jeg er faktisk ganske sikker på at Owen returnerer tilbake til Liverpool. Han elsker nok fortsatt den klubben. Jeg tror nok ikke han drar med det første, men om 2-3 år ser vi ham i den røde trøyen. Dessverre.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Jan. 2006, 20:19 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg er faktisk ganske sikker på at Owen returnerer tilbake til Liverpool. Han elsker nok fortsatt den klubben. Jeg tror nok ikke han drar med det første, men om 2-3 år ser vi ham i den røde trøyen. Dessverre.

er redd for det også... :(

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Jan. 2006, 13:38 »
Enten så går han i sommer, eller så går han nok aldri. I allefall ikke på mange år. Hvorfor skal til etter neste sesong?

Neste sesong har Newcastle en bra manager og er sannsynligvis med og kjemper om Europacupspill. Etter denne sesongen når Newcastle havner på 11 plass, utslått tidlig i alle cuper og Owen muligens har gjort et bra VM vil det være mer nærliggende å tro at han forlater Newcastle...

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Jan. 2006, 13:50 »
Han drar aldri, de har jo Peter Crouch! :twisted:
ancs and Scousers, go to H***!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Jan. 2006, 14:04 »
Dessverre er jo oddsene for at han drar dit ikke spesielt høye i sommer, men, jeg håper han husker den elendige oppvartningen han fikk fra scouserene da han kom dit i jula, og hvor høyt han allerede er elska på SJP, og blir et år til fordi han veit det enorme potensialet i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Jan. 2006, 14:48 »
Sitat fra: "molala"

Hvem er det? Er det han som ser ut som han bruker tanga som shorts? :D
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Jan. 2006, 14:49 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "molala"

Hvem er det? Er det han som ser ut som han bruker tanga som shorts? :D

ja, pent ikke sant...  :roll:  :lol:

EdO

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tja..
« Svar #11 på: 07. Jan. 2006, 20:27 »
jeg har jo tidligere sagt at vi bør kjøre 4-3-2-1 og i den formasjonen kan ikke owen spille! så,vi kunne jo fått no shpenn da!
dvard - Alias "EdO"

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Tja..
« Svar #12 på: 07. Jan. 2006, 23:18 »
Sitat fra: "EdO"
jeg har jo tidligere sagt at vi bør kjøre 4-3-2-1 og i den formasjonen kan ikke owen spille! så,vi kunne jo fått no shpenn da!

Er du rar?
Andreas Martins

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Tja..
« Svar #13 på: 08. Jan. 2006, 12:59 »
Sitat fra: "EdO"

Hmm... Kva treng vi... Mål eller høgare saldo??? Ein får ikkje 3 poeng av høgare saldo... Eg vil ha mål... Keep Owen. Liker ikkje formasjonar som sluttar på "-1"