20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham-Newcastle  (Lest 47869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Fulham-Newcastle
« Svar #210 på: 14. Jan. 2006, 18:28 »
Ingen vitst å sette Luque på vingen. Souness er jo den enste i verden som er  i mot vingspill....
FVM

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #211 på: 14. Jan. 2006, 18:33 »
Det er så trist, husker når vi spillte klikk klakk spill og angreps fotball,men ikkje no lenger, "det er nok at spillerne yte 100%,de trenger ikkje en taktikk" som Souey så fint sa.
Vi kan få en fin innspurt ,kanskje vinne FA cupen,hvis vi får Emre parker og Dyer tilbake kan det bli bedre,men Dyer er vel dø eller noe sånt,har ikkje hørt noe om han på lenge
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #212 på: 14. Jan. 2006, 18:35 »
Det er ingenting som heter at "Souness blir sittende til sommeren", som om det var en form for automatikk i det hele.

Jeg var i Newcastle like over nyttår og så Newcastle - Middlesbrough. Hadde dere opplevd den trykkende stemningen som er i byen nå, så hadde dere forstått at dette ikke er noe som kan fortsette. Souness er en forhatt mann blant supporterne, for å si det enkelt. Freddy Shepherd tør garantert ikke å fortsette med denne galskapen ut sesongen. Newcastle er en 'one team city'. Alle har et forhold til klubben; slikt merkes.

Den eneste grunnen til at Souness sitter fremdeles er fordi det ikke fins aktuelle alternativer for tiden. Planen er garantert å finne en ny manager før man sparker nåværende, men når  resultatene er som dette har man ikke noe valg; Souness MÅ ut.

plebbster

• Gjest
Fulham-Newcastle
« Svar #213 på: 14. Jan. 2006, 18:39 »
Det er jo ikke noe mening i spillet vårt. Souness er en mann som på ingen måte bør respekteres av oss NUFC-fans etter nok en slik forestilling.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #214 på: 14. Jan. 2006, 20:07 »
Dette er bare trist. Nå har Newcastle bare FA-cupen som håp for å få en sesong som har en ørliten smak av vellykethet. Ærlig talt hadde jeg ikke forventet noe annet med den vandrende katastrofen Souness som manager(og dette er en mening jeg har hatt siden Souness kom inn døra på St. James Park), men det er en skandale at en spillerstall bestående av kvalitetsspillere som Given, Parker, Owen, Boumsong m.fl per dags dato er nærmere nedrykkstreken enn de er topp4 hvor laget ideelt sett skal ligge.

Dagens forestilling går inn i historiebøkene som nok en flau forestilling under Souness sin ledelse. Det laget vi stillte med i dag er på papiret bedre enn det Fulham stillte med, men de 11 på banen fungerte like godt som laget stort sett har fungert under Souness sin ledelse. Med andre ord; laget har ikke fungert.

Under Souey sin ledelse har vi et poengfangssnitt på 1,23 i serien. Det er på nivå med en nedre middelhavsfarer, og det er jo der vi er i dag...
Carr har altfor få landskamper for England!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #215 på: 14. Jan. 2006, 21:22 »
Sitat fra: "Rolfern"
Dette er bare trist. Nå har Newcastle bare FA-cupen som håp for å få en sesong som har en ørliten smak av vellykethet. Ærlig talt hadde jeg ikke forventet noe annet med den vandrende katastrofen Souness som manager(og dette er en mening jeg har hatt siden Souness kom inn døra på St. James Park), men det er en skandale at en spillerstall bestående av kvalitetsspillere som Given, Parker, Owen, Boumsong m.fl per dags dato er nærmere nedrykkstreken enn de er topp4 hvor laget ideelt sett skal ligge.

Dagens forestilling går inn i historiebøkene som nok en flau forestilling under Souness sin ledelse. Det laget vi stillte med i dag er på papiret bedre enn det Fulham stillte med, men de 11 på banen fungerte like godt som laget stort sett har fungert under Souness sin ledelse. Med andre ord; laget har ikke fungert.

Under Souey sin ledelse har vi et poengfangssnitt på 1,23 i serien. Det er på nivå med en nedre middelhavsfarer, og det er jo der vi er i dag...
jeg kunne ikke være mer enig med deg!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #216 på: 14. Jan. 2006, 21:31 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "shpetim"
LA OSS BARE GLEMME DENNE KAMPEN!
Hvem møter vi neste gang?

Blackburn hjemme!! Så taper vi den og glømmer den også osv..

OG SÅ, kommer det som holder hvertfall motet mitt oppe! Fa-cupen, og der rykker vi ut, og jeg får enda et gult kort :P
ax

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fulham-Newcastle
« Svar #217 på: 14. Jan. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "geordie-olav"
Souness har ikke skylden i DETTE tapet.

Neida, Souness gjør en god jobb han. Ikke noe å si på innsatsen hans. For all del.

Newcastle spilte bra, men tapte. Fotballen er rund.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #218 på: 14. Jan. 2006, 22:48 »
Souness har ikke skylden i DETTE tapet.

Neida, Souness gjør en god jobb han. Ikke noe å si på innsatsen hans. For all del.

Newcastle spilte bra, men tapte. Fotballen er rund.

Spilte bra??

Riktignok har jeg ikke sett kampen, og jeg fulgte den ikke aktivt, men vi taper ikke denne kampen ved en tilfeldighet. Det har jeg ingen som helst tro på.
Jeg vet ikke hva du definerer som bra, men hvis vi spiller det jeg vil karakterisere som bra, så synes jeg det er utrolig rart at du er den eneste som sier dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #219 på: 14. Jan. 2006, 22:50 »
I følge radioen var Newcastle elendige i 1 omgangen, men det klart beste laget i 2 omgang. Kommentatorene ventet bare på et Newcastle mål...

Men kan ikke tenke meg at det var verdensklasse over spillet til Newcastle...

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #220 på: 14. Jan. 2006, 22:55 »
jeg har snakket med noen som har sett kampen live, og de nevnte ingenting om bra. visstnok hadde newcastle ballen og presset i deler av første omgang, men utover dette spilte newcastle som en fisk på land. uten mål og mening og total lammelse når motstander scorer.

stemmer det hvis jeg sier at under souness har vi enda ikke snudd en eneste kamp til seier hvor motstander har scora først. under robson var vi jo flinke til det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #221 på: 14. Jan. 2006, 23:02 »
Det stemmer, Tor Ingar. Under Greame Souness' ledelse har vi ALDRI, ALDRI, ALDRI snudd en kamp hvor vi havner under til seier.
Det har ALDRI skjedd, og det kommer aldri til å skje. I fjor greide vi heller ikke å snu til uavgjort. Det har vi greid et par ganger i år, tror jeg. Vi greide det nesten i fjor, når Kluivert kom inn og scoret borte mot Norwich, men de scoret jo selvfølgelig kort tid etterpå igjen, og vant kampen.

Men å utlikne motstanderens ledelse og få uavgjort er ingen prestasjon. Men se hvor langt du kommer hvis du greier å snu til seier.

Under Robson var vi veldig flinke til å snu kamper.

Og hvis vi skal se på hva du kan få ut av å snu en tilnærmet håpløs situasjon, så kan du jo for eksempel se på CL-finalen i fjor.
Det står virkelig respekt av det Liverpool gjorde der.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #222 på: 14. Jan. 2006, 23:15 »
Og det er en av Souness sine svake sider. Han makter rett og slett ikke å gjøre de nødvendige grep for å snu en kamp fra tap til seier. Hadde han bare hatt noen taktiske evner i blodet...

Liverpool sin snuoperasjon i fjorårets CL-finale er historisk, og det er vanskelig å overgå akkuratt det. Men, så er Benitez rett og slett en fantastisk manager som får mye ut av spillerene sine.

Hva om Robson hadde fått sparken i mai 2004, og om vi hadde vært litt før Liverpool på banen. Det er bare en våt drøm, men tenk om Rafa faktisk hadde vært manager for Newcastle i dag.
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Fulham-Newcastle
« Svar #223 på: 15. Jan. 2006, 03:13 »
Har han noen positive sider da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #224 på: 15. Jan. 2006, 17:56 »
Har han noen positive sider da?

Vel. Han er flink til å lokke til seg gode spillere. Det skal han ha.

Og han fører en striks linje, som av og til kan være bra. Selv om jeg er mer tilhenger av Mr. nice guy-linjen til Sir Bobby.