20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham-Newcastle  (Lest 47877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Fulham-Newcastle
« Svar #45 på: 13. Jan. 2006, 12:00 »
Sitat fra: "Joakim"
Chopra er for god for reservelaget. Han må få spille regelmessig på et høyere nivå enn som så

Amen!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #46 på: 13. Jan. 2006, 13:44 »
Carr er visst skadefri no... :) Då kan jo Ramage gå inn i midtforsvaret, og Bramble få plass på benken...

Vil ha Chopra inn som spiss eg og. Betre å bruke Luque der som han skal spele til vanleg. Han må få tid, men då på rett plass, ikkje på ein posisjon som han eigentleg ikkje er meint å spele i.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #47 på: 13. Jan. 2006, 15:44 »
er det ikke midt spiss luque var i deportivo....var et øyeblikk sikker på at han spilte på topp der med tristan

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #48 på: 13. Jan. 2006, 17:53 »
uansett hvor mange skader newcastle har så skal de vinne! Hvis ikke så er det kun en mANNS feil! GRAHAEM SOUNESS!!!
ax

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #49 på: 13. Jan. 2006, 17:53 »
Chopra ble jo sett på som den nye Shearer, men når vi har fått spiss problemer har vi bare henta inn en ny og middelmådig èn med et litt mer kjent navn, alle husker jo Bridges  :lol:
Gi Chopra sjansen i hvertfall 65 minutter, beviser han ikke noe så sett Luque opp og Charles ut på vingen.. ikke vanskeligere enn det, tror vi ikke blir mer sårbare hvis vi har Chopra på topp istedenfor Luque, ett fett..

Husker han starta en kamp jeg så, tror det kanskje var mot Manu, da scorte han :D  men det var offside  :?  

Og dessuten, han var knallgod på CM 03/04, så gi han sjansen  :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #50 på: 13. Jan. 2006, 19:16 »
Sitat fra: "Tor Ingar"
er det ikke midt spiss luque var i deportivo....var et øyeblikk sikker på at han spilte på topp der med tristan

Før Makaay flytta til tyskland, så tror jeg det var han som spilte på topp sammen Tristan. Og såvidt jeg har hørt her og der, så spilte Depo 4-5-1 i de senere årene. Med Luque på venstreving.

Hva angår Chopra, så startet han hjemmekampen mot Blackburn i 03/04-sesongen. Og fikk et mål korrekt annulert for offside. Men jeg synes Chops var god i den kampen. Men det var den ene sjansen han fikk. Det var ihvertfall ikke Chopras feil at dommeren overså en soleklar hands, som ga gjestene 1-0 og seier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #51 på: 14. Jan. 2006, 02:01 »
Chopra har jo fått sjansen i år også, men tror dere virkelig at han ville blitt en superspiss bare han hadde fått spilt fast. Greit nok at Souness ikke er verdens beste manager, men han klarer jo å se hvilke spillere som er gode og ikke. Det er vel en grunn til at han aldri har fått sjansen under hverken Sir Bobby eller Souness...

Når det gjelder kampen mot Fulham vil det bli en svært vanskelig batalje uansett hvem som spiller. I utgangspunktet bør vi være fornøyd så lenge vi får med oss poeng hjem. De fleste husker vel at vi presterte å slå de 3-1 borte i fjor selv med store skadeproblemer, så sjansene er vel til stedet i morgen også. Vi får håpe på 3 poeng!

Howay the lads :)

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #52 på: 14. Jan. 2006, 11:54 »
Sitat
Greit nok at Souness ikke er verdens beste manager, men han klarer jo å se hvilke spillere som er gode og ikke.
Han beviser jo sin teft for talent ved å plassere Ameobi på vingen i kamp etter kamp. Jadda!!!
Eg har god tru på Chopra, og han bør prøvast meir i tida som kjem. Me kan risikere at ein ikkje får henta inn ein einaste spiss i sommar, og då må Chopra vere klar for utfordringa på topp for Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #53 på: 14. Jan. 2006, 13:47 »
Sitat fra: "MortenM"
Sitat
Greit nok at Souness ikke er verdens beste manager, men han klarer jo å se hvilke spillere som er gode og ikke.
Han beviser jo sin teft for talent ved å plassere Ameobi på vingen i kamp etter kamp. Jadda!!!
Eg har god tru på Chopra, og han bør prøvast meir i tida som kjem. Me kan risikere at ein ikkje får henta inn ein einaste spiss i sommar, og då må Chopra vere klar for utfordringa på topp for Newcastle.

hvorfor kan vi risikere det? Har vel ikke vært noen indikasjoner på at vi kommer til å slite med å hente inn en ny spiss til sommeren?

Jeg syntes også Chopra burde få prøve seg mer. Dog så syntes jeg ikke dagens kamp er den riktige. Personlig syntes jeg han burde prøvd seg på hjemmebane i en kamp hvor vi er litt mindre presset, i dag kommer vi nok til å bli presset bakover på banen og da blir han nok engang anonym. Syntes Luque og Shearer skulle spilt på topp... Men for all del, Chopra kan muligens gjøre sakene sine godt han! Selvom jeg ikke har noe tro på han i dag... (Håper jeg tar feil! :D )

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #54 på: 14. Jan. 2006, 13:52 »
Noen med streams til kampen?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #55 på: 14. Jan. 2006, 14:02 »
Det samme lurer jeg på.
Carr har altfor få landskamper for England!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #56 på: 14. Jan. 2006, 15:52 »
Newcastle
Given, Carr, Boumsong, Ramage, Babayaro,
Solano, Bowyer, Clark, N'Zogbia,
Shearer, Luque.
Reserver:
Harper, O'Brien, Chopra, Brittain, Elliott.  

E Bramble skadet han??
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Noreng

• Gjest
Fulham-Newcastle
« Svar #57 på: 14. Jan. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "Leslie"
E Bramble skadet han??

Krise :lol:

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #58 på: 14. Jan. 2006, 15:55 »
Bare lurte, du trenger ikkje si noe du, du er jo Bramble på spillet!!Haha,in YOUR facesss
Det blir flertall skjønner du,når ordet ligger der heile tiden og vinker
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Noreng

• Gjest
Fulham-Newcastle
« Svar #59 på: 14. Jan. 2006, 15:57 »
Sitat fra: "Leslie"
Bare lurte, du trenger ikkje si noe du, du er jo Bramble på spillet!!Haha,in YOUR facesss
Det blir flertall skjønner du,når ordet ligger der heile tiden og vinker

Dårlig dag?